Strana 1 z 1
Dvojhmotny zotrvacnik problem
Napísané: Utorok, 26. Mája 2015, 21:21
od Peter111
Auto pri vvypnuti motora citelne zatrasie, pri pohyinani sa napriklad v kopci pedal spojky pulzuje/vybruje a auto pri pohynani sa niekedy sa divne rozbehne,nie plynulo pokym je spojka v zbere...Asi je potreba vymenit spojku aj zozotrvacnik ?
Moze sa s tym jazdit? aby sa nieco neposkodilo este viac... Alebo ako jazdit aby sa to nezhorsilo, viem ze sa nema podtacat motor pod 1500 otacok, pomaly pustat spojka a agresivne nepodradovat ....
motor 318D, e90
Re: Dvojhmotny zotrvacnik problem
Napísané: Utorok, 26. Mája 2015, 21:25
od PeqpeK
to vyzera na dvojhmotu, menit aj so spojkou komplet...
aky je najazd v km a prevazny typ trate?
Re: Dvojhmotny zotrvacnik problem
Napísané: Utorok, 26. Mája 2015, 21:32
od Peter111
235 tis km, prevazne kratke vzdialnosti
Re: Dvojhmotny zotrvacnik problem
Napísané: Utorok, 26. Mája 2015, 21:50
od PeqpeK
tak to sedi
Re: Dvojhmotny zotrvacnik problem
Napísané: Štvrtok, 28. Mája 2015, 10:41
od Peter111
A ako najsetrnejsie jazdit k dvojhmotnemu zotrvacniku? Pytam sa hlavne preto lebo uz aj na inych autach som mal problem so zotrvakom...
Vypinat motor so spojkou,Nejazdit pod 1500 otacok plati to aj napr pri zaradenej 2-ke? Lebo jednotaka by mala byt len na pohnutie, alebo? Pohynat sa na rovine s plynom alebo bez?
Re: Dvojhmotny zotrvacnik problem
Napísané: Štvrtok, 28. Mája 2015, 12:44
od fano031
Peter111 napísal:A ako najsetrnejsie jazdit k dvojhmotnemu zotrvacniku? Pytam sa hlavne preto lebo uz aj na inych autach som mal problem so zotrvakom...
Vypinat motor so spojkou,Nejazdit pod 1500 otacok plati to aj napr pri zaradenej 2-ke? Lebo jednotaka by mala byt len na pohnutie, alebo? Pohynat sa na rovine s plynom alebo bez?
http://www.autorubik.sk/clanky/dvojhmotovy-dvojhmotny-zotrvacnik-princip-konstrukcia-rady
Re: Dvojhmotny zotrvacnik problem
Napísané: Piatok, 22. Januára 2016, 23:48
od martin530i
Ahoj tak ako si to doriesil co ti vibroval ten spojkovy pedal .. bola to dvojhmota? Ja sa teraz chystam menit spojku bez zotrvacnika ale bojim sa ci uz tiez nebude pred smrtou lebo obcas mi vibruje spojkovy pedal
Re: Dvojhmotny zotrvacnik problem
Napísané: Utorok, 3. Mája 2016, 20:15
od Bigy
Ja osobne tiež pocujem buchnutie pri zhasnuti motora ale aj pri agresivnejsej jazde. Auto má najazdené 205tis km a cela spojka bola menena pred 40-50 tis. Ide o motor m54b30. Pri vytlacenej spojke nepočuť buchnutie pri vytlačení spojky. Jeden kamarat hovoril že menil aj remenicu kľuky ale na dizlovych BMW. Môže to byť problém pri tomto motore? Dakuj
Re: Dvojhmotny zotrvacnik problem
Napísané: Pondelok, 9. Mája 2016, 10:03
od stanleyt318
mal som podobny problem, vymena spojky a zotrvacnika a bolo po probleme (pri +/- 230 000km)
plus este som menil aj visko spojku a na kardane chybal jeden srob tak ten doplnili a auto ide uz pekne.