Nova spojka-presmykuje,vibruje pedal
Napísané: Utorok, 19. Júla 2016, 08:08
Ahojte,
riesim velmi zvlastny problem a velmi by mi pomohla rada.
Auto malo taketo symptomy: presmykovala spojka (na dialnici na 6 pri poriadnej akceleracii bez problemov skocili otazky aj o 1000 rpm), velmi nepokojny rozbeh (nie vzdy, niekedy lepsie, niekedy horsie), trasenie pri vypinani motora, problem hladko preradit rychlost.
Rozhodol som sa vymenit spojku + dvojhmotovy zotrvacnik.
Z tohto obrazku http://bmwfans.info/parts-catalog/E60/Europe/530i-M54/L-N/jul2003/browse/clutch/clutch_twin_mass_flywheel/ som vymenil vsetko. Aj skrutky, uplne vsetko. Rovnako z tohto http://bmwfans.info/parts-catalog/E60/Europe/530i-M54/L-N/jul2003/browse/engine/flywheel_twin_mass_flywheel/.
Pri odjazde zo servisu to bolo ako nove auto. Krasne, spojka zaberala uplne dole, mal som pocit, ze sa znovu ucim soferovat. Rozbeh plynuly, otacky neskakali. Autu som samozrejme nenakladal, nechaval som spojku zabehnut. Vypnutie motora tiche, netriaslo, alebo aspon ovela menej.
Presiel som asi ~2000-3000 km. Auto sa sprava velmi podobne ako pred vymenou. Nepokojny rozbeh, spojka presmykuje (menej ako pri starej, ale stale je to viditelne na otackomeri), navyse vibruje spojkovy pedal. Niekedy sa este stane, ze ak je spojka v zabere a v nejakom momente ju vytlacim (myslim, ze predtym akcelerujem a zrazu potrebujem brzdit kvoli niecomu), ozve sa buchnutie a pocitovo je to akoby sa "odlepili od seba tie taniere".
Nove diely boli vsetko SACHS. Este mozno dolezita vec. Stara spojkova lamela mi nepripadala nejako extra zodrata. Neviem, ake su specifikacie BMW, ale bolo to este daleko od tych nitov. Napriek tomu to extremne presmykovalo. Teraz je nova a smyka tiez. Pride mi to ako suvisiace.
Co by to mohlo sposobovat?
Dakujem za rady.
riesim velmi zvlastny problem a velmi by mi pomohla rada.
Auto malo taketo symptomy: presmykovala spojka (na dialnici na 6 pri poriadnej akceleracii bez problemov skocili otazky aj o 1000 rpm), velmi nepokojny rozbeh (nie vzdy, niekedy lepsie, niekedy horsie), trasenie pri vypinani motora, problem hladko preradit rychlost.
Rozhodol som sa vymenit spojku + dvojhmotovy zotrvacnik.
Z tohto obrazku http://bmwfans.info/parts-catalog/E60/Europe/530i-M54/L-N/jul2003/browse/clutch/clutch_twin_mass_flywheel/ som vymenil vsetko. Aj skrutky, uplne vsetko. Rovnako z tohto http://bmwfans.info/parts-catalog/E60/Europe/530i-M54/L-N/jul2003/browse/engine/flywheel_twin_mass_flywheel/.
Pri odjazde zo servisu to bolo ako nove auto. Krasne, spojka zaberala uplne dole, mal som pocit, ze sa znovu ucim soferovat. Rozbeh plynuly, otacky neskakali. Autu som samozrejme nenakladal, nechaval som spojku zabehnut. Vypnutie motora tiche, netriaslo, alebo aspon ovela menej.
Presiel som asi ~2000-3000 km. Auto sa sprava velmi podobne ako pred vymenou. Nepokojny rozbeh, spojka presmykuje (menej ako pri starej, ale stale je to viditelne na otackomeri), navyse vibruje spojkovy pedal. Niekedy sa este stane, ze ak je spojka v zabere a v nejakom momente ju vytlacim (myslim, ze predtym akcelerujem a zrazu potrebujem brzdit kvoli niecomu), ozve sa buchnutie a pocitovo je to akoby sa "odlepili od seba tie taniere".
Nove diely boli vsetko SACHS. Este mozno dolezita vec. Stara spojkova lamela mi nepripadala nejako extra zodrata. Neviem, ake su specifikacie BMW, ale bolo to este daleko od tych nitov. Napriek tomu to extremne presmykovalo. Teraz je nova a smyka tiez. Pride mi to ako suvisiace.
Co by to mohlo sposobovat?
Dakujem za rady.