Strana 1 z 2

DRUH SPOJKY

Napísané: Streda, 18. Júla 2007, 08:45
od Nitro
Vie mi niekto napisat rozdel spravania sa karbonovej, kevlarovej, keramickej a kovovej spojky (spojkoveho kotuca) :?:

Re: DRUH SPOJKY

Napísané: Streda, 18. Júla 2007, 09:29
od M3driver
Nitro napísal:
Vie mi niekto napisat rozdel spravania sa karbonovej, kevlarovej, keramickej a kovovej spojky (spojkoveho kotuca) :?:


prave sa mi vyraba kovo-keramicke oblozenie spojky tak ti neskor mozno popisem prve dojmy. ale ak chces profi odpoved a rady skus zavolat do Maxmotorsportu. su tam fajn chalani a zo vsetkym ti poradia!

Re: DRUH SPOJKY

Napísané: Streda, 18. Júla 2007, 14:02
od BlackMW
M3driver napísal:
Nitro napísal:
Vie mi niekto napisat rozdel spravania sa karbonovej, kevlarovej, keramickej a kovovej spojky (spojkoveho kotuca) :?:


prave sa mi vyraba kovo-keramicke oblozenie spojky tak ti neskor mozno popisem prve dojmy. ale ak chces profi odpoved a rady skus zavolat do Maxmotorsportu. su tam fajn chalani a zo vsetkym ti poradia!


vies povedat co to stoji a kde to robia ?
to ti nejak nanituju na povodnu lamelu ?
pritlacny kotuc si dal novy z obycajnej spojky ? moj stary bol dost dojebabrany..
potom ked to budes mat by si ma mohol odvjezt s tym.. ked si nerozbijem hlavu o celne sklo
alebo nezlomim vazy tak by som si dal ai ia spravit..
d~

Napísané: Streda, 18. Júla 2007, 14:10
od bohus
Reku sa opitam.....pri tychto spojkach neodchadza castejsie hurdy, ulozenie kardanu a podobne veci?

Re: DRUH SPOJKY

Napísané: Štvrtok, 19. Júla 2007, 08:15
od M3driver
BlackMW napísal:
vies povedat co to stoji a kde to robia ?
to ti nejak nanituju na povodnu lamelu ?
pritlacny kotuc si dal novy z obycajnej spojky ? moj stary bol dost dojebabrany..
potom ked to budes mat by si ma mohol odvjezt s tym.. ked si nerozbijem hlavu o celne sklo
alebo nezlomim vazy tak by som si dal ai ia spravit..
d~


ako som napisal, robia mi to chalani z Maxmotorsport. cenu este presnu neviem, pretoze je otazka co vsetko bude nove kedze povodna spojka tak trochu zhorela. ked to tam bude dame stretko a vyskusas na vlastne nohy...

Re: DRUH SPOJKY

Napísané: Štvrtok, 19. Júla 2007, 10:44
od M3Evo
Nitro napísal:
Vie mi niekto napisat rozdel spravania sa karbonovej, kevlarovej, keramickej a kovovej spojky (spojkoveho kotuca) :?:


No zaber budes citit ihned pri prvom zoslapnuti predalu. ;) Bude ostrejsia spojka, ale ziadny preklz medzi kvaltami atd. Super vec len si na to treba zvyknut ze to je take ine ako makka seria. Treba sa s tym naucit pohynat ale ziadny problem.

Carbon, Kevlar a pod. neries. Dost drahe spojkove kity. Sice funkcne, ale podla mna do race a pod nie na bezne jazdenie do ulic. Potom tu je asi najcastejsia kovo-keramika lamela bud trojlistok, stvorlistok popripade 5-6 lucova. Tu sa robia dva typy: Odpruzena (ako klasicka organicka lamela seria) a neodpruzena. Ja som mal v Mazde GTR odpruzenu nakolko prevodovka mala problem rozdychavat uz aj tu. Nehovorim akoby trhalo skrinu keby bola neodpruzena. :roll: Ja urcite ked budem menit spojku idem bud do Exedy Hyper Single clutch (gr.N spojka do cca. 400-450HP, riesime prave na kamosovom STi), alebo prerabka tej povodnej na kovokeramiku s upravenym a odlahcenym zotrvakom ako som to mal na predchadzajucom aute a bol som velmi spokojny. Fakta ceny a realita: Excedy Hyper Single kit (pritlacak, lamela, zotrvak, lozisko) cca. 30-35K, Excedy Twin Plate (500-750HP) okolo 45-50K, prerabka lamely, odlahcenie zotrvaku u p.Klempu pri BA zalezi od typu auta od 8-15K.

Exedy Hyper Single clutch kit:
Obrázok

Trojlamelova kovokeramika, carbon:
Obrázok

Odpruzena kovokeramika lamela:
Obrázok

Napísané: Štvrtok, 19. Júla 2007, 11:49
od Nitro
A ZIVOTNOST KOV -KERANIKA???

Napísané: Štvrtok, 19. Júla 2007, 18:21
od M3Evo
Nitro napísal:
A ZIVOTNOST KOV -KERANIKA???


...urcite minimalne raz taka ako seria organicka (teoreticky neznicitelna spojka na street). aj ked ju uvaris vychladne a opat je funkcna a nesmyka ako organika. odporucam. je to odskusane na zopar autach a nikto sa zatial nestazoval len tesil \:D/ :-({|=
good luck

Napísané: Štvrtok, 19. Júla 2007, 19:27
od balino
zacina ma to chytat 8)

Napísané: Štvrtok, 19. Júla 2007, 19:32
od Tubular
M3Evo napísal:
Nitro napísal:
A ZIVOTNOST KOV -KERANIKA???


...urcite minimalne raz taka ako seria organicka (teoreticky neznicitelna spojka na street). aj ked ju uvaris vychladne a opat je funkcna a nesmyka ako organika. odporucam. je to odskusane na zopar autach a nikto sa zatial nestazoval len tesil \:D/ :-({|=
good luck


cize aj prakticky je ta spojka dozivotna? neznicitelna? :smile:

Napísané: Štvrtok, 19. Júla 2007, 22:39
od M3Evo
Tubular napísal:

cize aj prakticky je ta spojka dozivotna? neznicitelna? :smile:


...no vies vsetko je znicitelne. aj toto nieje perpetum mobile spojka :D:D:D ale ked rozmyslas a vies ako s tym robit tak urcite podrzi dost a hlavne vela vykonu....

Napísané: Piatok, 20. Júla 2007, 09:11
od Peppo
Balino: na dvojliter zbytocne.. ;-))

Napísané: Piatok, 20. Júla 2007, 10:02
od Nitro
chcem si to do mojho namontovat bo trocha poblbnem a spojka smrdi ako ..... a ja sa poznam za chvilu bude organicka v p.....i :evil:

Napísané: Piatok, 20. Júla 2007, 10:46
od balino
Peppo napísal:
Balino: na dvojliter zbytocne.. ;-))


kdo hovori o dvojlitri? 8)

Napísané: Piatok, 20. Júla 2007, 13:00
od M3driver
M3Evo - super clanok.

som zabudol ze bude u mna aj ten upraveny a odlahceny zotrvak, tak som zvedavy co to urobi vsetko dohromady. dufam ze pokecame niekedy osobne...