Po zaslepení klapiek sania auto zemnilo správanie.
Napísané: Utorok, 4. Augusta 2015, 06:41
Ahojte.
Lustroval som tu na fóre ale nenašiel som nič čo by mi zodpovedalo moje otázky.
Auto : E87 120d M47 120kw. cca 170 000km.
Pred par dňami som vyhodil klapky zo sania a nahradil ich zaslepkami a spozoroval som zmenu správania.
1. auto mi pred výmenou sem tam jemne cuklo okolo cca 2200 otáčok. Diagnostika vypisala chybu so vzduchom (nepamätám si chybu ale dopíšem ju sem keď si spomeniem) a mam podozrenie na vahu vzduchu alebo nejaku netestnosť systému. Po zaslepení auto začalo cukať už pri cca 1700 otáčok pri ustalenej jazde. Robí to či je auto zimné alebo zohriaté ale šklbanie je dosť výrazne. Keď hranicu 1500- 1900 otáčok prejem pod plynom auto nešklbne. Odstránenie klapiek a zaslepenie spustilo nejaký domino efekt lebo mi odišiel ďalši balast na xenóne
dúfam že zajtra to nebude zadny stierač alebo iná pííč....
2. Pred výmenou mi auto pod plnym plynom od cca 3500 => vyššie dymilo v kuse. Po zaslepení prestalo. Aký súvis majú klapky s dymením ?
Ďakujem za každý postreh.
Lustroval som tu na fóre ale nenašiel som nič čo by mi zodpovedalo moje otázky.
Auto : E87 120d M47 120kw. cca 170 000km.
Pred par dňami som vyhodil klapky zo sania a nahradil ich zaslepkami a spozoroval som zmenu správania.
1. auto mi pred výmenou sem tam jemne cuklo okolo cca 2200 otáčok. Diagnostika vypisala chybu so vzduchom (nepamätám si chybu ale dopíšem ju sem keď si spomeniem) a mam podozrenie na vahu vzduchu alebo nejaku netestnosť systému. Po zaslepení auto začalo cukať už pri cca 1700 otáčok pri ustalenej jazde. Robí to či je auto zimné alebo zohriaté ale šklbanie je dosť výrazne. Keď hranicu 1500- 1900 otáčok prejem pod plynom auto nešklbne. Odstránenie klapiek a zaslepenie spustilo nejaký domino efekt lebo mi odišiel ďalši balast na xenóne

2. Pred výmenou mi auto pod plnym plynom od cca 3500 => vyššie dymilo v kuse. Po zaslepení prestalo. Aký súvis majú klapky s dymením ?
Ďakujem za každý postreh.