Strana 1 z 2
rozdiel m52 motorov
Napísané: Streda, 31. Decembra 2008, 01:48
od jararak
po zime vidim ze zacne vazne chybat vykon. takze rozmyslam aky je rozdiel medzi motormi b25 a b28. Je mozne prekopat tento motor? vymenit piesty alebo ojnice, popripade stiahnut z hlavy? aky bol prakticky rozdiel medzi tymito motormi? Kedze je to generacne ten isty motor tak by nemal byt velky rozdiel a malo by to byt mozne, alebo sa strasne mylim?
Napísané: Streda, 31. Decembra 2008, 07:45
od Maslista
co já vím tak blok a vrtání jsou stejné.. tudíž výměnou kliky ojnic a pístů z toho bude 2,8.. další věc je sání a soft ..
Napísané: Streda, 31. Decembra 2008, 10:00
od birki
neries ten vykon je zanedbatelny aj tak tam chyba iba ten krutiak. radsej peniaze investuj inam. alebo toto predaj a kup 328
Napísané: Streda, 31. Decembra 2008, 11:49
od Beltram
Pred cca 3 mesiacmi si presedlal z 1.3 feldy do 2.5 bavora a uz ti vazne chyba vykon? ides na to nejako zostra
inac suhlasim s tym co napisal birki

Napísané: Streda, 31. Decembra 2008, 12:04
od jararak
dobre cize skusim zohnat nejakeho pekneho anglicaka, mozno sa prida nejaka vybava :)
a neviem ci 40koni a taktiez nieco ku krutaku je zanedbatelne.
beltram ta vidis ked kamosi z okolia kupuju nachipovane 325 s hr podvozkom treba sa nejako udrzat :).
Napísané: Streda, 31. Decembra 2008, 13:43
od Miro528
E36 323-ka by mal ist ako 325i ,uz len preto ze su to rozdielne motory a M52 je konstruckne novsi motor .Asi nemas v poriadku svoj motor ,ked ide horsie ,radsej ho daj dokopy .A ten cip to je len malicky rozdiel tych par koni co prida na ten motor tazko zbadas ak nemas aj ine upravene okolo motora .Radsej kup potom cely motor + elektriku z 328i alebo predaj svoje a kup ine,upravy sa moc nevyplatia

Napísané: Streda, 31. Decembra 2008, 14:21
od Majo320
A kde sa da zohnat taky motor z 328 za nejaku rozumnu cenu
Napísané: Streda, 31. Decembra 2008, 16:18
od m4x
dokonca sa hovori, ze 323i ide o nieco lepsie ako predchodca 325i
do teraz som nemal moznost sediet v 323i, tak neviem posudit ako ide.. ale 328i ide jednoducho prefektne..
nuz ale ak sa ti podari zohnat nejakeho anglicana a bude prerabka urcite nam tu napis ako postupujes (co vsetko budes menit..)
Majo mas moznost, priviezt si 328i anglicana, pripadne pomrkat cisto po motore (ebay?), mozno v cechach by nieco bolo tiez.. tam by som asi zacal
Napísané: Streda, 31. Decembra 2008, 17:13
od jararak
nho minule bol v cechach totiz 328 anglicak po facelifte za nejakych 25 litrov, akurat ze mu umrel automat. no ta biela kozicka co tam bola, mnam.
asi si kupim poriadne gumy a tlmice s pruzinami aby som sa nebal skusat co to vie a po novom roku dostane motor novy olej, filtre, sviecky, mozno tam je pes zakopany a nepovedal som ze mi ide zle motor, aspon nemam ten pocit.
Napísané: Streda, 31. Decembra 2008, 20:41
od Majo320
Noo kurna skoda ze som take nieco prehliadol

Re: rozdiel m52 motorov
Napísané: Nedeľa, 8. Marca 2009, 11:32
od jararak
cize znova sa mi tiska tato otazka
dokonca co som tak pozeral po forach zahranicnych tak vraj je rozdiel len v kluke ktora je mierne (dost) ina. vraj su este aj piesty zhodne. kolko pravdy natom je ci vobec.
je vobec niekto tuna macher do motorov? taky co to mal uz rozobrate, popripade kde si mozem taketo info najst?
Re: rozdiel m52 motorov
Napísané: Pondelok, 9. Marca 2009, 10:06
od vrabec771
vrtanie-cize blok su rovnake.iny je zdvih koli objemu-kluka ojnice
Re: rozdiel m52 motorov
Napísané: Pondelok, 9. Marca 2009, 11:09
od Miro528
Este ta to stale nepreslo

(to prerabanie) radsej si kup cely funkcny motor a vymen

aj ked sa daju zohnat ojnice a kluka music ktomu priratat este milion tesneni ,vybrus kluky + nove loziska (kluky aj piestov(ak to chces spravit poriadne)) a kopa drobnosti a ak si to nevies vymenit sam tak uz ani nehovorim a robote

z tychto par drobnosti sa ti nazbiera tolko vydavkov ze sa neoplati

Ver mi raz som tym uz presiel (sice len na Skodovke,tu na BMW budu ceny inde) radsej som mohol kupit druhy motor a to sme skoro vsetko robili doma (samo orem vybrusu a rovnania hlavy)

Re: rozdiel m52 motorov
Napísané: Pondelok, 9. Marca 2009, 12:19
od jararak
ta vies ze ma to nepreslo

vies to ako taky bombonik :)
Re: rozdiel m52 motorov
Napísané: Pondelok, 9. Marca 2009, 12:51
od GtheRacer
jararak napísal:po zime vidim ze zacne vazne chybat vykon. takze rozmyslam aky je rozdiel medzi motormi b25 a b28. Je mozne prekopat tento motor? vymenit piesty alebo ojnice, popripade stiahnut z hlavy? aky bol prakticky rozdiel medzi tymito motormi? Kedze je to generacne ten isty motor tak by nemal byt velky rozdiel a malo by to byt mozne, alebo sa strasne mylim?
Motory 323i 325i a 328i su rozdielne. 328 ma o.i. aj iny blok.
inak pre zaujimavost: 328i je NAJLAHSI seriovo vyrobeny
radovy 6valec na svete! :) :)
co sa tyka tvojho problemu:
rozdiel medzi 323i a 328i je minimalny, abs. vacsina 323 ma
vyssi ako udavany vykon. (samozrejme ak je v 100% stave)
je to tym ze 323i "skrtena".
jednoznacne sa priklanam k tomu co uz povedali kolegovia:
vymenit oneblok cely motor aj s riadiacou el. najlepsie z 330i.
al. uuuupne super 3,0i Z3 tam pasuju este aj plastove drziaky
na riadiacku

- ale srry, dufam ze taky nevynuras predo monu
