Strana 1 z 2
BMW 7 e65 prevodovka atd...
Napísané: Pondelok, 21. Marca 2016, 18:55
od redic21
Zdravim mam problem s Bmw e65 730 rv.11/2004.Ked chcem nastartovat auto mi hodi hlasku chyba prevodovky,chybu DSC a chybu serva.Tu na fore som sa docital,ze takuto vec riesil z niekym Simik-TT z a odporucil vymenit regulator napätia na alternatore.Ten som vymenil.Dal som aj novu baterku a zaregistroval ju.
A stale nic.Auto nastartujem v nudzovom rezime asi na 5x.Potom vypnem a hned nastartujem a nehlasi ziadnu chybu.Automat radi krasne.
prikladam fotky z diagnostiky.Ukazalo mi aj ze je zhavic cislo 5 ko.Na anglickom fore pisalo ze to moze byt aj tym.Ak mi niekto pomoze budem vam vdacny.
Re: BMW 7 e65 prevodovka atd...
Napísané: Pondelok, 21. Marca 2016, 22:11
od starynovy
12.08V na volnobeh?
Re: BMW 7 e65 prevodovka atd...
Napísané: Pondelok, 21. Marca 2016, 22:18
od redic21
starynovy napísal:12.08V na volnobeh?
Ked je auto odstavene tak som nameral 12,10V pri nastartovanom aute 15,08V
Re: BMW 7 e65 prevodovka atd...
Napísané: Utorok, 22. Marca 2016, 18:49
od starynovy
Ja tam vidim, ze v dobe ulozenia chyby boli otacky 750 1/min.
Re: BMW 7 e65 prevodovka atd...
Napísané: Streda, 23. Marca 2016, 08:19
od redic21
starynovy napísal:Ja tam vidim, ze v dobe ulozenia chyby boli otacky 750 1/min.
No jo.Taze nizke napätie?Ja som z toho hotovy.Teraz druhy den ide auto v pohode.Ale tym to neberiem ze to je po probleme.Co navrhujes?
Re: BMW 7 e65 prevodovka atd...
Napísané: Streda, 23. Marca 2016, 08:25
od PetoK
Ist na poriadnu diag... urobit power diagnose atd... nastartovane auto nemoze mat take nizke napetie. Ak je tam AGM bat,co asi bude, musi tam byt nad 14.4V.
Re: BMW 7 e65 prevodovka atd...
Napísané: Streda, 23. Marca 2016, 13:33
od Ventik
jedine na diagnostiku inak sa neda svietit
Re: BMW 7 e65 prevodovka atd...
Napísané: Štvrtok, 24. Marca 2016, 09:34
od redic21
Bol som dnes na diagnostike Delphi a ta ukazala neznamu chybu a to co som uz spomenul-zhavic cislo 5.Styri dni bolo vsetko ok.Rano bolo okolo 5 Stupnou.A dnes 0,5 Stupnou a bum zas chyba prevodovky,dsc a servo svieti.Co je dobra diagnostika?INPA,ISTA?

Re: BMW 7 e65 prevodovka atd...
Napísané: Štvrtok, 24. Marca 2016, 11:53
od palciatko
Napätie pri naštartovanom motore máš príliš nízke. Aký máš altík? Vzducháča či vodníka? Výmena regulátora - sú tam aj polmesiace s diódami, menil si aj tie?
Pre inšpiráciu:
E66/N62/745 - Alternator fault!! Registrácia batérie - niekedy ju treba aj nakonfigurovať (ak meníš typ alebo kapacitu).
Skús si odomknúť budíkové skryté menu a sledovať napätie batérie (ale prever si to aj voltmetrom).
Nemal si niekedy strelený airbag?
Ak ideš rovno, máš rovno aj volant?
S chybou prevodovky sa jazdiť neodporúča.
Žhavič 5 K.O. = v tomto asi diagnostika kecať nebude.
