E66 745LI vibrácie/buchot v podlahe
Napísané: Utorok, 7. Júla 2015, 22:37
Dva mesiace po kúpe auta sa mi vytrúsilo gumené stredové uloženie kardanu. Ložisko voľne lietalo v domčeku. Prejavovalo sa to vibráciami a búchaním v stredovom tuneli. Vymenil som uloženie (nové zn. SWAG (*oprava, bolo to FEBI)) a hardy spojku (tá sa prejavovala kovovým cvaknutím pri pustení plynu).
Po výmene však jemné vibrácie/buchot zostali. Auto som mal len krátko a nesledoval som detailne správanie kardanu pred opravou.
Auto šlo potom na zdvihák, povolil som stredové uloženie, naštartoval, a nechal auto, nech si ho vycentruje. Nepomohlo.
Vibrácie sú pri rýchlostiach 20, 50 a 90kmph a nezávisia od otáčok motora (tým vylučujem hydromenič). Závisia ale od zrýchlenia. Čím prudšie zrýchľujem, tým je to horšie. Pri kickdowne to pri 50ke spraví také dvojsekundové dzrrrdzrrrdzrr. Ale viem zrýchliť aj tak, že si nikto nič nevšimne.
Hľadal som, čim to môže byť:
1. Zle poskladaný kardan - pred demontážou som si ale spravil značky
2. Silentbloky uloženia diferenciálu
3. Siletbloky uloženia prevodovky
4. Silentbloky uloženia motora
5. Iné nápady ???
Dá sa zistiť príčina inak než výmenou silentblokov?
Po výmene však jemné vibrácie/buchot zostali. Auto som mal len krátko a nesledoval som detailne správanie kardanu pred opravou.
Auto šlo potom na zdvihák, povolil som stredové uloženie, naštartoval, a nechal auto, nech si ho vycentruje. Nepomohlo.
Vibrácie sú pri rýchlostiach 20, 50 a 90kmph a nezávisia od otáčok motora (tým vylučujem hydromenič). Závisia ale od zrýchlenia. Čím prudšie zrýchľujem, tým je to horšie. Pri kickdowne to pri 50ke spraví také dvojsekundové dzrrrdzrrrdzrr. Ale viem zrýchliť aj tak, že si nikto nič nevšimne.
Hľadal som, čim to môže byť:
1. Zle poskladaný kardan - pred demontážou som si ale spravil značky
2. Silentbloky uloženia diferenciálu
3. Siletbloky uloženia prevodovky
4. Silentbloky uloženia motora
5. Iné nápady ???
Dá sa zistiť príčina inak než výmenou silentblokov?