Strana 1 z 1

E66/N62/745 - Alternator fault!!

Napísané: Nedeľa, 10. Augusta 2014, 23:53
od palciatko
Alternator fault - to po mne teraz v nedeľu večer vypľula moja E66ka. :o
Náhodou som predtým ráno dolial asi pol litra demineralizovanej destilky do nádobky na chladiacu kvapalinu motora, môže to súvisieť? Chyba vybehla po 50km od doliatia.

Pri naštartovanom motore som v sústave nameral 11.71V.
Ako sa pozrieť na alternátor a čo ako prvé skontrolovať? Koľko vybrať z prasiatka? :D

Výstup z diagnostiky je na priloženom obrázku.

Ďakujem.

P.

Re: E66/N62/745 - Alternator fault!!

Napísané: Pondelok, 11. Augusta 2014, 08:00
od PetoK
Nedobija,problemy s komunikaciou po BSD... kup novy alebo ho daj na repas.

Re: E66/N62/745 - Alternator fault!!

Napísané: Pondelok, 11. Augusta 2014, 09:55
od ViktorDDD
môžu tam byť 2 verzie, buď klasický, kde by repas nemal byť problém, alebo vodou chladený, tam treba zistiť či je repas možný, či sa dá alternátor rozobrať

Re: E66/N62/745 - Alternator fault!!

Napísané: Utorok, 12. Augusta 2014, 22:29
od MiLoSP
Mna to postretlo zhruba rok dozadu na e65 735i.Mal som vodou chladeny,takze kym to nebolo naozaj vazne,nic nenasvedcovalo,ze sa bude alternator porucat na druhy svet.Ked klakol,zobral som repasovany na vymenu za moj.Cela oprava vratane roboty cca 500 Eur. :? Ale mal som moznost o par eur lacnejsie dat moj na repas a pockat 3-4 dni kym mi ho vratia,lenze ja som netrpezlivy a auto som potreboval.tak vela stastia

Re: E66/N62/745 - Alternator fault!!

Napísané: Sobota, 16. Augusta 2014, 21:13
od serwo
Mas tam vodou chladeny altik. :wink: Btw, sprav jej pribeh, nech si slintam nad svoju EX :mrgreen:

Re: E66/N62/745 - Alternator fault!!

Napísané: Pondelok, 25. Augusta 2014, 01:18
od palciatko
Páni, ďakujem.

Altík mám vodou chladený, 180A verziu. Auto nekecalo a fakt bola chyba v alternátore, bola odpálená minimálne nôžka diódy. Repas sa mi v okolí Prešova a Košíc vybaviť nepodarilo (a aj som stratil vieru, že by to niekto dokázal seriózne opraviť). Nakoniec som kúpil nový alternátor v ELIT-e, výmenným spôsobom za cca 600EUR.

Pozdravujem aj nemeckých inžinierov, na povolenie šiestej skrutky držiacej alternátor som musel liezť pod auto a povoliť dve "ľahko prístupné" skrutky držiace úchyt remenice. #-o :D

@serwo: Bude aj príbeh, časom... ;)

P.