Strana 1 z 2

X5 E70 automaticka prevodovka

Napísané: Sobota, 17. Novembra 2012, 20:32
od arna.pedros
Ahoj ma nekdo zkusenosti s automatickou prevodovkou kdy se zacne kazit a jak se to pozna??? Ja mam najeto 115000km. Diky

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Napísané: Nedeľa, 18. Novembra 2012, 12:50
od voMacK
pri 115tis km si v nej daj urcite uz vymenit olej..a potom kazdych 60tis....

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Napísané: Nedeľa, 18. Novembra 2012, 14:11
od arna.pedros
voMacK napísal:
pri 115tis km si v nej daj urcite uz vymenit olej..a potom kazdych 60tis....
Olej jsem menil ve 100000km ale jak se pozna ze je na ni zavada ???

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Napísané: Nedeľa, 18. Novembra 2012, 14:27
od rebel
arna.pedros napísal:
Olej jsem menil ve 100000km ale jak se pozna ze je na ni zavada ???


](*,) ](*,) ](*,)

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Napísané: Nedeľa, 18. Novembra 2012, 17:15
od arna.pedros
rebel napísal:

](*,) ](*,) ](*,)

Ha ha ha ... Proc se na tu prevodovku ptam mel jsem CHIP motoru a po 15000km jsem si ten chip nechal u znameho promerit a ten konstatoval ze to udelali jen hodne na kroutak a ne na vykon i kdyz to jelo a kdyby v bavoraku nebyli ruzne hlidace tak by se prevodovka roztrhla pak mi udelal chip tak ze to ma 285 koni a 640 Nm. Je to motor 3d 173kw.

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Napísané: Nedeľa, 18. Novembra 2012, 18:25
od VaNoS
Jedného pekného dňa ti odíde menič.

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Napísané: Nedeľa, 18. Novembra 2012, 19:25
od arna.pedros
BMW540iA napísal:
Jedného pekného dňa ti odíde menič.

Menic? co to je?

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Napísané: Utorok, 20. Novembra 2012, 19:15
od lubomt
Mas tam prevodovku ZF 6HP26. Je nemecka, stavana do 550Nm, pokial ma priponu z,x atd tak je zosilena do 600Nm. Tvoj vykon znesie v pohode, pri spravnom jazdeni (ziadne sprinty z miesta ) Ti moze kludne vydrzat aj 300.000km. Niekomu odide aj bez cipu po 160.000km. Je zo rozne. Pri cipe by ss mal menit castejsie olej v motore aj prevodovke. Kludne vymen olej v prevodovke po 40.000km, v motore ak mas interval 30.000km, skrat ho na 15.000km. Pri 150.000km kludne vymen olej v pridavnej prevodovky, radi odchadzaju. Netreba sa toho bat, ked sa uz kolesa tocia, mozes ho zvesela vytacat. Ked budes vyuzivat na dialnici plny vykon, nezabudni par minut pred zastavenim ubrat plyn, nech sa stihne schladit turbo a olej v prevodovke. Na dialnici dostava hodne na prdel. Ak citis trosku viac preradenie z 3 do 4 (nemyslim trhnutie, to je zle) , to je v poriadku, v menici sa vtedy zapina prva spojka, na nacipovanych to trosku viac citit, akoby zaradilo na 2x. Okolo 100km sa uzatvara druha spojka, ale tam uz zalezi od hodne velicin ako krutiaci moment, otacky, rychlost, teplota atd. Nesnie byt citit trhanie pri pod a preradovani , vibracie, smykanie prevodovky, zapach oleja

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Napísané: Štvrtok, 22. Novembra 2012, 14:51
od arna.pedros
lubomt napísal:
Mas tam prevodovku ZF 6HP26. Je nemecka, stavana do 550Nm, pokial ma priponu z,x atd tak je zosilena do 600Nm. Tvoj vykon znesie v pohode, pri spravnom jazdeni (ziadne sprinty z miesta ) Ti moze kludne vydrzat aj 300.000km. Niekomu odide aj bez cipu po 160.000km. Je zo rozne. Pri cipe by ss mal menit castejsie olej v motore aj prevodovke. Kludne vymen olej v prevodovke po 40.000km, v motore ak mas interval 30.000km, skrat ho na 15.000km. Pri 150.000km kludne vymen olej v pridavnej prevodovky, radi odchadzaju. Netreba sa toho bat, ked sa uz kolesa tocia, mozes ho zvesela vytacat. Ked budes vyuzivat na dialnici plny vykon, nezabudni par minut pred zastavenim ubrat plyn, nech sa stihne schladit turbo a olej v prevodovke. Na dialnici dostava hodne na prdel. Ak citis trosku viac preradenie z 3 do 4 (nemyslim trhnutie, to je zle) , to je v poriadku, v menici sa vtedy zapina prva spojka, na nacipovanych to trosku viac citit, akoby zaradilo na 2x. Okolo 100km sa uzatvara druha spojka, ale tam uz zalezi od hodne velicin ako krutiaci moment, otacky, rychlost, teplota atd. Nesnie byt citit trhanie pri pod a preradovani , vibracie, smykanie prevodovky, zapach oleja

