Strana 1 z 2
DRUH SPOJKY
Napísané: Streda, 18. Júla 2007, 08:45
od Nitro
Vie mi niekto napisat rozdel spravania sa karbonovej, kevlarovej, keramickej a kovovej spojky (spojkoveho kotuca)

Re: DRUH SPOJKY
Napísané: Streda, 18. Júla 2007, 09:29
od M3driver
Nitro napísal:Vie mi niekto napisat rozdel spravania sa karbonovej, kevlarovej, keramickej a kovovej spojky (spojkoveho kotuca)

prave sa mi vyraba kovo-keramicke oblozenie spojky tak ti neskor mozno popisem prve dojmy. ale ak chces profi odpoved a rady skus zavolat do Maxmotorsportu. su tam fajn chalani a zo vsetkym ti poradia!
Re: DRUH SPOJKY
Napísané: Streda, 18. Júla 2007, 14:02
od BlackMW
M3driver napísal:Nitro napísal:Vie mi niekto napisat rozdel spravania sa karbonovej, kevlarovej, keramickej a kovovej spojky (spojkoveho kotuca)

prave sa mi vyraba kovo-keramicke oblozenie spojky tak ti neskor mozno popisem prve dojmy. ale ak chces profi odpoved a rady skus zavolat do Maxmotorsportu. su tam fajn chalani a zo vsetkym ti poradia!
vies povedat co to stoji a kde to robia ?
to ti nejak nanituju na povodnu lamelu ?
pritlacny kotuc si dal novy z obycajnej spojky ? moj stary bol dost dojebabrany..
potom ked to budes mat by si ma mohol odvjezt s tym.. ked si nerozbijem hlavu o celne sklo
alebo nezlomim vazy tak by som si dal ai ia spravit..
d~
Napísané: Streda, 18. Júla 2007, 14:10
od bohus
Reku sa opitam.....pri tychto spojkach neodchadza castejsie hurdy, ulozenie kardanu a podobne veci?
Re: DRUH SPOJKY
Napísané: Štvrtok, 19. Júla 2007, 08:15
od M3driver
BlackMW napísal:vies povedat co to stoji a kde to robia ?
to ti nejak nanituju na povodnu lamelu ?
pritlacny kotuc si dal novy z obycajnej spojky ? moj stary bol dost dojebabrany..
potom ked to budes mat by si ma mohol odvjezt s tym.. ked si nerozbijem hlavu o celne sklo
alebo nezlomim vazy tak by som si dal ai ia spravit..
d~
ako som napisal, robia mi to chalani z Maxmotorsport. cenu este presnu neviem, pretoze je otazka co vsetko bude nove kedze povodna spojka tak trochu zhorela. ked to tam bude dame stretko a vyskusas na vlastne nohy...
Re: DRUH SPOJKY
Napísané: Štvrtok, 19. Júla 2007, 10:44
od M3Evo
Nitro napísal:Vie mi niekto napisat rozdel spravania sa karbonovej, kevlarovej, keramickej a kovovej spojky (spojkoveho kotuca)

No zaber budes citit ihned pri prvom zoslapnuti predalu.

Bude ostrejsia spojka, ale ziadny preklz medzi kvaltami atd. Super vec len si na to treba zvyknut ze to je take ine ako makka seria. Treba sa s tym naucit pohynat ale ziadny problem.
Carbon, Kevlar a pod. neries. Dost drahe spojkove kity. Sice funkcne, ale podla mna do race a pod nie na bezne jazdenie do ulic. Potom tu je asi najcastejsia kovo-keramika lamela bud trojlistok, stvorlistok popripade 5-6 lucova. Tu sa robia dva typy: Odpruzena (ako klasicka organicka lamela seria) a neodpruzena. Ja som mal v Mazde GTR odpruzenu nakolko prevodovka mala problem rozdychavat uz aj tu. Nehovorim akoby trhalo skrinu keby bola neodpruzena.

Ja urcite ked budem menit spojku idem bud do Exedy Hyper Single clutch (gr.N spojka do cca. 400-450HP, riesime prave na kamosovom STi), alebo prerabka tej povodnej na kovokeramiku s upravenym a odlahcenym zotrvakom ako som to mal na predchadzajucom aute a bol som velmi spokojny. Fakta ceny a realita: Excedy Hyper Single kit (pritlacak, lamela, zotrvak, lozisko) cca. 30-35K, Excedy Twin Plate (500-750HP) okolo 45-50K, prerabka lamely, odlahcenie zotrvaku u p.Klempu pri BA zalezi od typu auta od 8-15K.
Exedy Hyper Single clutch kit:
Trojlamelova kovokeramika, carbon:
Odpruzena kovokeramika lamela:

Napísané: Štvrtok, 19. Júla 2007, 11:49
od Nitro
A ZIVOTNOST KOV -KERANIKA???
Napísané: Štvrtok, 19. Júla 2007, 18:21
od M3Evo
Nitro napísal:A ZIVOTNOST KOV -KERANIKA???
...urcite minimalne raz taka ako seria organicka (teoreticky neznicitelna spojka na street). aj ked ju uvaris vychladne a opat je funkcna a nesmyka ako organika. odporucam. je to odskusane na zopar autach a nikto sa zatial nestazoval len tesil
good luck
Napísané: Štvrtok, 19. Júla 2007, 19:27
od balino
zacina ma to chytat

Napísané: Štvrtok, 19. Júla 2007, 19:32
od Tubular
M3Evo napísal:Nitro napísal:A ZIVOTNOST KOV -KERANIKA???
...urcite minimalne raz taka ako seria organicka (teoreticky neznicitelna spojka na street). aj ked ju uvaris vychladne a opat je funkcna a nesmyka ako organika. odporucam. je to odskusane na zopar autach a nikto sa zatial nestazoval len tesil
good luck
cize aj prakticky je ta spojka dozivotna? neznicitelna?

Napísané: Štvrtok, 19. Júla 2007, 22:39
od M3Evo
Tubular napísal:cize aj prakticky je ta spojka dozivotna? neznicitelna?

...no vies vsetko je znicitelne. aj toto nieje perpetum mobile spojka

:D:D ale ked rozmyslas a vies ako s tym robit tak urcite podrzi dost a hlavne vela vykonu....
Napísané: Piatok, 20. Júla 2007, 09:11
od Peppo
Balino: na dvojliter zbytocne..

)
Napísané: Piatok, 20. Júla 2007, 10:02
od Nitro
chcem si to do mojho namontovat bo trocha poblbnem a spojka smrdi ako ..... a ja sa poznam za chvilu bude organicka v p.....i

Napísané: Piatok, 20. Júla 2007, 10:46
od balino
Peppo napísal:Balino: na dvojliter zbytocne..

)
kdo hovori o dvojlitri?

Napísané: Piatok, 20. Júla 2007, 13:00
od M3driver
M3Evo - super clanok.
som zabudol ze bude u mna aj ten upraveny a odlahceny zotrvak, tak som zvedavy co to urobi vsetko dohromady. dufam ze pokecame niekedy osobne...