Vedenie K-CAN
Napísané: Piatok, 7. Júla 2017, 17:53
Zdravím Vás,
v poradí tretí krát ma prekvapila nasledovná porucha. Nefungujú ovládanie pravých predných a pravých zadných dverí, predného sedadla a ovládač kúrenia / klimat. bliká pričom každé bliknutie rozbehne ventilátor.
V prvom prípade (2015) mi servis vymenil Power modul. V druhom prípade (2016) mi servis vymenil zadnú ľavú kľučku, pretože vraj spôsobovala zobudenie auta a vybíjanie bat. Po výmene a nabití bat. OK. Obe tieto opravy mi trošku zodvihli tlak (hlavne čakacia doba). Od tejto doby som si obstaral potrebný SW (ISTA-D a INPA) a diagnostiku si väčšinou riešim sám. Túto v poradí tretiu poruchu s rovnakými príznakmi (v servise ju vtedy pripisovali nízkemu napätiu) sa mi však nedarí opraviť.
Diagnostika hlási poruchy vedenia K-CAN jednotiek pravého sedadla, pravých dverí, INPA, PM a CAS. Batéria je 110Ah nová od 12/2016, registrovaná v servise aj so zmenou kapacity. Stav nabitia v ISTA-D / POWER MODUL je 88Ah po nabití. Porucha sa mi to stala v stredu ráno po odomknutí auta (stálo 2 dni). Cca 600 km som v tomto teple išiel domov so striedavým prikurovaním a poviem vám nikdy viac. Nefunkčné sedadlá a pravé dvere mi nevadia, keďže väčšinou chodím sám. Do servisu nepôjdem bol som 2x s tým istým a stačilo. Poradíte mi s diagnostikou tejto poruchy alebo je čas to zaniesť do zberných surovín?
v poradí tretí krát ma prekvapila nasledovná porucha. Nefungujú ovládanie pravých predných a pravých zadných dverí, predného sedadla a ovládač kúrenia / klimat. bliká pričom každé bliknutie rozbehne ventilátor.
V prvom prípade (2015) mi servis vymenil Power modul. V druhom prípade (2016) mi servis vymenil zadnú ľavú kľučku, pretože vraj spôsobovala zobudenie auta a vybíjanie bat. Po výmene a nabití bat. OK. Obe tieto opravy mi trošku zodvihli tlak (hlavne čakacia doba). Od tejto doby som si obstaral potrebný SW (ISTA-D a INPA) a diagnostiku si väčšinou riešim sám. Túto v poradí tretiu poruchu s rovnakými príznakmi (v servise ju vtedy pripisovali nízkemu napätiu) sa mi však nedarí opraviť.
Diagnostika hlási poruchy vedenia K-CAN jednotiek pravého sedadla, pravých dverí, INPA, PM a CAS. Batéria je 110Ah nová od 12/2016, registrovaná v servise aj so zmenou kapacity. Stav nabitia v ISTA-D / POWER MODUL je 88Ah po nabití. Porucha sa mi to stala v stredu ráno po odomknutí auta (stálo 2 dni). Cca 600 km som v tomto teple išiel domov so striedavým prikurovaním a poviem vám nikdy viac. Nefunkčné sedadlá a pravé dvere mi nevadia, keďže väčšinou chodím sám. Do servisu nepôjdem bol som 2x s tým istým a stačilo. Poradíte mi s diagnostikou tejto poruchy alebo je čas to zaniesť do zberných surovín?