Strana 1 z 1

vŕzganie

Napísané: Štvrtok, 13. Septembra 2012, 15:14
od bawor x5
Zdravím chcem sa spytať prečo mi na x5 vŕzganie cely zadok..

Re: vŕzganie

Napísané: Štvrtok, 13. Septembra 2012, 21:23
od aircom
Treba vymeniť všetky tyčky ramienka skratka komplet všetko čo sa tam mení. Mne to začalo robiť tiež tak som si objednal všetko potrebné za výbornú cenu nejakých 270 € a bolo to super bolo po probléme ale len na 1500 km tak som potom objednal veci za 600 € a už mám pokoj z vrzganím 10000 km. Odporúčam len lemforder. Ak ti to bude niekto mastiť tak to ani nemusí lebo aj tak to začne vrzgať. treba to vymeniť vlastna skusenosť.

Re: vŕzganie

Napísané: Nedeľa, 16. Septembra 2012, 09:14
od rado x5
aircom napísal:
Treba vymeniť všetky tyčky ramienka skratka komplet všetko čo sa tam mení. Mne to začalo robiť tiež tak som si objednal všetko potrebné za výbornú cenu nejakých 270 € a bolo to super bolo po probléme ale len na 1500 km tak som potom objednal veci za 600 € a už mám pokoj z vrzganím 10000 km. Odporúčam len lemforder. Ak ti to bude niekto mastiť tak to ani nemusí lebo aj tak to začne vrzgať. treba to vymeniť vlastna skusenosť.

tak tak ako pises iba origo alebo lemforder nic ine

Re: vŕzganie

Napísané: Pondelok, 17. Septembra 2012, 16:08
od jararak
vrzga to ako stary rebrinak? ak hej, tak do capu striekni olej (striekacka, ihla - co najhrubsia), nemas co stratit, bezna zavada u e39 a uz aj u e6x

konkretne c2
http://bmwfans.info/parts/catalog/E53/S ... uspension/

Re: vŕzganie

Napísané: Pondelok, 17. Septembra 2012, 22:55
od dufusko
To som spravil .Nevŕzga , ale už klepe a zadne gumy išli do p.... Tak som si urobil sťahovák na tie spodné kĺby na náboji a je pokoj.


jararak napísal:
vrzga to ako stary rebrinak? ak hej, tak do capu striekni olej (striekacka, ihla - co najhrubsia), nemas co stratit, bezna zavada u e39 a uz aj u e6x

konkretne c2
http://bmwfans.info/parts/catalog/E53/S ... uspension/

Re: vŕzganie

Napísané: Utorok, 18. Septembra 2012, 18:38
od jararak
si ich vymenil? mne isli tiez gumy do P ale to tak ked si cvaknes geometriu a oni tam na auto asi len pozerali hodinu a vratili mi ho tak.

toto riesi vrzganie ;), nie vzdy je to v <>, niekedy to jednoducho treba len premazat, niekedy je ten cap uz ozaj v <> a treba ho vymenit

Re: vŕzganie

Napísané: Utorok, 18. Septembra 2012, 21:47
od dufusko
Hej vymenil. Gumy isli za mesiac srat , na kraji cca 3cm az do vypletu a to som ich mal nove, Geometria ti v tomto nepomoze , pretoze sa robi pri zastavenom vozidle a toto sa deje pri jazde. Spravi ti brutálnu rozbiehavost zadnej napravy. S tym premazanim je to len docasne riesenie. Vymen to a mas pokoj. Nestoji to az take strasne peniaze ako nove pneu. Mal som to vymenene za dve hodky a to mam toura , kde je podstata zadnej napravy uplne ina , napriek tomu ze su tam pouzite rovnake diely. U sedanu je to otazka cca. hodiny. Ak by si potreboval , viem Ti zapozicat stahovak , ale len za predpokladu , ze sa vrati. :D :D .Akonahle zacina vrzgat je to v prdeli , pretoze je tam voda. V tom pripade je lepsie to nehat tak a pockat na vymenu. Premazanim len urychlis proces smrti klbu. To su moje skusenosti.

jararak napísal:
si ich vymenil? mne isli tiez gumy do P ale to tak ked si cvaknes geometriu a oni tam na auto asi len pozerali hodinu a vratili mi ho tak.

toto riesi vrzganie ;), nie vzdy je to v <>, niekedy to jednoducho treba len premazat, niekedy je ten cap uz ozaj v <> a treba ho vymenit

Re: vŕzganie

Napísané: Utorok, 18. Septembra 2012, 22:16
od dunaj
Ad. Geometria:
Checkni si, ci pri dotahovani skrutiek pri zdvihnutom kolese necitit volu, resp. zatrep zdvihnutym kolesom.
Ja som to urobil vcera a dnes som uz aj menil horne ramena (c. 11) - vytlcene gulove capy.
Geometria sa potom nastavuje skrutkami, kde su excentricke podlozky (c. 8 a 19).