Strana 1 z 2

Chyba na diagnostike

Napísané: Štvrtok, 20. Decembra 2012, 14:05
od motoking
Dnes som bol na diagnostike mal som podozrenie na lamda sondu kvoli vysokej spotrebe.Bezne co mavam v meste kom.spotrebu je 13,5l tak sa mi zdvihla na 21,2l.Lamda sondy so dobre ale co mi vyhodilo chybu tak to je 2851-Riadiaci snimac riadenia ventilov ziadny signal, 2853-Referecny snimac riadenia zdvihu ventilov ziadny signal

Re: Chyba na diagnostike

Napísané: Štvrtok, 20. Decembra 2012, 14:53
od PetoK
Nečítaj to hračkou, choď za niekým čo má orig ISTA / DIS.

Re: Chyba na diagnostike

Napísané: Štvrtok, 20. Decembra 2012, 14:56
od motoking
Okolie Prievidze?Aby som nemusel do BB alebo ZA
PetoK napísal:
Nečítaj to hračkou, choď za niekým čo má orig ISTA / DIS.

Re: Chyba na diagnostike

Napísané: Štvrtok, 20. Decembra 2012, 15:08
od PetoK

Re: Chyba na diagnostike

Napísané: Štvrtok, 20. Decembra 2012, 15:19
od motoking
Volal som VERCETTI ale cislo uz davno neexistuje.
PetoK napísal:
http://www.bmwklub.sk/technicke-okienko/zoznam-bmw-diagnostikov-t41269.html

Re: Chyba na diagnostike

Napísané: Piatok, 21. Decembra 2012, 19:41
od motoking
Zohnal som sikovneho cloveka co ma aj brzdu na meranie vykonu a ma aj diagnostiku GT1 atd..... okolie PD
motoking napísal:
Volal som VERCETTI ale cislo uz davno neexistuje.

Re: Chyba na diagnostike

Napísané: Piatok, 21. Decembra 2012, 21:07
od starML
motoking napísal:
2851-Riadiaci snimac riadenia ventilov ziadny signal, 2853-Referecny snimac riadenia zdvihu ventilov ziadny signal
Nejradši bych viděl výpis z té diagnostiky v angličtině nebo němčině, pokud se tedy jednalo o BMW diagnostiku. Závada se bude nacházet někde u zařízení Valvetronic, tj. konektory :
X60213 http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 1_0062.png
X60223 http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 1_0045.png
X62141 http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 1_0072.png
X62142 http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 1_0071.png
X62241 http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 1_0030.png
X62242 http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 2_0029.png
ale pochybuji, že se v tom budeš hrabat, pouze zkontrolovat, jestli jsou ty konektory správně docvaknuté. Při vyšší zájmu je možno téma prostudovat na straně 32 http://www.bawarec.ru/manuals/7er/e65/m ... e65-12.pdf . Podle mne chybí některý signál z těchto sensorů, ty první dva X60213/60223 bych zkontroloval jako první. Více z toho nevyčtu.

Re: Chyba na diagnostike

Napísané: Piatok, 21. Decembra 2012, 21:55
od TT-SIMIK
Predbehol si ma....)))))

Re: Chyba na diagnostike

Napísané: Piatok, 21. Decembra 2012, 23:06
od starML
Tak sorry, Ty jseš tady doma. Já jedu na Liptov až zítra.

Re: Chyba na diagnostike

Napísané: Piatok, 21. Decembra 2012, 23:09
od TT-SIMIK
:wink:

Re: Chyba na diagnostike

Napísané: Sobota, 22. Decembra 2012, 11:29
od motoking
Dnes to ideme pozerat na GT1 tak dam vediet.Dik za info ;)
starML napísal:
Nejradši bych viděl výpis z té diagnostiky v angličtině nebo němčině, pokud se tedy jednalo o BMW diagnostiku. Závada se bude nacházet někde u zařízení Valvetronic, tj. konektory :
X60213 http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 1_0062.png
X60223 http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 1_0045.png
X62141 http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 1_0072.png
X62142 http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 1_0071.png
X62241 http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 1_0030.png
X62242 http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 2_0029.png
ale pochybuji, že se v tom budeš hrabat, pouze zkontrolovat, jestli jsou ty konektory správně docvaknuté. Při vyšší zájmu je možno téma prostudovat na straně 32 http://www.bawarec.ru/manuals/7er/e65/m ... e65-12.pdf . Podle mne chybí některý signál z těchto sensorů, ty první dva X60213/60223 bych zkontroloval jako první. Více z toho nevyčtu.

