Strana 1 z 2
pomoooc.. e34 kabel od cerpadla
Napísané: Utorok, 23. Októbra 2007, 11:14
od xtreme
chalani neviete nahodou kde zapojit toto lanko od cerpadla? ak viete dajte mi prosim vediet je to fakt surne..
Napísané: Utorok, 23. Októbra 2007, 17:22
od atc
To je tds alebo 2.4 obsah?Lebo tds tam urcite nic take nema!
Napísané: Utorok, 23. Októbra 2007, 19:56
od BMino
atc525 napísal:To je tds alebo 2.4 obsah?Lebo tds tam urcite nic take nema!
to je 524td
Napísané: Utorok, 23. Októbra 2007, 21:18
od atc
Aha uz viem.To mas oddrbany konektor s toho telieska tam dole !!! Bez toho to nezapojis ! Je to taky obdlznikovy tusim s dvoma pinmi.
Napísané: Streda, 24. Októbra 2007, 10:03
od xtreme
a na co je ten konektor?
nie je to sytic alebo predvstrek?
Napísané: Streda, 24. Októbra 2007, 10:04
od xtreme
BMino napísal:atc525 napísal:To je tds alebo 2.4 obsah?Lebo tds tam urcite nic take nema!
to je 524td
dik : )) jak zijes? znacky uz mas?
Napísané: Streda, 24. Októbra 2007, 10:12
od xtreme
atc525 napísal:Aha uz viem.To mas oddrbany konektor s toho telieska tam dole !!! Bez toho to nezapojis ! Je to taky obdlznikovy tusim s dvoma pinmi.
pocuvaj, v servise to nejako zapojili.. ale im to stale kape.. tvrdia ze to je dopravne cerpadlo, ale nemoze to byt tym?
odkial ma ist ten kabel.. nemyslim teraz od cerpadla ale z motora.. ten dvoj pinovy..
Napísané: Streda, 24. Októbra 2007, 10:48
od BMino
xtreme napísal:BMino napísal:atc525 napísal:To je tds alebo 2.4 obsah?Lebo tds tam urcite nic take nema!
to je 524td
dik : )) jak zijes? znacky uz mas?
neni zac

zajtra idem po papiere do ZA a v piatok ku nasim
Napísané: Streda, 24. Októbra 2007, 15:46
od atc
Musi ist z toho plastoveho obalu na elektriku co je dole pod zhavicmi.Teda ked to tak ma aj 524ka.Ked nie tak ti to zajra pozrem bo jedna k nam ma prist.
Napísané: Štvrtok, 25. Októbra 2007, 13:41
od xtreme
a na co to je?
bmw e34 vravel ze to moze byt vypinanie motora, bo to asi po 5sekundach zdochyna..
Napísané: Nedeľa, 28. Októbra 2007, 10:38
od xtreme
ok, tak problem je uz vyrieseny.. nakoniec to bol kapel k tryske a od riadiacej jednotky.. ja s mechanikmi sme skusali ci je tam prud, nebol a chalani na diagnostike nas vysmiali ze tam dava len signal.. : ))) hlavne ze to uz ide..
Napísané: Streda, 30. Apríla 2008, 19:00
od xtreme
chalani, ten kabel isiel myslim k cievke alebo co to bolo.. ale proste je to ovladane impulzmi z riadiacej jednotky, preto sme tam nenamerali vtedy prud, lenze teraz som sa dival ako to vlastne urobili.. a oni tam proste odtialto.. vid obrazok doviedli prud..

na ten kablik co som sa pytal na zaciatku temy.. tam proste mi este jeden chybal ako ste vraveli.. maju tam byt dva, a na ten hnedy dotiahli prud..
nemohli tym odpalit riadiacu jednotku? kedze uz nesli len impulzy ale prud..
tu je foto co kde dotiahli..
Napísané: Štvrtok, 1. Mája 2008, 10:51
od xtreme
takze takto.. z dielu c. 6 (solenoid switch) bol natiahnuty prud do dielu c.13 (solenoid valve for injection adjuster)..
viete mi aspon povedat co co znamena? pripadne ake to mohlo mat dosledky?
Čerpadlo
Napísané: Štvrtok, 1. Mája 2008, 13:10
od TT-SIMIK
Ten diel čo je hore č.6 je elektromagneticky ventil, čo ti blokuje privod paliva, ked cheš vypnut motor,....a ten druhy diel č.13 je elektromagneticky ventil pre nadstavovanie vstreku( elektromagneticky ventil pre presuvnik vstreku!!!! do bodky preložene),ale čo maju tie dva ventily spoločne to už neviem.....

Napísané: Štvrtok, 1. Mája 2008, 20:46
od xtreme
diki moc.. a nevie niekto co to mohlo sposobit?