E38 napísal:Dik za info. No mne tie budiky strajkuju uz dlhsiu dobu. Najprv som myslel ze bude problem niekde v elektrike auta (zle ukostrenie, spinacia skrinka, apod. ) ale vyzera to ze bude problem v budikoch. Keby som vymenil len IKE modul za iny, neviem ci si pomozem, lebo mi strajkuju samotne ukazovatele (skacu rucicky hore-dole). V IKE som vymenil vsetky elekt. kondiky ale nepomohlo to.
Nevies ci IKE modul z E39 bude fungovat? Ako si spominal ze ukazovatel paliva a rychlosti je iny, teraz neviem ci je iny priamo v tych "ukazovateloch" , alebo uz IKE je ine a posiela "ine" data, a teda ked IKE z E39 prehodim na svoje povodne budiky ci bude ukazovat spravne rychlost a palivo. DIk.
Mas vadny IKE modul. Odhadza velmi zriedkavo, ale uz som sa s tym tiez stretol asi 2x. Cele budiky preblikavali, vypinali sa, zapinali sa apd.... Je to zrejme chyba samotneho procesoru alebo regulatorov napatia... Proste mikroelektronika a nie kondenzatory....
Ano mas pravdu, z E39 IKE modul nie je spravny, lebo je tam nahrana datova sada pre E39. To su tzv. Hersteller-Codierung-Data, teda kodovacie data danne vyrobcom v tovarni napevno a prekodovat sa normalnym sposobom diagnostickym nastrojom nedaju. Cize fungovat tie ukazovatele nebudu spravne, tak ako hovoris. Tak ci tak, podla ZCS ti NCS nastavi kodovacie subory pre E38 a myslim ze E39 IKE odmietne nakodovat, nakolko nebude sediet cislo dielu, ktore by sa muselo prepisat. Ale aj tak zostane ta datova sada pre E39....
Ak mas zaujem, viem to poriesit. Posli mi ten svoj nefunkcny modul a ja ti pripravim funkcny a taky ako ma byt. Pre pripad zeby bola poskodena aj eeprom, co je mozne, budem potrebovat aj ZCS z vozidla. Vycitas ho cez INPA alebo NCS, z EWS, pripadne z LCM.