Strana 1 z 1

E66 745Li - Level control system failure, nivo

Napísané: Pondelok, 3. Augusta 2015, 14:12
od palciatko
V poslednom čase mi auto začalo počas jazdy sporadicky hádzať uvedenú chybu:
(modul EHC_E65) - 5F9B - Regulation time lowering
Zo sporadickej chyby sa časom stala chyba trvalá.

Čo som zistil:
Kompresor odpaľuje 30A poistku (3ks, po poslednej výmene poistky funguje - obrúsil som opálené kontakty v relé)
Keď spustím v INPE test dofúkania nápravy, kompresor beží prerušovane - rozopína sa/cvaká relé.
Senzory ukazujú reálne hodnoty (pri teste dofúkania čísla narastajú).
Keď som silový obvod relé premostil žilou z telefónneho kábla, kompresor bežal, poistku nevypálilo. Predpokladám, že ventile boli zavreté, a tak bol kompresor namáhaný viac ako zvyčajne. Nechal som ho tak bežať 10s, potom sa telefónny kábel začal taviť.

Moja optimistická teória:
V primárnom okruhu relé je studený spoj, prerušované spínanie sekundárneho okruhu spôsouje opálenie kontaktov, a tým veľký prechodový odpor, ktorý vedie až k vypáleniu poistky.

Pesimistická teŕia - vadná RJ, vybehaný elektromotor kompresora, vyčvachtaný kompresor.

A možno blbnú senzory, ešte stále som nefixol chybu:e66 - svetelný modul/LM - chyby A podľa dokumentácie to vyzerá tak, že senzor svetiel a senzor naklonenia nápravy je združený.

Re: E66 745Li - Level control system failure, nivo

Napísané: Pondelok, 3. Augusta 2015, 14:27
od starynovy
palciatko napísal:
a tým veľký prechodový odpor, ktorý vedie až k vypáleniu poistky.

Toto si odporuje, jedine co by velky prechodovy odpor sposobil by bolo ze sa to rele roztecie. Najskor bude KO ten motor kompresora, alebo to co pohana.

Re: E66 745Li - Level control system failure, nivo

Napísané: Štvrtok, 1. Februára 2018, 00:46
od palciatko
Moja téma bez odpovede... :o

Nakoniec som vymenil relé kompresora a piestny krúžok (ebay).
Pri manuálnom ovládaní kompresor tlakoval, ale ľavá strana sa po natlakovaní nechcela spustiť.

Problém bol spôsobený kvapkou vody v spoji tlmič-vzduchová hadica.

Teraz sa leveling pokazil opäť - diagnostika ukazuje na pravé zadné čidlo.
Čidlo dáva divné hodnoty - skáču/klesajú, aj keď je auto v pokoji.
Mám ešte odpálenú pravú prednú jednotku xenónu, ale to s tým hádam nesúvisí.