Strana 1 z 5
BMW DAY - vysledky z brzdy
Napísané: Sobota, 21. Marca 2009, 14:24
od dasto
Prosim vkladajte sem namerane vysledky z BMW DAY TYP auta, rocnik,
Stock: seriovy vykon, krutiaci moment
Teraz: namerane udaje ( namerany vykon, krutiaci moment, korigovany vykon a vykon na kolesach)
Pripadne pridajte aj PDF s grafom 
Este vysvetlenie od LUPA - co je to korigovany vykon?
LUPO napísal:korigovany vykon = vykon pri presne danych ("laboratornych") podmienkach - cize danej teplote okoliteho vzduchu (tusim 20 stupnov), danom atmosferickom tlaku, danej teplote oleja v motore ... ak niektora z tychto velicin bola pocas merania ina, brzda vzdy prepocita korigovany vykon na dane podmienky.
moj vysledok, som necakal ze takto to dopadne...dobre
E36 320i 110kW (150HP) - 190Nm seria motor M50 vanos (206 S2)
namerane
119,3kW(162,2 PS) - 196,2 Nm bez chipu a akychkolvek uprav
este vykon na kole 93,3kW(126,8 HP)
palivo shell 95 v-power -dlhodobo tankovane do auta
Re: vysledky z brzdy
Napísané: Sobota, 21. Marca 2009, 18:04
od dodoIPD
E36 328 Coupe
Stock - 193PS/280nM
Teraz - 208.2/209.3PS/274.5nM
Chip BitPower(neoverene) + Ac schnitzer vyfuk
musim este vymenit olej a vsetky filtre a pojdem na meranie znovu...
Re: vysledky z brzdy
Napísané: Sobota, 21. Marca 2009, 18:47
od Helldiver
E34 535iA
Stock: 211PS /305nm
Teraz: 215.9PS, 217.2PS /296nm
Chip kvoli lepsiemu vyuzitiu 95 okt. paliva (posunutie krutaku do nizssich otacok), inac stock, musim este vymenit olej a olejovy filter (uz len jedna zelena kocka v pocitadle), az na trocha nizssi krutak som spokojny, planujem este vymenit seriove katy za kovove s vyssiu priechodnostou, eisenmann alebo supersprint vyfuk, alpina B10/B11 zvody a nasadit porobeny hlavu s inou vackou a potom idem na brzdu znova:)))).
Re: vysledky z brzdy
Napísané: Sobota, 21. Marca 2009, 18:53
od birki
323i coupe + ladeny vyfuk 179,9koni
Re: vysledky z brzdy
Napísané: Sobota, 21. Marca 2009, 18:54
od alfi666
E46 320d rv.99
Stock: 136 PS / 280Nm
Teraz: 137.9, 143.9 / 330Nm - cip "homemade".... bolo by treba krutak posunut do vyssich otacok aby stupol vykon, lebo teraz mam 300Nm uz od 1600rpm a od 1800 je tam uz 330

... ovsem pri 2400 to uz zacne klesat....
EDIT: Pridany aj nascanovany graf
Re: vysledky z brzdy
Napísané: Nedeľa, 22. Marca 2009, 01:42
od BlackMW
E36 328i QP
Upravy: seria + K&N filter vlozka do origo airboxu, posledny origo BMW soft DME
215 k / 274 Nm (stock: 192 k / 280 Nm)
E36 BlackM3 QP
Upravy: Green Twister XL filter bez cajnika izolovany od motoroveho priestoru, custom zvody,
odstranena viscospojka s vrtulou, chladenie elektrickym ventilatorom.
299 k / 438 Nm (stock: 286 k / 400 Nm)
Re: vysledky z brzdy
Napísané: Nedeľa, 22. Marca 2009, 19:38
od Martin46
alfi666 napísal:E46 320d rv.99
Stock: 136 PS / 280Nm
Teraz: 137.9, 143.9 / 330Nm - cip "homemade".... bolo by treba krutak posunut do vyssich otacok aby stupol vykon, lebo teraz mam 300Nm uz od 1600rpm a od 1800 je tam uz 330

... ovsem pri 2400 to uz zacne klesat....
Kto mi vysvetli aky je to ten korigovany vykon ?