DIKY ti moc za tvoji plne vycerpavajici odpoved moc pomohla \:D/

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Napísané: Štvrtok, 22. Novembra 2012, 15:25
od arna.pedros
lubomt napísal:
Mas tam prevodovku ZF 6HP26. Je nemecka, stavana do 550Nm, pokial ma priponu z,x atd tak je zosilena do 600Nm. Tvoj vykon znesie v pohode, pri spravnom jazdeni (ziadne sprinty z miesta ) Ti moze kludne vydrzat aj 300.000km. Niekomu odide aj bez cipu po 160.000km. Je zo rozne. Pri cipe by ss mal menit castejsie olej v motore aj prevodovke. Kludne vymen olej v prevodovke po 40.000km, v motore ak mas interval 30.000km, skrat ho na 15.000km. Pri 150.000km kludne vymen olej v pridavnej prevodovky, radi odchadzaju. Netreba sa toho bat, ked sa uz kolesa tocia, mozes ho zvesela vytacat. Ked budes vyuzivat na dialnici plny vykon, nezabudni par minut pred zastavenim ubrat plyn, nech sa stihne schladit turbo a olej v prevodovke. Na dialnici dostava hodne na prdel. Ak citis trosku viac preradenie z 3 do 4 (nemyslim trhnutie, to je zle) , to je v poriadku, v menici sa vtedy zapina prva spojka, na nacipovanych to trosku viac citit, akoby zaradilo na 2x. Okolo 100km sa uzatvara druha spojka, ale tam uz zalezi od hodne velicin ako krutiaci moment, otacky, rychlost, teplota atd. Nesnie byt citit trhanie pri pod a preradovani , vibracie, smykanie prevodovky, zapach oleja

JO jeste jsem se podival na ETK a tam mi to pise ze mam typ prevodovky GA6HP26Z je to ta silnejsi na 600NM???

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Napísané: Štvrtok, 22. Novembra 2012, 15:36
od lubomt
Je to modifikovana od zakladneho modelu, ma vylepsenu-novsiu pridavnu prevodovku (casto odchadzajú bud pri zavade automatu alebo tesne po automate), novší typ meniča (aj konštrukčne aj výzorovo), novší tym olejového cerpadla atd

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Napísané: Štvrtok, 22. Novembra 2012, 15:41
od arna.pedros
lubomt napísal:
Je to modifikovana od zakladneho modelu, ma vylepsenu-novsiu pridavnu prevodovku (casto odchadzajú bud pri zavade automatu alebo tesne po automate), novší typ meniča (aj konštrukčne aj výzorovo), novší tym olejového cerpadla atd

Aha takze snese vetsi kroutak jestli dobre rozumim a diky :thumbup:

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Napísané: Štvrtok, 22. Novembra 2012, 15:54
od lubomt
Tak, o malo vacsi a mala by byt spolahlivejsia. Vies, ono ked vies , co si mozes dovolit, tak prevodovka vydrzi. Ja som mal povodne tiez 500Nm a teraz 750Nm, zatial drzi, nie je problem

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Napísané: Štvrtok, 22. Novembra 2012, 16:01
od SmartBastard
lubomt napísal:
Mas tam prevodovku ZF 6HP26. Je nemecka, stavana do 550Nm, pokial ma priponu z,x atd tak je zosilena do 600Nm. Tvoj vykon znesie v pohode, pri spravnom jazdeni (ziadne sprinty z miesta ) Ti moze kludne vydrzat aj 300.000km. Niekomu odide aj bez cipu po 160.000km. Je zo rozne. Pri cipe by ss mal menit castejsie olej v motore aj prevodovke. Kludne vymen olej v prevodovke po 40.000km, v motore ak mas interval 30.000km, skrat ho na 15.000km. Pri 150.000km kludne vymen olej v pridavnej prevodovky, radi odchadzaju. Netreba sa toho bat, ked sa uz kolesa tocia, mozes ho zvesela vytacat. Ked budes vyuzivat na dialnici plny vykon, nezabudni par minut pred zastavenim ubrat plyn, nech sa stihne schladit turbo a olej v prevodovke. Na dialnici dostava hodne na prdel. Ak citis trosku viac preradenie z 3 do 4 (nemyslim trhnutie, to je zle) , to je v poriadku, v menici sa vtedy zapina prva spojka, na nacipovanych to trosku viac citit, akoby zaradilo na 2x. Okolo 100km sa uzatvara druha spojka, ale tam uz zalezi od hodne velicin ako krutiaci moment, otacky, rychlost, teplota atd. Nesnie byt citit trhanie pri pod a preradovani , vibracie, smykanie prevodovky, zapach oleja

Ešte, že tu máme Luba =D>

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Napísané: Štvrtok, 22. Novembra 2012, 16:26
od lubomt
Diky, ale som v tomto fore vlastne zelene ucho zaradený do neodborných kruhov :-)))