Vibrovanie po vytočení motora 318D
Napísané: Streda, 27. Januára 2016, 15:35
Zdravím
Mám nasledujúci problém s mojím 318D E90.
Ak vytočím motor nad 2500ot tak pociťujem vibrácie v spojkovom pedáli a v radiacej páke a aj celé auto jemne vybruje. Rovnako tak sa zmení chod spojkového pedálu, ktorý už nie je tak plynulý ale jemne prerušovaný. Je úplne jedno na akom prevode vytočím auto, spraví to zhruba zakaždým (i keď občas nie). Ak jazdím do 2000 tak je všetko v poriadku a nič sa nedeje.
Dvojhmota aj spojka boli menené predošlým majiteľom, nepočujem žiadne cinknutie pri zastavení či vibrácie pri brzdení motorom. Spojka zaberá pekne od spodu a je športovo tuhá a nešmýka. Rozjazdy sú plynulé, no v prípade, že vytočím motor a začnú sa spomínané vibrácie, tak pri rozjazde cítim také VRRR jemné kopanie a rovnako tak pri každom ďalšom zaradenom stupni. Pri státi na mieste auto nevidáva žiadne divné zvuky v celom rozsahu stláčania spojky, všetko sa deje iba za jazdy.
A teraz to najzaujímavejšie. Všetko toto vibrovanie pominie ak pár krát vytlačím za jazdy spojku a zaradím na prázdno nejaké prevodové stupne. Všetko sa potom ukľudní a prestane vibrovať a znova začne až potom čo auto znova vytočím nad 2500ot.
Na internete som sa dočítal všetko možné no zaujímalo by ma či sa aj tu niekto s takýmto niečím stretol.
Vopred vďaka za všetky rady a postrehy
Mám nasledujúci problém s mojím 318D E90.
Ak vytočím motor nad 2500ot tak pociťujem vibrácie v spojkovom pedáli a v radiacej páke a aj celé auto jemne vybruje. Rovnako tak sa zmení chod spojkového pedálu, ktorý už nie je tak plynulý ale jemne prerušovaný. Je úplne jedno na akom prevode vytočím auto, spraví to zhruba zakaždým (i keď občas nie). Ak jazdím do 2000 tak je všetko v poriadku a nič sa nedeje.
Dvojhmota aj spojka boli menené predošlým majiteľom, nepočujem žiadne cinknutie pri zastavení či vibrácie pri brzdení motorom. Spojka zaberá pekne od spodu a je športovo tuhá a nešmýka. Rozjazdy sú plynulé, no v prípade, že vytočím motor a začnú sa spomínané vibrácie, tak pri rozjazde cítim také VRRR jemné kopanie a rovnako tak pri každom ďalšom zaradenom stupni. Pri státi na mieste auto nevidáva žiadne divné zvuky v celom rozsahu stláčania spojky, všetko sa deje iba za jazdy.
A teraz to najzaujímavejšie. Všetko toto vibrovanie pominie ak pár krát vytlačím za jazdy spojku a zaradím na prázdno nejaké prevodové stupne. Všetko sa potom ukľudní a prestane vibrovať a znova začne až potom čo auto znova vytočím nad 2500ot.
Na internete som sa dočítal všetko možné no zaujímalo by ma či sa aj tu niekto s takýmto niečím stretol.
Vopred vďaka za všetky rady a postrehy