no pekne;) neboj sa.... ten motor 320d nema podla mna urcite deklarovanych 136 koni v skutocnosti. Ale zase bolo by zaujimave porovnat moju byvalu s tvojim. Mne sa zda ze motor sice nesiel tak odspodu ako tebe, ale zato tahal do vysokych ot.
Re: vysledky z brzdy
Napísané: Pondelok, 23. Marca 2009, 09:43
od birki
zaklad
vykon 123 kW (170 hp) @ 5500
krutiak 245 N·m (181 ft·lb) @ 3950
meranie
vykon 132,3kw @ 5770
krutaik 231,4Nm @ 4295
bude to asi neak nestastne chipnute spravne predpokladam ?
pozeral som mattessovu 523i a ta ma horsi priebej krutiaku ako ja teda aspon sa mi zda menej linearne
Re: BMW DAY - vysledky z brzdy
Napísané: Pondelok, 23. Marca 2009, 14:53
od compact
E36 323i r.v.95 motor M52
STOCK: 125kW/245Nm
namerané: výkon: 133kW pri @5530
toč. moment: 238Nm pri @4160
Benzin Shell nat.95, auto bez úprav
Re: BMW DAY - vysledky z brzdy
Napísané: Pondelok, 23. Marca 2009, 15:16
od dasto
podla tychto tabuliek co sledujem su na tom 6valce od bmw velmi dobre, snad sem niekto da meranie aj nejakej 320i ako mam ja pre porovnanie, bolo by zaujimave napisat aj stav tachometra mimochodom, pre porovnanie
Re: BMW DAY - vysledky z brzdy
Napísané: Pondelok, 23. Marca 2009, 15:28
od Helldiver
Len sa potvrdilo to ze motory rady M52 maju skutocne o kus vacsii vykon ako je udavany v technicaku (mimochodom toto potvrdil aj test 320i, 323i a 328i v roku 95, teda ked tie auta boli nove, 328i tam mala az 207 koni, 323i daco cez 180 a 320i tesne pod 160), mojmu bratovi namerali na E39 528i 207PS (korigovany vykon). Mimochodom este by nezaskodilo uviest jednu dost podstatnu informaciu a to vykon na kolach, lebo to je to co urcuje ako auto realne ide, tam su aj jasne vidiet vyssie straty v automate, moja 535iA mala na kolach 162PS, bratova 528i manual aj ked mala na motore o 8ps menej, tak na kolach mala 164PS (Ondrejova 528iA podla prilozeneho grafu 129PS na kolach), straty su sposobene zrejme preklzom menica a tym ze sa musi v AT prevodovke stale pohanat olejove cerpadlo. A davajte vysledky, plno ludi sa este nevyjadrilo:)))
Re: BMW DAY - vysledky z brzdy
Napísané: Pondelok, 23. Marca 2009, 15:33
od SamoM3
Maros na tej M3 je seriovy krutak 320Nm nie?Teda niesom si isty

Tiez to pojdem odmerat az to vitiahnem z garaze hlavne aby som vedel v akom stave je motor.
Re: BMW DAY - vysledky z brzdy
Napísané: Pondelok, 23. Marca 2009, 15:37
od dasto
Samuel Pitvorec napísal:Maros na tej M3 je seriovy krutak 320Nm nie?Teda niesom si isty

Tiez to pojdem odmerat az to vitiahnem z garaze hlavne aby som vedel v akom stave je motor.
zalezi o aku M3, respektive M4 ide

ozaj kto z vas meral vykon na benzine v-power? ja konkretne uz dlhodobo tankujem 95 v-power, tak je mozne ze aj to trosku pomoze
Re: BMW DAY - vysledky z brzdy
Napísané: Pondelok, 23. Marca 2009, 16:28
od jollyjoker
zaujimave, asi kazdy ma na 323i vacsi vykon a nizsi krutak ako v serii. tyka sa to aj inych motorov...
u mna takto:
korigovany vykon: 178,4PS pri 5545 ot/min
tocivy moment: 232,7 Nm pri 4650 ot/min
Re: BMW DAY - vysledky z brzdy
Napísané: Pondelok, 23. Marca 2009, 22:56
od dodoIPD
dasto napísal:zalezi o aku M3, respektive M4 ide

ozaj kto z vas meral vykon na benzine v-power? ja konkretne uz dlhodobo tankujem 95 v-power, tak je mozne ze aj to trosku pomoze
v-power racing som tam mal, ale cez ten palivovy filter asi 2 rocny neverim ze to nieco pomohlo.. a auto neslo nejako citelne lepsie ...