Strana 1 z 1
SANIE AFTERMARKET
Napísané: Nedeľa, 3. Marca 2024, 16:12
od PATO Z
Zdravim, ma tu niekto skusenosti s vymenou celeho sacieho potrubia s virivymi klapkami z neoriginalu ?
V povodnom sani uz boli velke vole v ulozeni klapiek, tak som ich radsej vybral.
Checm klapky spat, takze zhanam ci nefunguje nieco z aftermarketu s cim nie je problem.
Original 1000€.
Po odstraneni klapiek trochu slabsi spodok, DPF castejsie regeneruje, takze asi maju v meste vyznam.
Re: SANIE AFTERMARKET
Napísané: Pondelok, 4. Marca 2024, 19:33
od mitocross
Na aky motor? Drviva vacsina su jedna a ta ista vec z jednej polskej garaze- vratane vsetkych bazosov a repas stranok u nas ci v okoli, ebay.de atd.
Kupil som to raz na M57N2. Klapky netesnili,tieklo to odvsadial, tesnenia boli tvrde,atd. Dal som tam nove OEM sanie a to polske poslal na reklamaciu. Bez slova mi poslali druhe, ktore som nasledne predal. Udajne to uz bolo v pohode a fungovalo v poriadku. Tak si vyber.
A tvoja posledna veta je absolutna pravda, len na to bohuzial musi prist kazdy sam, lebo aftermarket servisaci budu donekonecna tvrdit, ako ocurali sprostu automobilku a zbavili ludi vecneho strasiaka.
Re: SANIE AFTERMARKET
Napísané: Pondelok, 4. Marca 2024, 20:14
od pka
Som na tom velmi podobne. Klapky mi zaslepili, ale podla toho co sledujem sa mi rychlejsie zaplna DPF a castejsie sa spusta regeneracia. Sice nemam vela km ale vyzera to na pripchate DPF. Ak ma niekto dobry tip pripadne moznost na kupu komplet sania s klapkami na e71 35D (motor M57 210KW) v lepsej cene, pripadne vratenie klapiek v serioznej kvalite, budem vdacny.
Re: SANIE AFTERMARKET
Napísané: Utorok, 5. Marca 2024, 19:19
od PATO Z
Motor je B47 v X3 140kW. PO 185.000km ulozenie klapiek totalne KO.
Mam aj N57 v E92 a tam je ulozenie klapiek riesene ovela lepsie.Je to v nejakych kovovych puzdrach (mosadz alebo bronz, neviem) ale boli po 282.000km uplne bez vole.
Sanie som uz cistil aj na G30 530D 92.000 km. Uz sa rozsvielila kontrolka motora a v pamati zadvad SWIRL FLAPS.
Pytal som krizom krazom ale nikto z dodavatelov mi nevedel odporucit ani jednu znacku. Vacsinou je to sanie z Polska a asi to bude CINA.
Asi toho nejak vela nenapredavaju.
Akurat na B47 ma stvalo ze ECU vie zistit ze motorcek ovladania klapiek ide bez klapiek a hadzalo to chybu na diagnostike. RJ meria dokonca oba smery otacania motorceka. Da sa to oklamat po rozobrati motorceka podlozeniem oboch dorazov skrutkami. Potom uz ECU nehlasi poruchu ovladania klapiek.
Ale v ISTE pri teste klapiek zisti ze prietok vzduchu v sani nezodpoveda natoceniu klapiek.
Re: SANIE AFTERMARKET
Napísané: Streda, 6. Marca 2024, 00:48
od mitocross
Co vymyslas? Po tolkych km, kedy si kaslal na prevenciu znamej veci - ze sa zasiera sanie, sa kvoli tazkemu chodu uz spravila velka vola na oskach/ klapkach. Plati to pre Nka aj Bcka. Darmo riesis chybove hlasenia. ISTU, ECU, motorcek... Treba vymenit za nove. Moznost je OEM alebo to Polsko/Cinsko/vsevetove. Prve je istota, druhe je 50:50.
Re: SANIE AFTERMARKET
Napísané: Streda, 6. Marca 2024, 01:40
od PATO Z
Ja nevymyslam, len som si myslel, ze tak ako napriklad UFI vyraba do prvovyroby prirubu ktora drzi olejovy filter s chladicom na bloku tak niekto vyrba kus plastu v hodnote 50€ a nepredava ho za 1000€.
Na prevenciu som sa nevykaslal, obe auta som kupoval jazdene, Na E92 N57 po 280.000 ulozeniu klapiek nie je nic, Na x3 2.0d boli ulozenia po 180.000 km totalne KO.
Re: SANIE AFTERMARKET
Napísané: Streda, 6. Marca 2024, 08:44
od TT-SIMIK
Sanie je dost citliva vec,cokolvek sa s neho utrhne padne do valca….