Strana 1 z 4
Zmena brzd
Napísané: Piatok, 19. Decembra 2008, 08:02
od balusan1
ola
ludkovia potreboval by som poradit
Kcem menit brzdy na compaktiku
neventilovane 286/12 za ventilovane 286/22
???budem musiet menit aj brzdove sedlo aby pasli alebo to pojde aj so starym???
diiks
Napísané: Piatok, 19. Decembra 2008, 08:06
od jararak
a nechces tam rovno vopchat uz nejake povecssie? napr z 46 330?
vecsie
Napísané: Piatok, 19. Decembra 2008, 08:43
od balusan1
uvazoval som este nad neakymi 300kami no vaecsie asi ee bo elektrony mam 16ky a momentalne kcem prachy vrazit skor do inych veci
(chip, spojlery(ci skor lizatka predok zadok kufor), predlzenie kapoty, brzdy,lsd)
mam elektrose myslim ze sa davaju na e 90
a na kotuc nad 300 treba aspon 17ky ci ne
Napísané: Piatok, 19. Decembra 2008, 09:31
od Martin46
nie na kotuc 300 stacia aj 16tky... na 325 streba 17''
Napísané: Piatok, 19. Decembra 2008, 10:28
od jararak
vynechas kokotiny ako chip ktory ti prida mozno 2-3 kone co je nic, predlzenie kapoty co sposoby ze to bude vyzerat na ... dajme tomu a este ti zacne hnit kapota potom. radsej si kup cisty vzduchovy filter to prida viac vykonu :)
Re: vecsie
Napísané: Piatok, 19. Decembra 2008, 11:04
od 1morok
balusan1 napísal:uvazoval som este nad neakymi 300kami no vaecsie asi ee bo elektrony mam 16ky a momentalne kcem prachy vrazit skor do inych veci
(chip, spojlery(ci skor lizatka predok zadok kufor), predlzenie kapoty, brzdy,lsd)
mam elektrose myslim ze sa davaju na e 90
a na kotuc nad 300 treba aspon 17ky
mám komplet brzdy z e46 300mm predné a 294mm zadné
stačia ti na ne 16" kolá ale aj 15" z e39 - mám to vyskúšané
viac ss ak máš záujem
Re: vecsie
Napísané: Piatok, 19. Decembra 2008, 11:09
od gusto
balusan1 napísal:uvazoval som este nad neakymi 300kami no vaecsie asi ee bo elektrony mam 16ky a momentalne kcem prachy vrazit skor do inych veci
(chip, spojlery(ci skor lizatka predok zadok kufor), predlzenie kapoty, brzdy,lsd)
mam elektrose myslim ze sa davaju na e 90
a na kotuc nad 300 treba aspon 17ky
Tak to sú fakt užitočné veci, čo si napísal... načo brzdy, však ťa zastaví nezmyslený chip, gýčové lsd a prinajhoršom užitočná predĺžená kapota, že..?
Inak, mám 312 mm brzdy a jazdím 16 kola.
Re: vecsie
Napísané: Piatok, 19. Decembra 2008, 11:51
od Peppo
DIK
Napísané: Piatok, 19. Decembra 2008, 14:29
od balusan1
dik za radu som niekde na fore cital ze to nevojde ale ak vojde 300 do 16 tak je to fakt na porozmyslanie.
inac cip nechcem koli konikom 140 mi staci. v indivindi vybave mam hlupost ako otvorene otacky a mam odskusane ze toci skoro do 7000.
len neviem ako rychlo ftedy ide, lebo pred 6000ot. ma kolo 240 a potom rucicka spadne ako mrtva a auto stale akceleruje. tipujem ze do cca260 nemeral som:)
testovane v nemecku na dialnici
V MESTE JAZDIM ZASADNE BEZBECNE A RYCHLOST SI VZDY VZDY VZDY NECHAVAM NA MIESTA NA TO URCENE(NEMYSLIM TYM nase dialnice a pod. )!!!!!!!!!!!!!!!
mne ide o spotrebu chlapik mi za 50 eciek naprogramuje cip presne ako kcem. zlepsi casovania a vyladi ho. spotreba cca 10% dole +do 15 konikov a neake zlepsenie momentu.
Co sa tyka karosy tak to je stale vec fkusu a verte mi ze nemam v umysle svoje mile bembo znetvorit. ide mi len o decentne doladenie linie podla seba "INDIVIDUAL"
lsd je mozno kič ale mne sa pači a mozu mi vyliezt setci na...
A co sa tyka tych blbych poznamok brovsim klubom uz neaku chvilku a
preto si to nevsimam

este toto
Napísané: Piatok, 19. Decembra 2008, 14:32
od balusan1
mimochodom brzdy so pre mna teraz absolutne primarne
len som nechcel menit eltrony
a este raz sa pytam Vie niekto ci mi vojdu ventilovane kotuče do strmena z neventilovanych????
Napísané: Piatok, 19. Decembra 2008, 14:40
od birki
ty chodis na 140 konovom aute 240 tacho a pocitovo to ide 260km/hod ?...... hmm kde to ja zijem ze moj 2,5 liter nezerie 8 litrov v priemere ako vo vlakne nizsie 2,8ma, a nechodi 300 km/hod ako v tom to prispevku.
Re: DIK
Napísané: Piatok, 19. Decembra 2008, 15:03
od alfi666
balusan1 napísal:len neviem ako rychlo ftedy ide, lebo pred 6000ot. ma kolo 240 a potom rucicka spadne ako mrtva a auto stale akceleruje. tipujem ze do cca260 nemeral som:)
testovane v nemecku na dialnici
Ja nechapem naco sa robili silnejsie motory, ked 1,8ka vie chodit 240

... ach jaj
Re: este toto
Napísané: Piatok, 19. Decembra 2008, 15:13
od 1morok
balusan1 napísal:mimochodom brzdy so pre mna teraz absolutne primarne
len som nechcel menit eltrony
a este raz sa pytam Vie niekto ci mi vojdu ventilovane kotuče do strmena z neventilovanych????
nevojdu,určite nie
ti nemá vpredu ventilované brzdy?
takých strmeňov je ale všade kopec
Re: DIK
Napísané: Piatok, 19. Decembra 2008, 15:21
od eko.fresh
balusan1 napísal:dik za radu som niekde na fore cital ze to nevojde ale ak vojde 300 do 16 tak je to fakt na porozmyslanie.
inac cip nechcem koli konikom 140 mi staci. v indivindi vybave mam hlupost ako otvorene otacky a mam odskusane ze toci skoro do 7000.
len neviem ako rychlo ftedy ide, lebo pred 6000ot. ma kolo 240 a potom rucicka spadne ako mrtva a auto stale akceleruje. tipujem ze do cca260 nemeral som:)
testovane v nemecku na dialnici
To rad pocujem ze niekomu to frci 260km/h Ja som mal problem na dialnici pri Auparku dosiahnut konstrukcnu rychlost 213km/h nakoniec sa to podarilo ale uz koncila rovina...
A to je ece kompakt aj kratsie sprevodovany ako coupe

Napísané: Piatok, 19. Decembra 2008, 15:28
od BMino
najskor ako brzdy si vymen pristrojovku, nieco v nej nie je v poriadku
tie brzdy vymenis bez problemov , myslim tie co si pisal v prvom topiku