X5 4.4i v8 rok 2001 - "cerpadlo" stabilizacie - vadne?
Napísané: Pondelok, 26. Novembra 2012, 03:24
Nazdar,
kamarat poskuluje po X5 s V8 nejaku starinu, boli sme ich par pozriet, jedno take co sa nam pozdava cena/stav/vybava, je to 4.4i z roku 2001, ma vsak jeden problem, predavajuci uz aj bol v BMW a vraj podla diagnostiky vyhodilo "nejake" (nevedel presne ani on o co ide) cerpadlo na stabilizacny system, nevedel sa presne vyjadrit o co ide. Co viem tak cerpadlo resp. kompresor je tam akurat na zadne vankuse, no tie ocividne fungovali, ak to vzduch vobec ma. Vraj nejde kvoli tomu stabilizacia a tusim aj ABS - tym abs nie som isty, ale stabilizacny nejde isto. Nejake obehove cerpadlo alebo take nieco. V BMW stoji to cerpadlo nove 505e a praca vymena 140e. Nevie niekto, o ktore cerpadlo presne ide a co to ma na starosti? Kde sa nachadza v aute? Ked sa to vymeni, treba potom nieco kalibrovat cez diagnostiku? Hlavne ma kurva zaujima co to je presne a co to ma za ulohu.
Vdaka chlapci

kamarat poskuluje po X5 s V8 nejaku starinu, boli sme ich par pozriet, jedno take co sa nam pozdava cena/stav/vybava, je to 4.4i z roku 2001, ma vsak jeden problem, predavajuci uz aj bol v BMW a vraj podla diagnostiky vyhodilo "nejake" (nevedel presne ani on o co ide) cerpadlo na stabilizacny system, nevedel sa presne vyjadrit o co ide. Co viem tak cerpadlo resp. kompresor je tam akurat na zadne vankuse, no tie ocividne fungovali, ak to vzduch vobec ma. Vraj nejde kvoli tomu stabilizacia a tusim aj ABS - tym abs nie som isty, ale stabilizacny nejde isto. Nejake obehove cerpadlo alebo take nieco. V BMW stoji to cerpadlo nove 505e a praca vymena 140e. Nevie niekto, o ktore cerpadlo presne ide a co to ma na starosti? Kde sa nachadza v aute? Ked sa to vymeni, treba potom nieco kalibrovat cez diagnostiku? Hlavne ma kurva zaujima co to je presne a co to ma za ulohu.
Vdaka chlapci

