e38 M62TU prevodovka
Napísané: Pondelok, 31. Mája 2021, 17:54
Zdravím BMW fans ,chcel by som počuť váš názor . Menil som AT prevodovku jazdenú pôvod neznámy automat za jazdy radí úplne v pohode , Program S taktiež manuálne radenie tiež veľmi dobre . Mám nasledovný problém prídem do auta naštartujem vždy chvíľu nechám zohriať motor a vyrážam . z Programu P prejdem do D a trochu autom cukne nie veľa ale je to cítiť ,stále stojím na mieste následne zaradím P znovu prejdem do D a už nič nie je cítiť . Vždy to urobí prevodovka ako náhle auto niekde trochu dlhšie stojí . KEd zaradím R úplne hladko začnem cúvať , zastavím dám P a hned prejdem z P napríklad do D a zas nie je nič cítiť . automat radí za jazdy bez trhania a podobných príznakov radí veľmi hladko v každom programe aj manuálne . Mám podozrenie za menič krútiaceho momentu konkrétne na luck up spojku či ako sa to píše určite mi rozumiete . Chcel by som si vypočuť vás názor či ste niečo podobné riešili na vašom BMW . v Automate je nová náplň ZF olej aj originál filter cca 18 tisíc km od kedy som kúpil automat a nahodil do auta . Viem že prevodovka môže vydržať kľudne aj 40 000 km napríklad aj 60 000 a povie si potom zbohom to mi tak nevadí . Len pred tým ako mi kľakol prvý automat tak vždy z programu P do D nebolo nič cítiť ale zas prevodovka neradila až tak dobre z dvojky do jednotky . Teraz druhý automat radí veľmi dobre z dvojky do jednotky slabina . NO viac ma trápi že z autom trochu cukne dopredu pri prvom preradení voličom z P do D . čo by ste mi poradili ? nový menič ? alebo ešte novú náplň kompletnú z filtrom ? alebo dojazdiť prevodovku až kým nezdochne ? Potom by som riešil repas prevodovky z novým meničom . Dik za každú rozumnú opoved , 
