Cidlo tlaku DPF
Napísané: Sobota, 2. Júla 2016, 20:52
Pani prosim o nazor:
X5 3.0sd, 2008, DPF regenerovalo uz kazdych 180-200 km, v pamati bol informacny kod o zostavajucej zivotnosti menej ako 60tis.km
Dal som ho v ramci velkeho servisu preventivne vycistit ultrazvukom.
Po vycisteni regenerovalo kazdych 80-100km a znacne zvysena spotreba. Olej neubudal. Zavady v pamati ziadne, po case sa objavila 4667 - prilis casta regen. - logicke, pomyslel som si.
Zaniesol som reklamovat. Vraj ho dali dole a vsetko pozreli - diag.hodnoty ok, vstup cisty, ziadny sajrajt z turba, odvetranie ok, vymenili nejake podtlakove ovladanie egr, ktore vraj bolo nefunkcne a mohlo sajrajtovat emisiami DPFko. Dalej vymenili senzor teploty (neviem ktory). Ine vraj tam nic nie je.
Teraz sa zda byt spotreba uplne v poriadku, motor ide ok, ale aktivne regeneruje aj tak po 100-150km.
DPF funguje ako ma, aktivna aj pasivna regen funguje, len vsetko je jednoducho zrychlene - zaplnenie rychlo stupa.
Sledujem hodnoty cez Carly (gramy castic - prepocitane, pretoze do tlakov sa nerozumiem, ale rad by som), no akokolvek nad tym rozmyslam, teraz mi z toho vychadza uz len mozna chyba cidla tlaku alebo mi to cistenie odrovnalo filter,resp. mi tam nico ine vykonali?
Ako by som dosiel na to cidlo? Ake tlaky/hodnoty mam vycitat (predpokladam ze budu nespravne)? Zavady v pamati nie su ziadne.
update:
hodnoty diferencialnych tlakov z CarlyBMW
volnobeh na mieste: 5-11 hPa (mbar)
2000 ot./min: 35-46 hPa
vypnuty motor/zapnute zapalovanie: 8192 hPa (!) - toto by snad malo byt 0 hPa resp. s malou odchylkou, nie ?
protitlak volnobeh: 995 - 1035 hPa
protitlak pocas jazdy: 985- 1195 hPa
X5 3.0sd, 2008, DPF regenerovalo uz kazdych 180-200 km, v pamati bol informacny kod o zostavajucej zivotnosti menej ako 60tis.km
Dal som ho v ramci velkeho servisu preventivne vycistit ultrazvukom.
Po vycisteni regenerovalo kazdych 80-100km a znacne zvysena spotreba. Olej neubudal. Zavady v pamati ziadne, po case sa objavila 4667 - prilis casta regen. - logicke, pomyslel som si.
Zaniesol som reklamovat. Vraj ho dali dole a vsetko pozreli - diag.hodnoty ok, vstup cisty, ziadny sajrajt z turba, odvetranie ok, vymenili nejake podtlakove ovladanie egr, ktore vraj bolo nefunkcne a mohlo sajrajtovat emisiami DPFko. Dalej vymenili senzor teploty (neviem ktory). Ine vraj tam nic nie je.
Teraz sa zda byt spotreba uplne v poriadku, motor ide ok, ale aktivne regeneruje aj tak po 100-150km.
DPF funguje ako ma, aktivna aj pasivna regen funguje, len vsetko je jednoducho zrychlene - zaplnenie rychlo stupa.
Sledujem hodnoty cez Carly (gramy castic - prepocitane, pretoze do tlakov sa nerozumiem, ale rad by som), no akokolvek nad tym rozmyslam, teraz mi z toho vychadza uz len mozna chyba cidla tlaku alebo mi to cistenie odrovnalo filter,resp. mi tam nico ine vykonali?
Ako by som dosiel na to cidlo? Ake tlaky/hodnoty mam vycitat (predpokladam ze budu nespravne)? Zavady v pamati nie su ziadne.
update:
hodnoty diferencialnych tlakov z CarlyBMW
volnobeh na mieste: 5-11 hPa (mbar)
2000 ot./min: 35-46 hPa
vypnuty motor/zapnute zapalovanie: 8192 hPa (!) - toto by snad malo byt 0 hPa resp. s malou odchylkou, nie ?
protitlak volnobeh: 995 - 1035 hPa
protitlak pocas jazdy: 985- 1195 hPa