Strana 1 z 1

Kúpa F15 D50,2014?????

Napísané: Streda, 8. Januára 2020, 19:09
od eshop
Caute.
Prosim o radu na co si dat bacha pri kupe 280kw motorizacie najazdenych 150t. km. 2014.
Ci neriesit radsej 30d alebo 40d. kedze tie motory su podimenzovane a este + 3 turba.
Vrela vdaka za prispevky .

Re: Kúpa F15 D50,2014?????

Napísané: Štvrtok, 9. Januára 2020, 02:04
od airbone
Preco by mali byt poddimenzovane?

Re: Kúpa F15 D50,2014?????

Napísané: Štvrtok, 9. Januára 2020, 07:40
od eshop
airbone napísal:
Preco by mali byt poddimenzovane?
chcel som napisat predimenzovane a pozri aku blbost napisem #-o

Viem ze kazdy motor je individualny a zalezi od toho ako je na aute jazdene a starane, ale ci sa treba fakt tomuto motoru vyhybat pri najazde 150t.km

Re: Kúpa F15 D50,2014?????

Napísané: Štvrtok, 9. Januára 2020, 08:02
od undy
Keď som pred pár mesiacmi riešil kúpu tejto motorizácie, bolo mi doporučené dať "preventívne" vymeniť ložiská kľukovky, cca 1500 EUR ak by boli komplet všetky na výmenu, aj s prácou. To hlavne kvôli long life intervalom výmeny oleja. Inak len bežné veci, ako u ostatných aút

Re: Kúpa F15 D50,2014?????

Napísané: Štvrtok, 9. Januára 2020, 08:06
od Abyssko
Bezne veci ako retaz, cerpadlo, egr, loziska super kauf, dufam ze je velmi dobra cena

Re: Kúpa F15 D50,2014?????

Napísané: Štvrtok, 9. Januára 2020, 11:08
od eshop
myslim ze je to v poho cena-30k. + dovoz
Tak snad to nieje auto po nejakom pretekarovi, a par tisic este vydrzi retaz alebo cerpadlo.

Re: Kúpa F15 D50,2014?????

Napísané: Štvrtok, 9. Januára 2020, 14:09
od airbone
eshop napísal:
chcel som napisat predimenzovane a pozri aku blbost napisem #-o

Viem ze kazdy motor je individualny a zalezi od toho ako je na aute jazdene a starane, ale ci sa treba fakt tomuto motoru vyhybat pri najazde 150t.km
Vozim sa na tomto vozidle casto, na zakladnej verzii 190kW M Paket a musim povedat ze vykonovo je to uplne dostacujuce, preto som myslel ze hovoris o tom zeby ten motor bol nejako slaby. S tymi loziskami klukovky to moze byt pravda. Kamosovi kvoli tomu klakol motor, pri 290tkm, ale bolo to E71 225kW.

Re: Kúpa F15 D50,2014?????

Napísané: Štvrtok, 9. Januára 2020, 21:51
od sonjoe
airbone napísal:
S tymi loziskami klukovky to moze byt pravda. Kamosovi kvoli tomu klakol motor, pri 290tkm, ale bolo to E71 225kW.
Tie loziska klukovky sa tykaju aj E70 210KW? Mam to dat preventivne vymenit? Je to nakladne?

Dik :)

Re: Kúpa F15 D50,2014?????

Napísané: Štvrtok, 9. Januára 2020, 23:16
od mitocross
Teba sa to vo vseobecnosti netyka. E70 2007-2010 a E70LCI (facelift) 2010-2013 maju o.i. rozdielne motory - M57 (173 a 210kW) vs N57 (180 a 225kW).
HPFP tiez nie - CP3/CP4

Re: Kúpa F15 D50,2014?????

Napísané: Piatok, 10. Januára 2020, 01:36
od tomife
sonjoe napísal:
Tie loziska klukovky sa tykaju aj E70 210KW? Mam to dat preventivne vymenit? Je to nakladne?

Dik :)
Malo veci mas co na nasich M57 treba riesit/menit preventivne vymenit? 😂

Re: Kúpa F15 D50,2014?????

Napísané: Piatok, 10. Januára 2020, 09:36
od sonjoe
tomife napísal:
Malo veci mas co na nasich M57 treba riesit/menit preventivne vymenit? 😂
Tak ak by mi kvoli tomu mal klaknut motor, tak bohuzial hej. Ja sa len postupne dozvedam, ktore su kriticke casti tohoto auta. Ked mi odislo xDrive, tak som len pocuval, jasneeee, xDrive vydrzi max 200t km :D Tak teraz len trpnem co este

rozvody, xdrive, vstreky, dpf, srob na remenici, ukostrovaci kabel, klapky, podtlakove hadicky, to vsetko ma to auto za sebou za 240 000 km ak neratam este malickosti v interieri, vrzganie, nefunkcnost bedroveho nastavenia na soferovej komfortsitze, nefunkcnost dvoch 12V napajani, sporadicku funkcnost IBS kabla :D . Krasne spominam na e36, e46 a e91. Tam som len tankoval, menil olej a vodu v ostrekovaci :D Ale co uz, ked chcem velke auto a uprednostnujem BMW 🤷🏼‍♂️

Re: Kúpa F15 D50,2014?????

Napísané: Piatok, 10. Januára 2020, 09:48
od tomife
sonjoe napísal:
Tak ak by mi kvoli tomu mal klaknut motor, tak bohuzial hej. Ja sa len postupne dozvedam, ktore su kriticke casti tohoto auta. Ked mi odislo xDrive, tak som len pocuval, jasneeee, xDrive vydrzi max 200t km :D Tak teraz len trpnem co este

rozvody, xdrive, vstreky, dpf, srob na remenici, ukostrovaci kabel, klapky, podtlakove hadicky, to vsetko ma to auto za sebou za 240 000 km ak neratam este malickosti v interieri, vrzganie, nefunkcnost bedroveho nastavenia na soferovej komfortsitze, nefunkcnost dvoch 12V napajani, sporadicku funkcnost IBS kabla :D . Krasne spominam na e36, e46 a e91. Tam som len tankoval, menil olej a vodu v ostrekovaci :D Ale co uz, ked chcem velke auto a uprednostnujem BMW 🤷🏼‍♂️
hahah to hej :D ja teraz dumem co s prevodovkou, kde kto mi tu v KE vymenil olej,,, fajnove auto ale napr kludne by som menil aj za to iste v e60, ten motor je fajnovy :)

Re: Kúpa F15 D50,2014?????

Napísané: Piatok, 10. Januára 2020, 12:27
od starynovy
Loziska na M57 su skor nahoda nez pravidlo. Ked kupis vydojenu kokotinu z talianska pocka ta to takmer urcite. Oni olej zasadne nemenia, pripadne ako tvaroh po 50k a potom to tak vyzera. Svoj zivot u prveho majitela to prezije v pohode, ty potom menis motor kedze obvykle je odchod lozisk sprevadzany komplet znicenim a M57 nieje tak drahy aby sa to oplatilo opravovat. Kazdopadne pod 300k by si musel mat ineho cierneho petra aby sa ti to stalo, ak su ovsem prave. :D