Strana 1 z 1
EGR
Napísané: Nedeľa, 26. Februára 2023, 23:49
od demmo
Zdravím.
Chcem sa spýtať ohľadom egr a podtlakových elektroventilov. Ta hadica čo prichádza na T-kus v nej ma býť podtlak? Ako viem zistiť či jednotlivé elektrovetili pre egr fungujú správne? Ako zistím, ktorý konektor napája ktorý ventil? Čo sa stane ak to prehodím? Nemá niekto nejaké schému zapojenia tých hadíc a vetilov. Asi to mám popletené a stále blbne auto. Vyhadzuje mi aj váhu vzduchu. Váha vzduchu je nová....ale pri teste potrebného a nasávaného vzduchu ma takmer 2x väčšie hodnoty.
Požadovaná hmotnosť vzduchu 329,2 kg/h
Nasávané množstvo vzduchu 497,7 kg/h
Pomohla by mi aj ta schéma tých podtlakových hadíc keby niekto mal......mam to asi prehodené

Re: EGR
Napísané: Pondelok, 6. Marca 2023, 01:51
od airbone
Layout of vacuum hoses (M47 / M57TU) 1 | Vacuum hose to vacuum tank |
1a | Vacuum tank |
1b | Vacuum hose from vacuum tank to pressure converter |
1c | Pressure converter on turbocharger |
1d | Vacuum hose from pressure converter to vacuum unit |
1e | Vacuum unit on turbocharger |
2 | Vacuum hose to pressure converter |
2a | Pressure converter for EGR valve |
2b | Vacuum hose to EGR valve |
2c | EGR valve |
4 | Vacuum line |
E46 only: 3 | Vacuum hose to electropneumatic pressure converter |
3a | Electropneumatic pressure converter |
3b | Vacuum hose to vacuum unit on radiator blind |
3c | Vacuum unit on radiator blind |
Re: EGR
Napísané: Pondelok, 6. Marca 2023, 01:52
od airbone
Elektricke konektory poprehadzovat nemozes, maju zamky a strcis ich len tam kam patria
Re: EGR
Napísané: Pondelok, 6. Marca 2023, 11:08
od horan
Kontroloval si hadice, spoje ..... Od turba, přes IC po sání? Pokud ti to někde fouká, tak ti taky nebude sedět to množství na váze.
Re: EGR
Napísané: Pondelok, 6. Marca 2023, 13:12
od PeqpeK
airbone napísal:Layout of vacuum hoses (M47 / M57TU) 1 | Vacuum hose to vacuum tank |
1a | Vacuum tank |
1b | Vacuum hose from vacuum tank to pressure converter |
1c | Pressure converter on turbocharger |
1d | Vacuum hose from pressure converter to vacuum unit |
1e | Vacuum unit on turbocharger |
2 | Vacuum hose to pressure converter |
2a | Pressure converter for EGR valve |
2b | Vacuum hose to EGR valve |
2c | EGR valve |
4 | Vacuum line |
E46 only: 3 | Vacuum hose to electropneumatic pressure converter |
3a | Electropneumatic pressure converter |
3b | Vacuum hose to vacuum unit on radiator blind |
3c | Vacuum unit on radiator blind |
na foto je N47, tam ten podtlak ide na obtok EGR chladica
Re: EGR
Napísané: Piatok, 10. Marca 2023, 15:09
od horan
Tak výsledek se asi už nedozvíme.
Re: EGR
Napísané: Pondelok, 28. Augusta 2023, 22:33
od demmo
Chlapi....blbne mi to stále.....
Nejako som to prehliadal pretože som málo chodil na aute....no teraz už nemám nervy. Viete mi odporučiť dobrý servis v PO kraji?
Inač po naštartovaní mi padajú otáčky, dosť kolíšu, pár krát mi auto dokonca zdochlo. Trva to asi 1 max 2 km kedy prestane. Potom auto ide dobre.
Naposledy som odpojil snímač teploty vzduchu, ten čo je na hadici od intercoolera ku škrtiacej klapke. Zrazu kolisanie prestalo.....pri jazde bolo cítiť ako keby auto pár krát stratilo výkon, ale znova len tak do 1 max 2 km jazdy.
Robí to len pri studenom motore, ak je motor nahriaty, potom už nič....
Vymenenené egr, obidva podtlakove ventili, nový snímač teploty, hadica turba a intercoolera vymenené tesnenia....motor stale štrajkuje.