Strana 1 z 1
Přeřazení z 2 na 1 těsně před zastavením kopne
Napísané: Nedeľa, 8. Decembra 2024, 14:29
od Bojec
Přeřazení z 2 na 1 těsně před zastavením kopne. Jinak řadí krásně a v manuálu to přeřadí pěkně bez kopance. Po výměně oleje jsem přes diagnostiku resetoval adaptaci. A od té doby tohle dělá.
Děkuji za rady
Re: Přeřazení z 2 na 1 těsně před zastavením kopne
Napísané: Nedeľa, 8. Decembra 2024, 19:10
od lolko111
Neriešim..... toto sa mi stáva od roku 2010 ako som to auto kúpil. Pred zastavením zvykne trochu drcnúť. Už som si na to zvykol

Re: Přeřazení z 2 na 1 těsně před zastavením kopne
Napísané: Nedeľa, 8. Decembra 2024, 22:34
od PetoK
Pred zastavenim pomaha prepnut do S rezimu, potom zaradi 1 skor a po zastaveni nic nekopne. Klasicka zavada starej 6HP26.
Re: Přeřazení z 2 na 1 těsně před zastavením kopne
Napísané: Pondelok, 9. Decembra 2024, 18:53
od Bojec
Jenže mě to kopne docela dost a mám strach, že se časem může převodovka poškodit. Na režim S to funguje a nebo před zastavením pustit brzdu a po zařazení jedničky teprve dupnout na brzdu. Jenže je to stále dost otravné takto dojíždět do křižovatek. Nedá se s tím něco dělat? Nevyřešil někdo tento problém?
Re: Přeřazení z 2 na 1 těsně před zastavením kopne
Napísané: Pondelok, 9. Decembra 2024, 19:42
od PetoK
Problen je ten, ze to nezaplatis. Skrinu treba dat na riadny repas.
Re: Přeřazení z 2 na 1 těsně před zastavením kopne
Napísané: Pondelok, 9. Decembra 2024, 21:05
od lukas107
Mal som to na x5 e53..treba repas mechatroniky prevodovky, bežná vec v špecializovaných servisoch..najlepsie priamo v zf servise..cena dakedy bola okolo 1800 e
Re: Přeřazení z 2 na 1 těsně před zastavením kopne
Napísané: Streda, 11. Decembra 2024, 08:38
od Bojec
Někde jsem se dočetl, že stačí přehrát novějším software a nebo naučit ,,znovu'' převodovku řadit. Je tam nějaký postup jak se s ní rozjet zastavit rozjet...
Nezkoušel tohle někdo?
Pokud ta převodovka řadí pěkně a problém je pouze při jednom režimu dořazení z 2 na 1 tak přeci by převodovka měla být po mechanické části v pořádku, ne?
Re: Přeřazení z 2 na 1 těsně před zastavením kopne
Napísané: Streda, 11. Decembra 2024, 09:26
od PetoK
Ne.
Re: Přeřazení z 2 na 1 těsně před zastavením kopne
Napísané: Sobota, 14. Decembra 2024, 09:31
od lukas107
Pokazena je pomocná spojka ktorá je súčasťou mechatroniku...zresetovanie adaptácii to prave zhoršuje
A ziadny update prevodovky neopravi mechanické poskodenie
Re: Přeřazení z 2 na 1 těsně před zastavením kopne
Napísané: Pondelok, 30. Decembra 2024, 16:47
od Bojec
Tak jsem znovu resetoval adaptaci + hodnot a začal jezdit (jezdím velmi málo a krátké trasy po 20km). Asi 200km(14dní) to pokaždé koplo, ale vždy jinou sílou. Pak najednou přestalo a teď již 150km(týden) řadí z 2 na 1 úplně krásně bez jakéhokoliv kopnuti či cuknutí

Re: Přeřazení z 2 na 1 těsně před zastavením kopne
Napísané: Streda, 1. Januára 2025, 12:17
od e38flight
ta prevodovka je už na konci života ,,,ved za drobné kúpiš druhú funkčnú
Re: Přeřazení z 2 na 1 těsně před zastavením kopne
Napísané: Streda, 1. Januára 2025, 12:55
od PetoK
... Jj, ktorá radi rovnako...
Re: Přeřazení z 2 na 1 těsně před zastavením kopne
Napísané: Streda, 1. Januára 2025, 15:55
od e38flight
PetoK napísal:... Jj, ktorá radi rovnako...
nepoznám tak úplne choroby 6hp prevodoviek ,moja skúsenosť pri 5h24 od ZF je bohatá v podstate som už mal tri automaty a každý pracoval inak z tou istou mechatronikou ,,no pochopil som že stav prevodovky je tiež kľúčový aby motor išiel lineárne a mal správny priebeh výkonu., Pamätám si kedy si dávno som mal v pláne ísť kúpiť e39 samotný majiteľ prišiel po mňa na e65 30d auto malo tak 600 tisíc odhad ,na každej križovatke bolo cítiť radenie dvojky do jednotky . to isté sa mi stalo ked som bol pozerať 2dve autá e60 535d pri zaradení R jemné trhnutie aj pri zaradení D vôbec sa mi to nepáčilo ,fakt je ten že auta mali za sebou brutal km ...
Re: Přeřazení z 2 na 1 těsně před zastavením kopne
Napísané: Streda, 29. Januára 2025, 19:50
od airbone
prva vec co sa sere na tychto prevodovkach je prave mechatronika a ta postupne odvali aj zvysok...... zacat treba s vymenou solenoidnych regulatorov tlaku, spravidla to dost pomoze a aj vyriesi vela problemov ako je trhnutie apd.... Inac okrem tej zranitelnej mechatroniky su to velmi trvacne a podarene prevodovky....