Tvoja predstava je trošku iná. Porovnavaš to z turbom z Octavky alebo z E46ky. U TDS je len klasicke turbo ako na starých TDčkach žiadny podtlak ich neovlada. na turbe je len bespečnostný pretlakový ventil.
Stým oklamanim snimača to funguje takto:pred upravou-volnobeh=804mbar,2000ot=1100mbar,5000ot=1600mbar
po uprave-volnobeh=1000mbar,2000ot=1100mbar,5000ot=1600mbar
do 2000otačok ideš na tlak 1000mbar no potom je hodnota tlaku prekročená a už to funguje ako bez upravy.
Ten maximalny tlak je len odhadom musel by som to zmerat ak by to niekoho zaujimalo presne,a hlavne hodnota pry zataži je iná ako len tak na prazno vytočit motor.
Snimač pracuje z napetím 4V na volnobeh je vystup len okolo 1,5V a na plný plyn je to 3,8V,a to je to čo dostava RJ.
Vystupne napetie zo snimača je priamo umerne nameranemu tlaku.
PS:U E34ky treba zmerat či je ten tlak tiež tak nizko položený na volnobeh,ak ano ta no problem ale ak nie tak sa to nebude dat upravyt.Meral som to na všetkych TDSkach ktore som mal pod rukou E36/E39