Strana 1 z 1
rozdiel M3 vs 330i brzdy
Napísané: Pondelok, 17. Augusta 2009, 19:30
od Inscene
chalani je nejaky rozdiel medzi tymito dvoma brzdovymi systemami?:D
kotuce by mali byt 325mm m3 na navyse vrtane ale je to ucinnejsie alebo je to na rovnakej urovni ...
pripadne ako uprgradnut 330i na uroven m3
Re: rozdiel M3 vs 330i brzdy
Napísané: Pondelok, 17. Augusta 2009, 19:54
od Mimo
akurát dnes som čítal na najakom fóre názory na vrtané kotúče a ich účinnosť oproti klasickým.. celkom zaujímavé názory, no neviem ako to v skutočnosti je... ked to nájdem šupnem sem

jo tady
http://www.autohificlub.cz/forum/10/116 ... -vyfuky-/0
Re: rozdiel M3 vs 330i brzdy
Napísané: Utorok, 18. Augusta 2009, 21:44
od Martin46
zadny rozmer je 328x20 mm
predny ma rozmer 325x28 mm teda je tam urcite iny brzdovy strmen.
... ak chces lepsie brzdy na 330i odporucil by som EBC semiracing platnicky... budes spokojny
Re: rozdiel M3 vs 330i brzdy
Napísané: Streda, 19. Augusta 2009, 08:33
od alfi666
...zadny kotuc je vacsi ako predny?

Re: rozdiel M3 vs 330i brzdy
Napísané: Streda, 19. Augusta 2009, 08:43
od patres
Mimo napísal:
A co si sa tam docital, bo moc sa mi to cele citat nechce

Re: rozdiel M3 vs 330i brzdy
Napísané: Streda, 19. Augusta 2009, 10:13
od Mimo
patres napísal:A co si sa tam docital, bo moc sa mi to cele citat nechce

kto nevie čítať stačí pozrieť obrázky

Re: rozdiel M3 vs 330i brzdy
Napísané: Streda, 19. Augusta 2009, 10:30
od patres
Myslis tie dve rury na 1,3-ke

Re: rozdiel M3 vs 330i brzdy
Napísané: Streda, 19. Augusta 2009, 10:39
od Mimo
mňa skôr zaujala tá fotka dierovaného kotúča.. vraj tie vrtane majú skôr tendenciu praskať

Re: rozdiel M3 vs 330i brzdy
Napísané: Streda, 19. Augusta 2009, 11:03
od MuadDeeb
No o praskani neviem, hlavnym plusom je odvod tepla, cize ak mas vrtane a potrebujes zbrzdit zo 180 na nulu, tak brzdny ucinok je ovela vacsi, brzdy "nevadnu". Mal som aj take aj take a je to citit. Momentalne mam Zimmermann vrtane a je to ine kafe.
Re: rozdiel M3 vs 330i brzdy
Napísané: Streda, 19. Augusta 2009, 11:13
od ViktorDDD
a je pravda že vrtané/drážkované viacej žerú platničky ako klasické?
Re: rozdiel M3 vs 330i brzdy
Napísané: Streda, 19. Augusta 2009, 11:18
od slamec
MuadDeeb napísal:No o praskani neviem, hlavnym plusom je odvod tepla, cize ak mas vrtane a potrebujes zbrzdit zo 180 na nulu, tak brzdny ucinok je ovela vacsi, brzdy "nevadnu". Mal som aj take aj take a je to citit. Momentalne mam Zimmermann vrtane a je to ine kafe.
... len o tie dierky sa ti zmenší kontaktná plocha
a keď to vynásobíš počtom otáčok kolesa potrebných na zabrzdenie je to celkom dosť veľa
jazdil som aj na okruhu a nikdy som nemal problém s "celými"
Re: rozdiel M3 vs 330i brzdy
Napísané: Streda, 19. Augusta 2009, 11:35
od pepo286
MuadDeeb napísal:No o praskani neviem, hlavnym plusom je odvod tepla, cize ak mas vrtane a potrebujes zbrzdit zo 180 na nulu, tak brzdny ucinok je ovela vacsi, brzdy "nevadnu". Mal som aj take aj take a je to citit. Momentalne mam Zimmermann vrtane a je to ine kafe.
pri 'jednorazovom' brzdeni su asi lepsie 'cele' kotuce .. vrtane maju hlavnu vyhodu ked chodis plyn-brzda (napr. na okruhu) .. a tam sa medzi jednotlivymi brzdeniami skor ochladia vrtane ..
Re: rozdiel M3 vs 330i brzdy
Napísané: Streda, 19. Augusta 2009, 12:28
od Jannci
MuadDeeb napísal:No o praskani neviem, hlavnym plusom je odvod tepla, cize ak mas vrtane a potrebujes zbrzdit zo 180 na nulu, tak brzdny ucinok je ovela vacsi, brzdy "nevadnu". Mal som aj take aj take a je to citit. Momentalne mam Zimmermann vrtane a je to ine kafe.
ked ich prehrejes praskaju, mne sa dokonca rozletel. som rad ze som tu a ze ten kusok preletel cez blatnik a nie cez kabinu. Neviem co si predstavujes pod pojmom "nevednu", ale ak myslis regenaraciu platnicky tak ta sklamem, este som nevidel kotuc, ktory by bol vrtany tak, zeby dokazal obrusit platnicku na celej ploche. na regeneraciu sluzia drazkovane kotuce. A tomu chladeniu tie dieri bohovie ako nepomozu, ked ta diera ti zvysi plochu odvodu tepla mozno o 1 cm2. ked chces chladit, natiahni vzduchovody na kolesa a vymen vsetky kotce za tie, co su odvetravane zo stredu. To pomoze viac ako 100 dier v kotuci.
Re: rozdiel M3 vs 330i brzdy
Napísané: Streda, 19. Augusta 2009, 12:42
od MuadDeeb
No oni maju drazky aj v strede kotuca, myslim po priemere, ale po tych diskusiach na nete a co som sa teraz popozeral len tak po forach, uz naozaj neviem ci to vrtanie na nieco stoji.
Tym vadnutim som myslel, ze sa rychlejsie ochladia a maju lepsi odvod tepla, tym padom lepsi brzdny ucinok.
No mne sa uz rozleteli aj cele kotuce...
Ale ako hovorim, po tych info na nete uz naozaj neviem...