Strana 1 z 1

RJ motora vs. EWS

Napísané: Pondelok, 27. Marca 2017, 07:15
od EBOLA
Mám otázku.
Na mojej 528 doublevanos budem musieť pravdepodobne meniť RJ motora ale chcem na skúšku prehodiť z rovnakej motorizácie. Ale jeden kubák ma upozornil, že motor ani nespustím z dôvodu nesparovaneho EWS. Ale EWS je samostatná jednotka.
Je teda potrebné na to aby som RJ motora vyskúšal ju najprv kúpiť potom dať nakódovať a až potom zistiť, že som vytŕčal ďalšie prachy bez toho aby som problém vyriešil?

Re: RJ motora vs. EWS

Napísané: Pondelok, 27. Marca 2017, 07:22
od PetoK
Ina DME ti nepojde. Musel by si vymenit cely set dme+ews+kluce.

Re: RJ motora vs. EWS

Napísané: Pondelok, 27. Marca 2017, 07:37
od ALAS
Presne tak ako pise PetoK, tiez som to teraz studoval ze co a jak, menil som motor.
Musel by si vymenit chip vnutri RJ motora a nahrat tam parovaci kod tvojho EWS.

Popripade existuju aj emulatory namiesto EWS, tym vsak stratis imobilizer.
Nieco taketo: ebay.de, je tam ich tam dost aj z ciny.
Kamos to raz montoval, funguje to, ale ostanes bez imobilizera...

Re: RJ motora vs. EWS

Napísané: Pondelok, 27. Marca 2017, 07:50
od EBOLA
Immo ma ani tak netrápi. Problém je v tom, že potrebujem zistiť či je DME v prdeli ale nemám chuť vygrcať ďalšie 2kilečká za niečo čo možno problém nieje.
Radšej dám deaktivovať EWS aj tak mám druhý kľúč ktorý nemá nakódovaný čip.

Čiže jediná možnosť je prehodiť aj DME aj EWS a čip v kľúči a tak ho pichnúť na diagnostiku?

Re: RJ motora vs. EWS

Napísané: Pondelok, 27. Marca 2017, 08:09
od ALAS
EBOLA napísal:
Čiže jediná možnosť je prehodiť aj DME aj EWS a čip v kľúči a tak ho pichnúť na diagnostiku?
Tak ako pises, ak mas este stary kluc kde sa da prehodit cip tak to je najjednoduchsia cesta.

Re: RJ motora vs. EWS

Napísané: Pondelok, 27. Marca 2017, 08:15
od EBOLA
Ok. Díky :-)