BMW E90 M47 pomoc, auto tlači vodu.
Napísané: Utorok, 5. Septembra 2017, 07:58
zdravim borci, potrebujem vediet ako sa pohybuje cena za vymenu tesnenia pod hlavou+robota, pripadne repas(prebrus) hlavy+robota dakujem za odpovede. PS:nemal som zatial cas to zistovat v servisoch tak by ste mi dost pomohli takto )
auto: BMW e90 2,0d M47 120kw 2005
symptony
auto mi vytlača vodu, ked tomu stupim cez 150+ na dialnici zo Sp.Stvrtku na PP (silne stupanie celkom) tak na kopci alebo za kopcom mi pipne hladina vody a po otvoreni kapoty vidno ze ju vytlacilo. ked jazdim pokojnejšie. tak do 130-140(na tom kopcovitom useku) tak nič, prejdem bez straty vody aj 500km.a na niektorych usekoch okresiek idem ku 200km/h ale nie do stúpani silnych.... ale v expanzke vody sa mi už 3 týždne objavuje žlta emulzia. v oleji nemam nič. auto nedymí. menil sa egr chladic, vodna pumpa ma trištvrte roka takisto termostaty. teplota vody pri max zatazeni je cca 95 stupnov. cize sa neprehrieva nad bod varu.
+ este jedna vec
v maji/juni som bol v rakusku, jeden den som sa motal po vysokohorskej ceste Grossglockner, kde som cely den jazdil na 1-2-3 stupnoch, a to iste aj dole kopcom, brzdenie motorom primarne. ked som poobede zišiel kopec, a na rovinke pridal mierne plyn, zacitil som smrad, a z vyfuku mi isiel celkom husty biely dym, tak som nepridaval, presiel asi 15 minut 50km/h a odvtedy mi auto uz nikdy takto nezadymilo a prvykrat pipla voda asi po 2000km od tejto udalosti s dymom, ked som siel domov z CZ po dialnici okolo Martina 200km/h tak pipla voda.
Neviete čo mam ešte skusiť vymeniť čo by mohlo pomôcť pred demontažou hlavy ?
starý separator oleja to môže robiť tiež ? olej mam menený asi pred 5-6 tisic km (ten bmw origo 5w30) a hladinu drží, nestráca sa tak, aby som to postrehol.
Chcel by som auto predať, ale v takomto stave ho nechcem dávať ani na inzerát. Brúsim si zuby na nejaky R6 benzin od bmw :)
Ďakujem vám za vaše rady.
auto: BMW e90 2,0d M47 120kw 2005
symptony
auto mi vytlača vodu, ked tomu stupim cez 150+ na dialnici zo Sp.Stvrtku na PP (silne stupanie celkom) tak na kopci alebo za kopcom mi pipne hladina vody a po otvoreni kapoty vidno ze ju vytlacilo. ked jazdim pokojnejšie. tak do 130-140(na tom kopcovitom useku) tak nič, prejdem bez straty vody aj 500km.a na niektorych usekoch okresiek idem ku 200km/h ale nie do stúpani silnych.... ale v expanzke vody sa mi už 3 týždne objavuje žlta emulzia. v oleji nemam nič. auto nedymí. menil sa egr chladic, vodna pumpa ma trištvrte roka takisto termostaty. teplota vody pri max zatazeni je cca 95 stupnov. cize sa neprehrieva nad bod varu.
+ este jedna vec
v maji/juni som bol v rakusku, jeden den som sa motal po vysokohorskej ceste Grossglockner, kde som cely den jazdil na 1-2-3 stupnoch, a to iste aj dole kopcom, brzdenie motorom primarne. ked som poobede zišiel kopec, a na rovinke pridal mierne plyn, zacitil som smrad, a z vyfuku mi isiel celkom husty biely dym, tak som nepridaval, presiel asi 15 minut 50km/h a odvtedy mi auto uz nikdy takto nezadymilo a prvykrat pipla voda asi po 2000km od tejto udalosti s dymom, ked som siel domov z CZ po dialnici okolo Martina 200km/h tak pipla voda.
Neviete čo mam ešte skusiť vymeniť čo by mohlo pomôcť pred demontažou hlavy ?
starý separator oleja to môže robiť tiež ? olej mam menený asi pred 5-6 tisic km (ten bmw origo 5w30) a hladinu drží, nestráca sa tak, aby som to postrehol.
Chcel by som auto predať, ale v takomto stave ho nechcem dávať ani na inzerát. Brúsim si zuby na nejaky R6 benzin od bmw :)
Ďakujem vám za vaše rady.