E83 2.0 D
Napísané: Sobota, 30. Novembra 2013, 16:07
BMW X3 motor 2.0D 130kW MT/6 rok vyroby 5.12.2007 tachometer 160 000 km
Dnes uzasny zazitok cesta v BA z gagarinovej na dialnicny obchvat smerom na Zilinu.
Za OMV zrazu pokles vykonu, pri zaradenej 3-ke asi v 45km/h rychlosti, podradil som
na 2ku a motor zhasol tesne pri odbacani na obchvat. Rozsvietila sa kontrolka oranzova
kontrolka s cievkouDDE a zablokovalo kluc a nedovolilo opatovny start.
Po odtiahnuti do servisu a pripojeni na diagnostiku bolo mozne roztocit starter ale auto
nenaskocilo. Rail bez tlaku. bolo citit naftu.
V servise mi tvrdili ze BMW zvolavalo prave kvoli tomuto 2-litru, ze tam bol problem s napinakom
rozvodovej retaze alebo s cim. Cize pravdepodobne odisli teraz aj ventily ale nevedeli naisto
povedat, iba ze bude potrebne rozobrat motor. Je toto vobec mozne ?
Aka je moznost uspiet s nejakou reklamaciou na to ze sme neboli osloveny alebo je to fama ?
Pri cce 80 000 km uz bola raz rozsvietena dioda DDE,po diagnostike zistili nejaky problem v
cistote nafty (tankovane na Jurki) ale po vymene nejakeho cidla sa uz problem nevyskytoval.
Este spomenim, ze s autom bol problem aj tesne po 100 000km sa zapieklo turbo, zhodou
okolnosti 2 tyzdne po tom co bolo auto na servisnej prehliadke v autorizovanom servise uz
dnes neautorizovaneho predajcu Tempus v BB... Vymena uz neprebehla v spominanom servise.
Viete mi poradic ako dalej ? Ma vyznam riesit opravu motora ? Nebolo pocut ziadny rachot, takze
dufam ze ojnice su v poriadku, len plynule zhasol.. Mozno odisly ventily, vstrekovanie, retaz, napinaky....
Vdaka za akukolvek radu, uz som z toho zufaly. Holt nemecka kvalita uz nie je to co sa o nich hovori....
Dnes uzasny zazitok cesta v BA z gagarinovej na dialnicny obchvat smerom na Zilinu.
Za OMV zrazu pokles vykonu, pri zaradenej 3-ke asi v 45km/h rychlosti, podradil som
na 2ku a motor zhasol tesne pri odbacani na obchvat. Rozsvietila sa kontrolka oranzova
kontrolka s cievkouDDE a zablokovalo kluc a nedovolilo opatovny start.
Po odtiahnuti do servisu a pripojeni na diagnostiku bolo mozne roztocit starter ale auto
nenaskocilo. Rail bez tlaku. bolo citit naftu.
V servise mi tvrdili ze BMW zvolavalo prave kvoli tomuto 2-litru, ze tam bol problem s napinakom
rozvodovej retaze alebo s cim. Cize pravdepodobne odisli teraz aj ventily ale nevedeli naisto
povedat, iba ze bude potrebne rozobrat motor. Je toto vobec mozne ?
Aka je moznost uspiet s nejakou reklamaciou na to ze sme neboli osloveny alebo je to fama ?
Pri cce 80 000 km uz bola raz rozsvietena dioda DDE,po diagnostike zistili nejaky problem v
cistote nafty (tankovane na Jurki) ale po vymene nejakeho cidla sa uz problem nevyskytoval.
Este spomenim, ze s autom bol problem aj tesne po 100 000km sa zapieklo turbo, zhodou
okolnosti 2 tyzdne po tom co bolo auto na servisnej prehliadke v autorizovanom servise uz
dnes neautorizovaneho predajcu Tempus v BB... Vymena uz neprebehla v spominanom servise.
Viete mi poradic ako dalej ? Ma vyznam riesit opravu motora ? Nebolo pocut ziadny rachot, takze
dufam ze ojnice su v poriadku, len plynule zhasol.. Mozno odisly ventily, vstrekovanie, retaz, napinaky....
Vdaka za akukolvek radu, uz som z toho zufaly. Holt nemecka kvalita uz nie je to co sa o nich hovori....