Nepoznáte nejaký RR Evoque....?
Napísané: Utorok, 8. Januára 2019, 12:05
....ktorý ešte nemá zadretý motor?
Syn išiel v Rakúsku po autostráde, 130 kmh a odrazu bez akéhokoľvek varovania zhasol motor. Plynule sa dokotúľal na krajnicu, pri pokuse o štartovanie blikalo a vypisovalo snáď všetko, lietali ručičky atď viac neviem. Pred cca mesiacom olej+ komplet rozvody, 200000 km, predpísané je max pri 230000. Pointa ešte príde....zavolala sa odťahovka, hovoril som mu do telefónu, že na najbližšiu benzínku a skúsi sa baterka kúpiť. Odťahovka naložila /predok dvihnutý, zadok na nejakých podložkách s kolieskami a prásk- auto padlo dolu z odťahovky /OAMTC/ , predný nárazník, nejaké plasty tam lietali, niečo vytieklo asi ostrekovače...Prišlo druhé odťahovacie auto / neviem prečo/ na to sa nezmestil...nakoniec tretie auto ho odnieslo do LR servisu niekde za Viedňou asi 40 km/ sobota večer/. Tam som večer prišiel s novou baterkou, už nič neblikalo, kľud na prístrojovke a len cvakol štartér, raz po každom pokuse o naštartovanie.Skúsil som mu kladivkom dohovoriť, ale nič.Tak klasika poisťovňa, odťahovka že uhradí škodu, ani si nepýtali za odťah, blíži sa pointa...včera prišiel mail zo servisu, diagnostika, engine is stuck, repair cost cca 10000...
Je možné, aby sa zadrel motor bez akýchkoľvek príznakov, bez klepania, absolutne z ničoho nič? Olej bol menený pred mesiacom, od známeho predajcu, kupujem od neho aj do X5 snáď 5 rokov, vtedy aj menené rozvody- známy automechanik, môj pacient, takže mu celkom dôverujem. Olej aj voda bola kontrolovaná mnou asi 2 týždne po oprave, všetko OK, nič nechýbalo, motor pekne išiel.
Poprosím o radu, napadá niekomu nejaký súvis medzi servisom rozvodov a zadretím motora? Auto máme asi rok a pol, cca 25000 km, toto bola tretia výmena oleja / rovnaký vždy/ auto malo servisku, vyzerala vierohodne. Na nete čítam dosť príbehov, ako im zhasli autá z ničoho nič, nikto ale nespomínal zadretie, len nejakú SW vadu splietajú, že na to bola zvolávačka. Ako zistiť, keď je auto v servise v Rakúsku, či si zo mňa robia prdel? Napadá mi, že nechám opraviť poškodenie od odťahovky a dotiahnem ho na SK, nech to pozrú tu. Je možné, aby si autorizovaný LR servis dovolil napísať toto, aj keby nebol zadretý? Čo by z toho mali? Plus nejaké slová útechy poprosím
Motor 2,2, diesel, 140kW /ten silnejší variant/
Syn išiel v Rakúsku po autostráde, 130 kmh a odrazu bez akéhokoľvek varovania zhasol motor. Plynule sa dokotúľal na krajnicu, pri pokuse o štartovanie blikalo a vypisovalo snáď všetko, lietali ručičky atď viac neviem. Pred cca mesiacom olej+ komplet rozvody, 200000 km, predpísané je max pri 230000. Pointa ešte príde....zavolala sa odťahovka, hovoril som mu do telefónu, že na najbližšiu benzínku a skúsi sa baterka kúpiť. Odťahovka naložila /predok dvihnutý, zadok na nejakých podložkách s kolieskami a prásk- auto padlo dolu z odťahovky /OAMTC/ , predný nárazník, nejaké plasty tam lietali, niečo vytieklo asi ostrekovače...Prišlo druhé odťahovacie auto / neviem prečo/ na to sa nezmestil...nakoniec tretie auto ho odnieslo do LR servisu niekde za Viedňou asi 40 km/ sobota večer/. Tam som večer prišiel s novou baterkou, už nič neblikalo, kľud na prístrojovke a len cvakol štartér, raz po každom pokuse o naštartovanie.Skúsil som mu kladivkom dohovoriť, ale nič.Tak klasika poisťovňa, odťahovka že uhradí škodu, ani si nepýtali za odťah, blíži sa pointa...včera prišiel mail zo servisu, diagnostika, engine is stuck, repair cost cca 10000...
Je možné, aby sa zadrel motor bez akýchkoľvek príznakov, bez klepania, absolutne z ničoho nič? Olej bol menený pred mesiacom, od známeho predajcu, kupujem od neho aj do X5 snáď 5 rokov, vtedy aj menené rozvody- známy automechanik, môj pacient, takže mu celkom dôverujem. Olej aj voda bola kontrolovaná mnou asi 2 týždne po oprave, všetko OK, nič nechýbalo, motor pekne išiel.
Poprosím o radu, napadá niekomu nejaký súvis medzi servisom rozvodov a zadretím motora? Auto máme asi rok a pol, cca 25000 km, toto bola tretia výmena oleja / rovnaký vždy/ auto malo servisku, vyzerala vierohodne. Na nete čítam dosť príbehov, ako im zhasli autá z ničoho nič, nikto ale nespomínal zadretie, len nejakú SW vadu splietajú, že na to bola zvolávačka. Ako zistiť, keď je auto v servise v Rakúsku, či si zo mňa robia prdel? Napadá mi, že nechám opraviť poškodenie od odťahovky a dotiahnem ho na SK, nech to pozrú tu. Je možné, aby si autorizovaný LR servis dovolil napísať toto, aj keby nebol zadretý? Čo by z toho mali? Plus nejaké slová útechy poprosím
Motor 2,2, diesel, 140kW /ten silnejší variant/