Strana 1 z 1
Airbag dvojpatrónový vs. jednopatrónový
Napísané: Pondelok, 20. Apríla 2009, 19:26
od darty
Tak odborníci, aký je medzi nimi rozdiel?
Resp., čo sa stane keď na dvojpatróne zapojím len jeden patrón,
bude plne funkčný v prípade nehody?
Re: Airbag dvojpatrónový vs. jednopatrónový
Napísané: Utorok, 21. Apríla 2009, 18:35
od darty
Nikto, nič?
Re: Airbag dvojpatrónový vs. jednopatrónový
Napísané: Utorok, 21. Apríla 2009, 18:44
od Grga
aj mna by zaujmalo ci to uz niekto poriesil, zatial tam mam pichnuty odpor, aby to nesvietilo...
Re: Airbag dvojpatrónový vs. jednopatrónový
Napísané: Utorok, 21. Apríla 2009, 18:52
od alfi666
No pokial viem, tak dvojpatronove airbagy sa dokazu nafuknut pomaly a rychlo... riadiaca jednotka airbagu rozhoduje otom, ze ktory typ nafuknutia je potrebny... napriklad ked sa jedna o mensi naraz, pri ktorom sice je nutne nafuknut airbag, ale jeho prudke vymrstenie by narobilo viac skody ako uzitku....
Neviem presne ako to funguje, ze ci je jeden z patronov silnejsi, alebo sa pri rychlom nafuknuti pouziju oba.... ale ja osobne by som stym nepokusoval

Re: Airbag dvojpatrónový vs. jednopatrónový
Napísané: Utorok, 21. Apríla 2009, 19:54
od darty
Dobre, ale čo teraz keď chcem nahodiť dvojpatrón a mám len dva drôty?
Re: Airbag dvojpatrónový vs. jednopatrónový
Napísané: Streda, 22. Apríla 2009, 08:50
od profor
napojíš len jeden, myslím RJ si nič nevšimne a druhý ostane skratovaný v konektore tak sa nemáš čoho báť.
Možno kuk do schemy by bodol ale neviem či to bude popísané

Re: Airbag dvojpatrónový vs. jednopatrónový
Napísané: Streda, 22. Apríla 2009, 15:13
od alfi666
Ako som povedal... ja vtomto neradim, lebo nechcem mat nikoho na svedomi.... osobne by som stym nepokusoval.....
To ako pisal profor moze fungovat... ovsem ktovie ako sa to vladze nafukat s jednym patronom....
Re: Airbag dvojpatrónový vs. jednopatrónový
Napísané: Streda, 22. Apríla 2009, 15:42
od profor
tak tak, ako piše alfi
inak teoreticky ten druhy patron može byť na udržanie tlaku v bagu to znamena že ostane dlhšie nafuknuty a druhy patron vystreli napr o sekundu.
ale ja radšej neradim

Re: Airbag dvojpatrónový vs. jednopatrónový
Napísané: Streda, 22. Apríla 2009, 16:33
od alfi666
Tu som nasiel nejaky popis... kde je pisane, ze patrony mozu byt napriklad 30% a 70%.. a podla toho aky silny je naraz tak vie jednotka odpalit jeden, druhy alebo obe... pripadne odpali ich za sebou.... celkom zaujimave riesenie...
V kazdom pripade.. zapajal by som to na ten silnejsi patron - uz zostava len zistit, ze ktory ztych dvoch je silnejsi
http://cms.firehouse.com/web/online/University-of-Extrication/Dual-Stage-Airbag-Systems-/19$32424
Re: Airbag dvojpatrónový vs. jednopatrónový
Napísané: Streda, 22. Apríla 2009, 18:12
od darty
O.K. dík, skúsim ešte niečo pohľadať a uvidím. Inak, nedalo by sa to
dokáblovať tie dva drôty do RJ airbagov a nejako nakódovať?
Krúžok pod volantom má tie piny nachystané.
Re: Airbag dvojpatrónový vs. jednopatrónový
Napísané: Streda, 22. Apríla 2009, 19:17
od alfi666
No to asi zavisi od toho, ze ci ten airbag modul podporuje 2 patronovy airbag... vacsinou to byvaju rozne moduly podla toho, ze ci ma auto aj bocne airbagy, atd.. lebo nato je potrebna dalsia elektronika... tie jednoduchsie RJ ju neobsahuju a preto su lacnejsie... ale neviem ako to ma riesene BMW

Re: Airbag dvojpatrónový vs. jednopatrónový
Napísané: Streda, 22. Apríla 2009, 19:45
od Mireck
alfi666 napísal:
To zistis ktory je sylnejsi staci ich odpalit a uvidis
Chlapi v ziadnom pripade neexperimentovat! S tym nieje sranda tu ide o zivot !
A na ten 2 patronovy asi treba inu jednotku bagu a mozno aj nejake snimace naviac.