pozor bratm, ale ty pises o inom motore, nie o 4,8 V8, ktory sa daval do E70, tam bol vykon 261 kW, to nebol turbomotor, ty pises o 5.0i, tie sa do E70 nedavali, to je motor 300 kW, dve turba. tieto motory sa vyznacuju mimoriadne velkou poruchovostou, taktiez vysokou realnou spotrebou, najma v meste. znamy tento motor ma v F01 750iL Xdrive a uz tam ma na zaruku meneny treti motor....
ja osobne by som z vyssie menovanych dvoch vybral diesel. jednak je tento diesel osvedceny, vyskusany a pri aspon akej-takej udrzbe vydrzi vecnost. po druhe, 4,8 V8 boli tiez celkom poruchove a najma by som sa bal kvality prevedenia montaze LPG, pricom po odjazdeni plus minus 100.000 km po instalacii LPG tak ci tak musis urobit velky servis motora, v niektorych pripadoch aj generalku, lebo spaliny z LPG ti zaseru vstrekovace a komplet palivovy system.
dalsou, nezanedbatelnou vecou je, ze ked kupis 4,8 benzin, po dvoch - troch rokoch sa toho nezbavis, diesle sa predavaju najlepsie. pri benzine budes mat velky prepad ceny pri opatovnom predaji.
AlienZV napísal:3.0D - 235 koní, jazdíš v priemere za 9,5l, dynamika dostatočná. vynikajúci motor, minimum porúch
4.8i - 400koni(?), jazdíš za 18l/100, perfektná dynamika, zvuk V8, akurát som počul že je celkom poruchový. Známy čo mal
X6 5.0i ju vymenil za F01 740xD práve kvôli spotrebe. Už ho znechucovalo stále stáť na pmpm bratm

Osobne som proti LPG....