Strana 1 z 1

vymena M50B20 za M50B25

Napísané: Nedeľa, 26. Októbra 2008, 22:30
od 1vaso1
Zdravim :) potrebujem tu teraz rady odbornikov ... ide o vymenu motora
M50B20 za M50B25 tu 2,0 mam v aute a je to slabe :roll: je s vanosom
a chcel by som tam tu 2,5 (M50) tiez vanos ... a desi som cital ze to staci len prehodit ze riadiacky by to mala zobrat ... tak ako sa tieto motory vlastne lisial okren tych par cm3 :smile: a co to vsetko obnasa takato vymena ...
a popripade isla by tam M52 ... napr ta 2,8 ... i ked to je vlastne 2,5 nie ? :)
poradte dake riesenie :)

Napísané: Pondelok, 27. Októbra 2008, 08:03
od Miro528
M50B20 a M50B25 by mali byt rovnake (vsetko bez Vanosu) tie by sa mohli dat vymenit ale uz M52 bez zasahu do elektroniky urcite nie ,a 2,8 nie je 2,5. 523i je 2,5-ka :wink:

Napísané: Pondelok, 27. Októbra 2008, 14:02
od Jannci
len tak sa mi zda, ze 2.5 ma iny dif, a inu prevodovku ako 2.0, ale to asi nebude problem

Napísané: Pondelok, 27. Októbra 2008, 16:54
od BMino
a ine poloosi, a riadiaca jednotka tiez nie je ta ista

Napísané: Pondelok, 27. Októbra 2008, 17:25
od LuCKy
BMino napísal:
a ine poloosi, a riadiaca jednotka tiez nie je ta ista


Tak ako píše BMino + ešte diferák.
Elektrika a prevodovka je rovnaká (píšem o M50Bxx, čiže neVANOS).
Pasne aj motor z E34 ale tam je iná vaňa a možno ešte nejaké drobnosti, preto radšej motor z E36.
Rozdiel je tam asi taký, že spotreba 2,5i takmer totožná s 2,0i (ak nie aj rovnaká), viac koníkov a vyšší krúťak. Inak sú tie motory identické.
K tej 2,5i ešte samosvor a máš celkom v pohode káru. :wink:



LuCKy

Napísané: Pondelok, 27. Októbra 2008, 17:30
od 1vaso1
hmmmm takze takto to je ... :) zacinaju sa tu zbirat odlisnosti :)
no len ci to je ozaj tak ako pisete :D

mna zaujima iba cista vymena zeleza 2,0 za 2,5 :)
M50B20 za M50B25 :) (ja mam vanos a ta 2,5 od roku vyroby 1993 je tiez vanos :)) a co sa tyka tej M52 2,8 tak to by asi chcelo viacej upravovat :)

Napísané: Pondelok, 27. Októbra 2008, 17:51
od BMino
1vaso1 napísal:
hmmmm takze takto to je ... :) zacinaju sa tu zbirat odlisnosti :)
no len ci to je ozaj tak ako pisete :D

mna zaujima iba cista vymena zeleza 2,0 za 2,5 :)
M50B20 za M50B25 :) (ja mam vanos a ta 2,5 od roku vyroby 1993 je tiez vanos :)) a co sa tyka tej M52 2,8 tak to by asi chcelo viacej upravovat :)


k 2,8 by is toho potreboval viac, hlavne elektriku, 328i ma aj ine zadne brzdy, a tam vetrany kotuc(ale to nie je od motora)

ak ches menit 2,0 za 2,5 tak by to malo byt v pohode, budes to mat trochu inak odstupnovane a este tu riadiacu

Napísané: Pondelok, 27. Októbra 2008, 18:06
od BlackMW
menil som riadiacu 320i za 325i bez Vanosu, obidve Bosch a v spravani auta nebol ziaden rozdiel.
Cislo na riadiacej bolo na obidvoch rovnake, software bol pravdepodobne iny ale necitil som to nijak..

320i Vanosove mali vacsinou Siemens elektroniku, 325i mali vacsinou Bosch elektroniku.

t.j. ak chces menit Siemens za Bosch, potrebujes okrem zeleza riadiacu jednotku, motorovu kabelaz, prietokomer a lambda sondu,
tieto veci su nekompatibilne..

Napísané: Pondelok, 27. Októbra 2008, 18:24
od 1vaso1
BlackMW napísal:
menil som riadiacu 320i za 325i bez Vanosu, obidve Bosch a v spravani auta nebol ziaden rozdiel.
Cislo na riadiacej bolo na obidvoch rovnake, software bol pravdepodobne iny ale necitil som to nijak..

320i Vanosove mali vacsinou Siemens elektroniku, 325i mali vacsinou Bosch elektroniku.

t.j. ak chces menit Siemens za Bosch, potrebujes okrem zeleza riadiacu jednotku, motorovu kabelaz, prietokomer a lambda sondu,
tieto veci su nekompatibilne..



ok dik black. a teraz mi to prosim ta hod zhruba do volakych cisel, ze kolik to asi bude robit dukatov taketo srandy a nevyplati sa mi rovno dat M52 ???


hmmm ludia robil to tu uz niekto ??? takuto vymenu ??? a kolko investoval ??? popripade kto ponuka M50B25 vanos