Strana 1 z 1
Automaticka prevodovka - priruba (GM)
Napísané: Štvrtok, 17. Marca 2016, 18:50
od sidney
Ahojte. Dlhsiu dobu patram po zvuku piskania od 1500 do 1900 otacok..turbo bez vole,regulacia v poriadku...vsetky hadice ok..intercooler tiez,zvody menene...tak som dnes presiel na kontrolu vyfuku.Priruba na turbo je ok..pletenec tiez..akurat mi fuci prvy spoj na vyfuku ako je spona.. No a ako som vsetko kontroloval..tak som si vsimol prevodovku zo spodu...ze v nej mam nejaky otvor.Silne pochybujem,ze by to takto malo byt...normalne som videl akoby dnu do prevodovky ako sa toci. Chyba mi tam nejaka krytka a aj to mi moze pridavat na zvuku piskania ? Vie mi niekto poradit ?

Re: Automaticka prevodovka - priruba (GM)
Napísané: Štvrtok, 17. Marca 2016, 20:54
od TT-SIMIK
Ma to tak byt,ziadna krytka.....
Re: Automaticka prevodovka - priruba (GM)
Napísané: Piatok, 18. Marca 2016, 21:02
od sidney
Takze plany poplach , dakujem za odpoved
Este mam jednu otazku k turbu. Medzi vyvodom turba a hadicou ktora je don nasadena je este nejake tesnenie ?
Re: Automaticka prevodovka - priruba (GM)
Napísané: Sobota, 19. Marca 2016, 06:45
od jararak
Re: Automaticka prevodovka - priruba (GM)
Napísané: Sobota, 19. Marca 2016, 08:23
od sidney
Cislo 7 na vstupe do turba mi je jasne,skor ma zaujima to na vystupe... Lebo mi pocut dost take sicave piskanie a samozrejme ked som vybral hadicu z vystupu turba tak ziadne tesnenie tam nebolo...
No nejak neviem najst obrazok ako by malo vyzerat.. je to na motor m57n 150kw
Re: Automaticka prevodovka - priruba (GM)
Napísané: Sobota, 19. Marca 2016, 10:54
od TT-SIMIK
Vet tu na tvojom obrazku je vidiet to tesnenie.....
Ps: tvoja otazka znela na vystupe turba a hadicou je nejake tesnenie?Jaro odpovedal dobre,je tam toto!!!
Na druhom konci je tesnenie do intercoolera,z intercoolera detto a na hadici do sania podla typu motora je sk paska(bez tesnenia) alebo rychlospona z tesnenim vnutri!Skontroluj hore koleno pri sani,kazda 5ta byva tam prasknuta a syciiiiiii
Re: Automaticka prevodovka - priruba (GM)
Napísané: Sobota, 19. Marca 2016, 11:37
od lionlion
Piskanie v tomto rozsahu otacok po pridani plynu som pozoroval aj ja na byvalej e39 525d, a zacalo mi to robit odkedy som vymenil zhavice. Cize islo dole sanie, vycistil som EGR.
Este by trebalo pozriet hadicu co ide od EGR dole k intercooleru, jej hlinikova cast sa opiera o vodnu hadicu chladica, a ten hlinik na vzduchovej hadici sa presuchava vybraciami motora.