Dobrá diagnostika? Je to len soft, štartovací bod. Súvislosti musí hľadať človek.
P.
Re: BMW 7 e65 prevodovka atd...
Napísané: Štvrtok, 24. Marca 2016, 17:49
od redic21
palciatko napísal:Napätie pri naštartovanom motore máš príliš nízke. Aký máš altík? Vzducháča či vodníka? Výmena regulátora - sú tam aj polmesiace s diódami, menil si aj tie?
Pre inšpiráciu:
E66/N62/745 - Alternator fault!! Registrácia batérie - niekedy ju treba aj nakonfigurovať (ak meníš typ alebo kapacitu).
Skús si odomknúť budíkové skryté menu a sledovať napätie batérie (ale prever si to aj voltmetrom).
Nemal si niekedy strelený airbag?
Ak ideš rovno, máš rovno aj volant?
S chybou prevodovky sa jazdiť neodporúča.
Žhavič 5 K.O. = v tomto asi diagnostika kecať nebude.
Dobrá diagnostika? Je to len soft, štartovací bod. Súvislosti musí hľadať človek.
P.
Alternator mam klasicky.Airbag streleny nebol volant mam rovno auto ide rovno.Nemam ziadnu chybu prevodovky.Auto hodi pred startom do nudzoveho rezimu aby sa nic neposkodilo.Trebalo citat vsetko.Baterku som meral.Alternator tiez.Cez diagnostiku aj z voltmetrom.
Ten vypis co je z diag kde pise ze napätie je 12,08V neznamena ze tam ide stale 12V chyba nieje trvala ale sporadicka!Ked nieje pod 3,5 stupna auto nastartuje bez chyby.Ja si myslim ze to bude zhavic.Mozno blbost ale skusim ho vymenit.
Re: BMW 7 e65 prevodovka atd...
Napísané: Štvrtok, 24. Marca 2016, 18:10
od Mi00wa
Jak je stará baterka?
Vypadá to že, baterka už nemá sílu dělat 2 věcí a to je žhavit + startovat, a pokud ano tak to asi klesne na takove podpětí že ti asi blbne půlka auta.
Re: BMW 7 e65 prevodovka atd...
Napísané: Štvrtok, 24. Marca 2016, 18:42
od redic21
Mi00wa napísal:Jak je stará baterka?
Vypadá to že, baterka už nemá sílu dělat 2 věcí a to je žhavit + startovat, a pokud ano tak to asi klesne na takove podpětí že ti asi blbne půlka auta.
Ty vole.Treba citat.Baterka je fungel nova.Regulator napätia je novy.Este som zbadal ze ked mi tu chybu hodi je brzdovy pedal este pred stisnutim gombiku start tvrdy.A na druhej e65 je mäksi.Proste ho stisnem do polovice.
Re: BMW 7 e65 prevodovka atd...
Napísané: Štvrtok, 24. Marca 2016, 23:18
od jararak
tie cervene veci na tej diagnostike zvanej ista znamena ze nekominkuju, skus si prebehnut poistky. budes mat niekde prehnile kable, alebo zle ukostrenie, tam by som hladal, alebo aspon popozeral.
Re: BMW 7 e65 prevodovka atd...
Napísané: Piatok, 25. Marca 2016, 07:12
od redic21
jararak napísal:tie cervene veci na tej diagnostike zvanej ista znamena ze nekominkuju, skus si prebehnut poistky. budes mat niekde prehnile kable, alebo zle ukostrenie, tam by som hladal, alebo aspon popozeral.
Dakujem.Skusim pozriet kostru na motore a poistky vpredu.Kable a poistky v kufri som pozeral.Tam je vsetko ok.
Re: BMW 7 e65 prevodovka atd...
Napísané: Pondelok, 11. Apríla 2016, 20:06
od Falcon
Ako je na tom koncový rezistor CANu - ten šedý štupel na voľnom kábli vpredu pod svetlom na strane spolujazdca?