Strana 1 z 1

Strata tahu po vymene rozvodov 740xd

Napísané: Nedeľa, 2. Augusta 2020, 21:55
od gabikh
Cau chalani, moju 740xd 225kw som dal po preventivnej vymene cerpadla a vstrekov aj na preventivnu vymenu rozvodov a olejoveho cerpadla. (Asi 3x predtym sa mi stalo ze mi zblbol egr a na par sekund auto nemalo vykon). Po vymene rozvodov po par 10tkach km auto bolo mrtve netahalo, spat do servisu, egr zaseknuty, ok vycistene egr, sanie ale auto stale neide sko islo pred tym. Na rovnakom useku vyskusane zrychlenie 100-150 pred 5,5s a po 7s. Je to na auto aj citit ze neide ako islo, skusal som odpojit steker na egr a zaistit klapku aby sa neotvaralo, ale aj tak to neide ako ma. Podtlaky su ok, zvuk motora sa mi medzi cca 1700-2200 ot nezda, je iny ako bol predtym. V pondelok mam ist odstavit egr, ale kedze po odpojeni sa nic nezmenilo, nemam pocit ze to pomoze. Co sa mohlo posrat🤔cely minuly tyzden som to riesil a v servise som bol 2x ale vyriesilo velke kulove a najviac ma jebe ze vsetko slo bez problemov pred vymenou rozvodu

Re: Strata tahu po vymene rozvodov 740xd

Napísané: Nedeľa, 2. Augusta 2020, 21:58
od PetoK
Závada okolo preplnania... Turba nepracujú ako maju

Re: Strata tahu po vymene rozvodov 740xd

Napísané: Pondelok, 3. Augusta 2020, 07:36
od TT-SIMIK
No treba pozriet diag preplnovanie ci je pozadovana hodnota dosiahnuta,tak isto palivo....Klapky ci niesu zaseknute....Ak ano tak treba dufat,ze rozvody su ok nastavene...

Re: Strata tahu po vymene rozvodov 740xd

Napísané: Utorok, 4. Augusta 2020, 17:24
od gabikh
Tak idem riesit iny servis na odstavenie egr, kedze tam kde je auto to nevie spravit, jedine odstavit egr ale nevie nechat soft ktory tam mam cize nema premna za prve zmysel riesit to na 2 krat a platit 2x soft a za druhe egr off a seriovy soft mi nepomoze kedze nebudem vediet porovnat, ci to ide lepsie kedze tam nebude chip🤷🏼‍♂️ Diag stale hadze egr chyby 273600, 255B00, 282B00, 272E00 , predtym este hodilo nedosiahnuty plniaci tlak, servis sa vyjadril ze to je kvoli egr. Egr som skusal aj odpojit, aj zaseknut osku aby ho neotvaralo ale auto slo stale rovnako. Diferencny tlak dpf volnobeh 21mbar a pri zatazu bol najvyssi 400mbar. Sanie je vycistene jak nove, klapky funguju ako maju, cerpadlo cp4 ma rok a 20000km rovnaky aj vstreky, vsetko nove oem, podlaky ok. Spotreba na rovnakej trase pred 7,6-7,8 teraz 8,6-9,2...