Strana 1 z 1

E70 chybový kód 004b90

Napísané: Utorok, 7. Októbra 2025, 20:45
od Patrik2910
Dobrý deň, menil som vstrek kvoli tomu že mal zle korekcie za dobrý otestovaný aj som ho zapísal cez istu auto neštartovalo tak som ho vrátil späť auto stale neštartuje jediná vážna chyba tam je 004b90 nizky tlak v raily pri štarte. Odmeraný prívod do vysokotlakeho čerpadla 4bar, všetky vstreky na teste zle boli vymenené auto stále neštartuje, cez istu som dal aj odvzdušniť palivoví systém a stále nič. Raz mi auto chytilo aj som ho vypol zapol 3x a išlo urobil som male kolečko všetko v poriadku potom som išiel na cestu a zachvilku zdochlo pri 3000 otačkach potom nešlo znova naštartovať a po 10 minutach chytilo ale zase keď bolo na mieste v P vytočene nad 3000 tak zdochlo a od vtedy nejde už vobec. Boli demontovane aj snimač tlaku v raily aj redukčný ventil v raily žiadne piliny tam neboli. Bol demontovaný aj redukčný ventil na čerpadle a ani tam neboli piliny. Aj som ho testoval na laboratornom zdroji a pohybolav sa v rozsahu od 0 do 8 voltov. Vychadza mi to na vysokotlaké čerpadlo ale neviem to isto tak by som chcel vedieť odborný názor. Ale pred výmenou vstreku auto nemalo žiadný problem ani pri štarte ani pri zrychlovaní všetko fungovalo ako ma. Dopredu ďakujem za radu .
Ide o E70 173kw M57n2

Re: E70 chybový kód 004b90

Napísané: Utorok, 7. Októbra 2025, 21:14
od TT-SIMIK
Prva chyba je ze si demontoval rail regulator,je urceny iba pri jednorazovu montaz….Druha chyba je piezovstreky sa musia odvzdusnit ale nie iba cez pc ale aj mechanicky a to prvy krat pred ostrym startom,lebo ak ich zavdusnis moc mozu mat problem alebo sa pokazit….

Povol prvu trubku trochu a startuj co pojde nafta…moze ist az na 3ti pokus po 10sekundach tocenia….


Dalsia vec kolko si mal v nadrzi ked si odvzdusnoval,viac ako 1/3 paliva??

Re: E70 chybový kód 004b90

Napísané: Utorok, 7. Októbra 2025, 21:29
od Patrik2910
To som tiež robil že som povolil trubky aby som to odvzdusnil až pokial nešla nafta len som to zabudol napísať a v nádrži je vyše polovice.
Ale odvzdusnoval som to až potom keď prišli z testovania pred tým nie.
A ten rail regulator sa demontoval až po asi týždny skúšania ostatných vecí len že či tam nebudu piliny.
Ale stále je skutočný tlak v raily pri štarte 4,5 a po asi 8 sekundach štartovania sa vyšplhá iba na 8,3 a požadovaný píše normalne vyše 300 ale nedosiahne ho