Problem s iDrive pri nahravani nových máp 2016
Napísané: Štvrtok, 7. Apríla 2016, 07:45
Zdravím
Rád by som Vás poprosil o radu.
Som majiteľom BMW X1 (11/2010). Je to moje prvé bmw a robí zatiaľ radosť (teda až doteraz). Riešil som problémy s rozvodmi cez autorizovaný servis a odrazu som si dal nahrať nové mapy do navigácie (pôvodne som mal 2010 a teraz nahadzujú 2016). Problém ale je, že sa im to nedarí a systém im vyhadzuje chybu. Teda okrem navigácie prestal tým pádom fungovať celý stredový displej a zrejme nefunguje asi ani nič čo má niečo spoločné s iDrive-om. Podľa posledných info sa na to pripájajú on-line z nemecka, ale tiež sa im to nedarí zatiaľ rozbehnúť... (už to riešia 4. deň)
Pobehal som dáke témy tu na fóre ale odpovede na svoje otázky som nenašiel. Takže...
OTÁZKA 1: Keď mi vrátia auto, je dáka možnosť ako si skontrolovať či je iDrive plne funkčný? (lebo v servise mi povedali, že riešia iba mapy a nenesú zodpovednosť za celý iDrive. Teda do neho nešahaju a mal by fungovať po starom, čo čo sa mi moc nezdá, keďže 4 dni riešia problém s rozbehnutím systému - teda podľa ich slov iba navigácie).
OTÁZKA 2: už ste sa tu niekto stretli s podobným problémov v autorizovanom servise? Ak áno ako ste to riešili...
Vopred ďakujem za odpovede....
Rád by som Vás poprosil o radu.

Pobehal som dáke témy tu na fóre ale odpovede na svoje otázky som nenašiel. Takže...


Vopred ďakujem za odpovede....