Strana 1 z 1
vymena servo pumpy
Napísané: Utorok, 25. Novembra 2008, 16:51
od 1vaso1
Zdravim ludia co vsetko mi treba ked idem menit servo pumpu ??? lebo sa mi ju podarilo zadrhnut v kostanoch na letisku
treba tam aj dake tesnenie ? o ring ? daky ? plz poradte
aha som zabudol ... je to E36 M50B20 vanos
Re: Vodna pumpa
Napísané: Utorok, 25. Novembra 2008, 17:05
od BlackMW
1vaso1 napísal:Zdravim ludia co vsetko mi treba ked idem menit vodnu pumpu ??? lebo sa mi ju podarilo zadrhnut v kostanoch na letisku
treba tam aj dake tesnenie ? o ring ? daky ? plz poradte

daj si do podpisu ze mas E36..
treba hlavne tu vodnu pumpu.. a hej je tam gumovy o kruzok..
ked to budes vyberat, vyberes z pumpy 4 sroby,
su tam dve diery navyse so zavitom, tam 2 sroby zasrobuj a dotahovanim ti budu vytlacat pumpu von..
tomu hovorim mekanik-friendly afto..
Re: Vodna pumpa
Napísané: Utorok, 25. Novembra 2008, 18:55
od 1vaso1
BlackMW napísal:daj si do podpisu ze mas E36..
treba hlavne tu vodnu pumpu.. a hej je tam gumovy o kruzok..
ked to budes vyberat, vyberes z pumpy 4 sroby,
su tam dve diery navyse so zavitom, tam 2 sroby zasrobuj a dotahovanim ti budu vytlacat pumpu von..
tomu hovorim mekanik-friendly afto..
aha nooo ok a ten krzok bude treba novy ze ano ? a tym remenom to tam je ako ? ako si postupoval pri jeho montazi ?

Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 07:31
od jararak
aby si mal aj dajaku predstavu co alebo ako
http://logun.org/e36h2opump.htm
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... r-pump.htm
mozno ti to za teba neurobia, ale aspon budes mat sajn ktoru suciastku mas z auta tahat
Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 22:00
od 1vaso1
jedna otazocka motor M50B20 s vanos
a ked zhodim klinovy remen co pohana od motora alternator ,vodnu pumpu ,a servo pumpu , tak by malo ist pekne pretocit aj alternator a aj obe pumpy rukou .... nie ????
Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 22:11
od VLADKY242
1vaso1 napísal:jedna otazocka motor M50B20 s vanos
a ked zhodim klinovy remen co pohana od motora alternator ,vodnu pumpu ,a servo pumpu , tak by malo ist pekne pretocit aj alternator a aj obe pumpy rukou .... nie ????
JJ lahko pretočiť musi isť . nesmie sa nič zadrhať alebo pod.

Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 22:13
od 1vaso1
VLADKY242 napísal:JJ lahko pretočiť musi isť . nesmie sa nič zadrhať alebo pod.

hmmm tak mne to nejde otocit ani keby ze sa poseriem ...
tak potom som ovalil servo pumpu a nie vodnu ...

ale preco som si myslel ze to je vodna ?

Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 22:35
od Max-Max
vyzera to podla toho obrazku na servo remenicu, ale tazko takto zhora nafotene,.....ale asi servo
Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 22:37
od 1vaso1
Max-Max napísal:vyzera to podla toho obrazku na servo remenicu, ale tazko takto zhora nafotene,.....ale asi servo
tak tu este jednu dam
Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 22:40
od Helldiver
Servopumpa:)) Na vodnej pumpe mas okrem ineho pripevnenu viskospojku s vrtulou, takze podla toho sa to da celkom fajn rozoznat:).
Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 22:46
od 1vaso1
Helldiver napísal:Servopumpa:)) Na vodnej pumpe mas okrem ineho pripevnenu viskospojku s vrtulou, takze podla toho sa to da celkom fajn rozoznat:).
nooo ok ok

tak uz to viem ... :) dufam ze to nebude problem vymenit ...
co tam vsetko bude treba ??? aby to slapalo ako ma ? poprosil by som daky obrazkovy navodik ako pre imbecila

Napísané: Štvrtok, 27. Novembra 2008, 10:47
od BlackMW
Potrebujes 1 liter Castrol TQ-D, stary olej nerecykluj,
nove tesnenia pod holendre: 2 ks 14x20, 2 ks 16x22 (vid ETK).
zhodis kolecko, odpojis hadice, pumpa drzi na 3ch sroboch.. vymenis..
holendre dotahuj na 40 a 45 Nm..
nakoniec treba odvzdusnit riadenie, t.j. doliat, nastartovat, pomaly pretocit
volant od laveho dorazu po pravy 2-3 krat, vypnut motor a doliat znova..
a ten obrazkovy navodik mozes spravit sam popri tom, ale potom ti ho uz nebude treba

Napísané: Štvrtok, 27. Novembra 2008, 19:09
od 1vaso1
BlackMW napísal:Potrebujes 1 liter Castrol TQ-D, stary olej nerecykluj,
nove tesnenia pod holendre: 2 ks 14x20, 2 ks 16x22 (vid ETK).
zhodis kolecko, odpojis hadice, pumpa drzi na 3ch sroboch.. vymenis..
holendre dotahuj na 40 a 45 Nm..
nakoniec treba odvzdusnit riadenie, t.j. doliat, nastartovat, pomaly pretocit
volant od laveho dorazu po pravy 2-3 krat, vypnut motor a doliat znova..
a ten obrazkovy navodik mozes spravit sam popri tom, ale potom ti ho uz nebude treba

diky Marosko :) budem ti musiet daku flasku poslat

ty vzdy poradis ...