Strana 1 z 1

vymena servo pumpy

Napísané: Utorok, 25. Novembra 2008, 16:51
od 1vaso1
Zdravim ludia co vsetko mi treba ked idem menit servo pumpu ??? lebo sa mi ju podarilo zadrhnut v kostanoch na letisku :roll: :oops:

treba tam aj dake tesnenie ? o ring ? daky ? plz poradte :roll:
aha som zabudol ... je to E36 M50B20 vanos

Re: Vodna pumpa

Napísané: Utorok, 25. Novembra 2008, 17:05
od BlackMW
1vaso1 napísal:
Zdravim ludia co vsetko mi treba ked idem menit vodnu pumpu ??? lebo sa mi ju podarilo zadrhnut v kostanoch na letisku :roll: :oops:

treba tam aj dake tesnenie ? o ring ? daky ? plz poradte :roll:


daj si do podpisu ze mas E36..

treba hlavne tu vodnu pumpu.. a hej je tam gumovy o kruzok..

ked to budes vyberat, vyberes z pumpy 4 sroby,
su tam dve diery navyse so zavitom, tam 2 sroby zasrobuj a dotahovanim ti budu vytlacat pumpu von..
tomu hovorim mekanik-friendly afto..

Re: Vodna pumpa

Napísané: Utorok, 25. Novembra 2008, 18:55
od 1vaso1
BlackMW napísal:
daj si do podpisu ze mas E36..

treba hlavne tu vodnu pumpu.. a hej je tam gumovy o kruzok..

ked to budes vyberat, vyberes z pumpy 4 sroby,
su tam dve diery navyse so zavitom, tam 2 sroby zasrobuj a dotahovanim ti budu vytlacat pumpu von..
tomu hovorim mekanik-friendly afto..


aha nooo ok a ten krzok bude treba novy ze ano ? a tym remenom to tam je ako ? ako si postupoval pri jeho montazi ? :roll:

Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 07:31
od jararak
aby si mal aj dajaku predstavu co alebo ako
http://logun.org/e36h2opump.htm
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... r-pump.htm

mozno ti to za teba neurobia, ale aspon budes mat sajn ktoru suciastku mas z auta tahat

Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 22:00
od 1vaso1
jedna otazocka motor M50B20 s vanos
a ked zhodim klinovy remen co pohana od motora alternator ,vodnu pumpu ,a servo pumpu , tak by malo ist pekne pretocit aj alternator a aj obe pumpy rukou .... nie ????

Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 22:11
od VLADKY242
1vaso1 napísal:
jedna otazocka motor M50B20 s vanos
a ked zhodim klinovy remen co pohana od motora alternator ,vodnu pumpu ,a servo pumpu , tak by malo ist pekne pretocit aj alternator a aj obe pumpy rukou .... nie ????
JJ lahko pretočiť musi isť . nesmie sa nič zadrhať alebo pod. :wink:

Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 22:13
od 1vaso1
VLADKY242 napísal:
JJ lahko pretočiť musi isť . nesmie sa nič zadrhať alebo pod. :wink:


hmmm tak mne to nejde otocit ani keby ze sa poseriem ... :oops:
tak potom som ovalil servo pumpu a nie vodnu ... :D ale preco som si myslel ze to je vodna ? :roll:

Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 22:35
od Max-Max
vyzera to podla toho obrazku na servo remenicu, ale tazko takto zhora nafotene,.....ale asi servo

Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 22:37
od 1vaso1
Max-Max napísal:
vyzera to podla toho obrazku na servo remenicu, ale tazko takto zhora nafotene,.....ale asi servo


tak tu este jednu dam

Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 22:40
od Helldiver
Servopumpa:)) Na vodnej pumpe mas okrem ineho pripevnenu viskospojku s vrtulou, takze podla toho sa to da celkom fajn rozoznat:).

Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 22:46
od 1vaso1
Helldiver napísal:
Servopumpa:)) Na vodnej pumpe mas okrem ineho pripevnenu viskospojku s vrtulou, takze podla toho sa to da celkom fajn rozoznat:).

nooo ok ok :D tak uz to viem ... :) dufam ze to nebude problem vymenit ...
co tam vsetko bude treba ??? aby to slapalo ako ma ? poprosil by som daky obrazkovy navodik ako pre imbecila :oops: :roll:

Napísané: Štvrtok, 27. Novembra 2008, 10:47
od BlackMW
Potrebujes 1 liter Castrol TQ-D, stary olej nerecykluj,
nove tesnenia pod holendre: 2 ks 14x20, 2 ks 16x22 (vid ETK).
zhodis kolecko, odpojis hadice, pumpa drzi na 3ch sroboch.. vymenis..
holendre dotahuj na 40 a 45 Nm..
nakoniec treba odvzdusnit riadenie, t.j. doliat, nastartovat, pomaly pretocit
volant od laveho dorazu po pravy 2-3 krat, vypnut motor a doliat znova..

a ten obrazkovy navodik mozes spravit sam popri tom, ale potom ti ho uz nebude treba :wink:

Napísané: Štvrtok, 27. Novembra 2008, 19:09
od 1vaso1
BlackMW napísal:
Potrebujes 1 liter Castrol TQ-D, stary olej nerecykluj,
nove tesnenia pod holendre: 2 ks 14x20, 2 ks 16x22 (vid ETK).
zhodis kolecko, odpojis hadice, pumpa drzi na 3ch sroboch.. vymenis..
holendre dotahuj na 40 a 45 Nm..
nakoniec treba odvzdusnit riadenie, t.j. doliat, nastartovat, pomaly pretocit
volant od laveho dorazu po pravy 2-3 krat, vypnut motor a doliat znova..

a ten obrazkovy navodik mozes spravit sam popri tom, ale potom ti ho uz nebude treba :wink:


diky Marosko :) budem ti musiet daku flasku poslat :roll: ty vzdy poradis ...