Pondelok, 11. Júla 2016, 19:23
Len pre zaujimavost.
Olej v chladive urcite sluzi aj na mazanie kompresora kedze cezen prudi. Ano je tam aj zasobnik priamo v kopresore.
pri e30 ked sa robi klima je problem lebo povodne chladivo r12 sa uz nesmie pouzivat a sucasne chladivo r134a pouziva iny olej ako patri do klimy v e30 a zadieraju sa kompresory (pre spekulantov ten stary olej sa neda pouzit spolu s r134a). Riesi sa to druhym kompresorom ktory uz je stavany na r134a.
Ps- nie je pravda,ako tu bolo vyssie spomenute, ze novsie klimatizacie uz maju senzor tlaku ktory nespusti kompresor ked je tlak nizky....maju to uplne vsetky
E36 2,8i tour,M-paket,svor,kozene fotelky, temp,siber,OBC, LPG stag
E36 1,8i tour,fotelky,svihadla, LPG stag
E30 2,5i 2door,anatom kozka,svor