Není to sice ideální, má se to dělat v pořadí aditivum, potom benzín a ten pokus o start byl prostě omyl. Motoru se nic nestalo, obsahem aditiv do benzínu je polyether, polymerní amin a benzín v poměru 30:30:30 + nějaké přísady. Všechno je hořlavé, jen o trochu hůře zapalitelné. Pokud už jsi dolil normální benzín, tak několikrát zapni klíček do zapalování, nestartuj, vydrž 10 sekund, vypni klíček, opakuj cca 5x. Tím palivové čerpadlo dopraví čistý benzín do palivové lišty a přepadem do nádrže se vrátí ta "přeaditovovaná část" a celé se to promíchá. Potom zkus nastartovat - chvilku to může kašlat. Pokud se to nepodaří natočit, vymontuj svíčky, opláchni je v čistém benzínu, nech oschnout, namontuj a opakuj pokus o start. Já jednou do nádrže omylem nalil koncetrát do ostřikovačů "antimuchylin", aby ostřikovače lépe odstraňovaly rozpláclé mouchy, prostě podobné flaštičky od stejného výrobce Wyns- a taky se prd stalo.
