Bmw 730d e65 spatne radi prevodovka
Napísané: Piatok, 4. Augusta 2017, 14:02
Ahoj vsichni,
procitam tady tema za tematem a dozvedel jsem se mnoho zajimavych a dulezitych veci a musim rict, ze vsichni ti co maji chut sednout a poradit nam neznalym a nezkusenym maji muj obrovsky respekt. Ja jezdim BMW uz asi 15 let, ale nejsem clovek, ktery by se vyznal v technickych zalezitostech. Prosel jsem si prvni nadhernou zkusenosti s e38 (muj prvni BMW) a pak dlouha leta s e39 a moje zena e46. Vsechno benzinove motory a vsechno koupene jako second hand. Nikdy jsem nemel vetsi problem ani s jednim z vyse uvedenych (alespon ne nic co by me v servisu financne zrujnovalo). Dulezite casti auta u vsech modelu jeli bez problemu a ja si pochvaloval, ze jinou znacku bych ani uz nekupoval. Do doby nez jsem poridil 730d e65... Dle meho nejkrasnejsi BMW ever ovsem problem za problemem a starost nad starost. To auto jsem koupil pravda s cifernikem na 130tis milich. Je to Sport a nadherny kus, ktery prosel vymenou turba a vypadal velmi zachovale a jelikoz to prodaval muj znamy z Pakistanu, ktery auto vlastnil cca 5 let a vim jak peclive menil olej i dvakrat do roka tak jsem pri tak vyhodne koupi nevahal ani chvili (vracel se domu po 10ti letech v Anglii).
Tady u nas v Anglii a Walesu je to trochu jinak ..musim jen poznamenat ... Vetsina servisu jsou absolutni neumetelove kteri nemaji ani paru o tom, ze se treba meni olej v prevodovce a bez nejakeho prehaneni s tim maji problem i v mistnim autorizovanem BMW. Vetsinou najdete spis dobreho polaka nebo vietnamce kteri vedi co a jak a kam sahnout a venuji autu tu potrebnou peci. Po velkem stehovani nemam ted ale kontakt zadneho podobneho a na druhy konec Anglie nechci jezdit k memu znamemu z Vietnamu. No dost bylo protahovani a sorry jestli uz nudim takze k problemu (jednomu z mnoha):
Zacalo mi blbnout razeni. Pri trojce to uz nechce radit nahoru a musim jen lechtat plyn abych se dostal vys nez 40 mph. Kdyz dam plny plyn tak to drzi na cca 3000 otackach a nahoru proste ne a ne zaradit. Ted me prave v servisu se "specializaci na BMW a LANDROVER" zachargovali £90 za diagnostiku kterou vynulovali, ale je to porad stejne a moudri z toho nejsou. Hlavni mechanik navrhuje vymenit olej v prevodovce, ale tady v Anglii je problem ho vubec sehnat takze to budou slozite objednavat a uz ted mi rekli cenu za nej cca £350. Mam strach jestli jej vubec zvladnou vymenit protoze tohle je jediny servis v okruhu asi 150 mil ktery je schopny to udelat (krom BMW). Ostatni mi rovnou rekli, ze si na to netroufaji ( obvolal jsem jich 16 ponevadz jsem chtel quote ceny jestli by to nebylo jinde levnejsi). Takze asi tak. Myslite, ze vymena kapaliny v prevodovce muze tento problem vyresit? Dekuji predem za Vas cas a odpovedi. Ludvik z Walesu
procitam tady tema za tematem a dozvedel jsem se mnoho zajimavych a dulezitych veci a musim rict, ze vsichni ti co maji chut sednout a poradit nam neznalym a nezkusenym maji muj obrovsky respekt. Ja jezdim BMW uz asi 15 let, ale nejsem clovek, ktery by se vyznal v technickych zalezitostech. Prosel jsem si prvni nadhernou zkusenosti s e38 (muj prvni BMW) a pak dlouha leta s e39 a moje zena e46. Vsechno benzinove motory a vsechno koupene jako second hand. Nikdy jsem nemel vetsi problem ani s jednim z vyse uvedenych (alespon ne nic co by me v servisu financne zrujnovalo). Dulezite casti auta u vsech modelu jeli bez problemu a ja si pochvaloval, ze jinou znacku bych ani uz nekupoval. Do doby nez jsem poridil 730d e65... Dle meho nejkrasnejsi BMW ever ovsem problem za problemem a starost nad starost. To auto jsem koupil pravda s cifernikem na 130tis milich. Je to Sport a nadherny kus, ktery prosel vymenou turba a vypadal velmi zachovale a jelikoz to prodaval muj znamy z Pakistanu, ktery auto vlastnil cca 5 let a vim jak peclive menil olej i dvakrat do roka tak jsem pri tak vyhodne koupi nevahal ani chvili (vracel se domu po 10ti letech v Anglii).
Tady u nas v Anglii a Walesu je to trochu jinak ..musim jen poznamenat ... Vetsina servisu jsou absolutni neumetelove kteri nemaji ani paru o tom, ze se treba meni olej v prevodovce a bez nejakeho prehaneni s tim maji problem i v mistnim autorizovanem BMW. Vetsinou najdete spis dobreho polaka nebo vietnamce kteri vedi co a jak a kam sahnout a venuji autu tu potrebnou peci. Po velkem stehovani nemam ted ale kontakt zadneho podobneho a na druhy konec Anglie nechci jezdit k memu znamemu z Vietnamu. No dost bylo protahovani a sorry jestli uz nudim takze k problemu (jednomu z mnoha):
Zacalo mi blbnout razeni. Pri trojce to uz nechce radit nahoru a musim jen lechtat plyn abych se dostal vys nez 40 mph. Kdyz dam plny plyn tak to drzi na cca 3000 otackach a nahoru proste ne a ne zaradit. Ted me prave v servisu se "specializaci na BMW a LANDROVER" zachargovali £90 za diagnostiku kterou vynulovali, ale je to porad stejne a moudri z toho nejsou. Hlavni mechanik navrhuje vymenit olej v prevodovce, ale tady v Anglii je problem ho vubec sehnat takze to budou slozite objednavat a uz ted mi rekli cenu za nej cca £350. Mam strach jestli jej vubec zvladnou vymenit protoze tohle je jediny servis v okruhu asi 150 mil ktery je schopny to udelat (krom BMW). Ostatni mi rovnou rekli, ze si na to netroufaji ( obvolal jsem jich 16 ponevadz jsem chtel quote ceny jestli by to nebylo jinde levnejsi). Takze asi tak. Myslite, ze vymena kapaliny v prevodovce muze tento problem vyresit? Dekuji predem za Vas cas a odpovedi. Ludvik z Walesu