Re: Chyba na diagnostike

Napísané: Pondelok, 21. Januára 2013, 21:47
od motoking
co stym?Viem ze senzor na vymenu ak tak,ale neviem ci je to ten senzor v tvare fajky alebo aky tvar to ma.Plastovy sulok sa mi zda...ci?

Re: Chyba na diagnostike

Napísané: Pondelok, 21. Januára 2013, 23:06
od starML
Tak to už je lepší výsledek z diagnostiky, kterému rozumím. To BMW číslo 7.540.670 je BMW číslo starší řídící jednotky motoru, ve které jsou zapsány chyby 2851 a 2853. Ale ŘJ motoru pochopitelně měnit nemusíš. Variable valve timing gear 2 - quide a reference (řídící motor a referenční sensor) jsou ten váleček M6352 a ta fajfka B60223, viz. obrázky :
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 1_0052.png
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 1_0045.png

Ale všechno, co můžeš udělat na ulici je zkontrolovat dobré docvaknutí konektorů X6352 a X60223. A pokud si troufneš ty konektory otevřít tak i dopíchnutí drátů v těchto konektorech. Tedy nic jiného, než jsem Ti napsal 21.12.2012. Potom ještě můžeš zkontrolovat docvaknutí konektorů a dopíchnutí všech drátů v konektorech X60211 a X60212, které jsou ve skříni řídících jednotek http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... E_0001.png , ale nevím kdo a proč by se v tom hrabal. V této skříni je i blok pojistek http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 2_0039.png , kde je nutno zkontrolovat pojistky F001 (30A) a F011 (40A) a na přívodu X10681 musí být 12 Voltů. Ale podle mne tam napětí bude a pojistky budou také OK. Nejpravděpodobnější závada bude u toho motorku a následných převodech viz http://www.youtube.com/watch?v=qZ9k4Ohssu8 , další foto na https://www.google.cz/search?q=valvetro ... 96&bih=733 . Být Tebou tak s tím jedu do autorizovaného servisu BMW a úplně nejradši do Vídně. :D

Re: Chyba na diagnostike

Napísané: Utorok, 22. Januára 2013, 07:05
od motoking
Dakujem ti :smile: dnes to skusim sam pozriet
starML napísal:
Tak to už je lepší výsledek z diagnostiky, kterému rozumím. To BMW číslo 7.540.670 je BMW číslo starší řídící jednotky motoru, ve které jsou zapsány chyby 2851 a 2853. Ale ŘJ motoru pochopitelně měnit nemusíš. Variable valve timing gear 2 - quide a reference (řídící motor a referenční sensor) jsou ten váleček M6352 a ta fajfka B60223, viz. obrázky :
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 1_0052.png
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 1_0045.png

Ale všechno, co můžeš udělat na ulici je zkontrolovat dobré docvaknutí konektorů X6352 a X60223. A pokud si troufneš ty konektory otevřít tak i dopíchnutí drátů v těchto konektorech. Tedy nic jiného, než jsem Ti napsal 21.12.2012. Potom ještě můžeš zkontrolovat docvaknutí konektorů a dopíchnutí všech drátů v konektorech X60211 a X60212, které jsou ve skříni řídících jednotek http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... E_0001.png , ale nevím kdo a proč by se v tom hrabal. V této skříni je i blok pojistek http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 2_0039.png , kde je nutno zkontrolovat pojistky F001 (30A) a F011 (40A) a na přívodu X10681 musí být 12 Voltů. Ale podle mne tam napětí bude a pojistky budou také OK. Nejpravděpodobnější závada bude u toho motorku a následných převodech viz http://www.youtube.com/watch?v=qZ9k4Ohssu8 , další foto na https://www.google.cz/search?q=valvetro ... 96&bih=733 . Být Tebou tak s tím jedu do autorizovaného servisu BMW a úplně nejradši do Vídně. :D

Re: Chyba na diagnostike

Napísané: Utorok, 22. Januára 2013, 09:33
od motoking
Este jedna vec,ten valec pasuje aj 735i na 745i?