Strana 1 z 4

E70 dlhý štart

Napísané: Pondelok, 25. Novembra 2019, 21:45
od fano031
Ahojte, tento týždeň sa 2x stalo, že som štartoval auto štarter točil ako šialený a ani ťuk. Chytalo do teraz na ťuk. Následne som skúšal vybrať kľúč a znova štartovať asi na piaty pokus auto chytlo. Dnes som dal auto na diagnostiku a vypľulo že žhavič na 3 valci. /ISTA + INPA/. Môže to spôsobovať že kvôli jednému žhaviču nastane takéto správanie? Pred pár rokmi som jazdil v zime bez žhavičov /nevedel som o chybe/ a auto chytalo aj v mrazoch i keď tažšie. Ale také chovanie pri štarte som nezaznamenal. Ďakujem za prípadne postrehy. BMW e70 3.0d xDrive r.v. 2009.

Re: E70 dlhý štart

Napísané: Pondelok, 25. Novembra 2019, 22:38
od TT-SIMIK
Nie,zhavic to nemoze robit...ine chyby v inych rj?

Re: E70 dlhý štart

Napísané: Utorok, 26. Novembra 2019, 10:04
od fano031
TT-SIMIK napísal:
Nie,zhavic to nemoze robit...ine chyby v inych rj?

Dík za reakciu, ešte tam je 00452A /DPF/, to je už dlhšiu dobu /asi 4 roky/ keď nefungovali žhaviče, modul žhavičov a bol otvorený EGR termostat. Od výmeny potrebných vecí DPF regeneruje. Každý mesiac preventívne diagnostikujem /ISTA, INPA/ a za posledné roky iba 00425A...
Tie ostatné sú:
009CCF - Porucha zrkadla spolujazdca na strane vodiča
009CD0 - Porucha spätného zrkadla spolujazdca
00A8C0 - Chybné zadné hmlové svetlo / dvojstupňové brzdové svetlo vpravo

Re: E70 dlhý štart

Napísané: Utorok, 26. Novembra 2019, 17:10
od fano031
...takže zajtra prvý bod výmena všetkých žhavičov...keďže jeden hádže ako nefunkčný...

Re: E70 dlhý štart

Napísané: Streda, 27. Novembra 2019, 07:33
od undy
žhavičmi to nebude, zbytočná námaha, do -10 aj s pokazenou RJ žhavičov musí krásne chytiť na brnk

Re: E70 dlhý štart

Napísané: Streda, 27. Novembra 2019, 08:38
od TT-SIMIK
Tak tak...

Re: E70 dlhý štart

Napísané: Streda, 27. Novembra 2019, 09:56
od tomife
no regeneracia asi stale ti nejde ked zhavic si mal KO, 00452A-to mas cely cas stale tu chybu? nemohlo ti zabit veci neregeneraciou? mam sice daleko od znalcov tuto, ale nedavno som riesil svoje DPF, na 3.0sd tak viem ze aby to prebiehalo tak vsetko musi byt OK..., som menil termostaty zhavice aj rele zhavicov, to rele nezabudni tiez vyhodit

Re: E70 dlhý štart

Napísané: Streda, 27. Novembra 2019, 14:27
od Michal595
Mne toto robila minuly rok, sice 4.8, pricina sa ukazala ze nedavalo palivo, vymenilo sa nejake rele a potom to slo krasne, som zvedavy ci to bude okej ked sa teraz zase ochladi...

Re: E70 dlhý štart

Napísané: Streda, 27. Novembra 2019, 15:59
od fano031
... ešte pred cca dvoma mesiacmi Dpf regenerovalo, jazdí na ňom aj manželka tak možno aj nedávno no ona to nepostrehne. Začnem výmenou všetkých žhavičov a preventívne aj jednotky žhavenia, niekde musím začať, po výmene pozriem live data auta... Zatiaľ ďakujem...

Re: E70 dlhý štart

Napísané: Streda, 27. Novembra 2019, 19:59
od starynovy
undy napísal:
žhavičmi to nebude, zbytočná námaha, do -10 aj s pokazenou RJ žhavičov musí krásne chytiť na brnk
Na 335d mi zdochla jednotka a rano mozno -5 uz tocila 5s a kuckala este 10 tak neviem.. :D 320d mi bez zhavenia v zime okolo -10 startovala na 20x po troske. A nie, nebolo to vydojene ani pokazene. Vymenil som jednotky, kable, zhavice a na brnk. Cize moze kludne skusit, aj tak ho ma zly ak som pochopil.

Re: E70 dlhý štart

Napísané: Štvrtok, 28. Novembra 2019, 21:44
od ottap
Už ked tu riešite žhavice chcel by som sa opytat, vie mi niekto na 100% povedat či dpf regeneruje aj ked su zle zhavice? Lebo servisak mi povedal že zhavice nemusím urgentne riešiť lebo ze DPF filter regeneruje aj ked su zhavice nefunkčné. E70 30d 2009 Dakujem za odpoved

Re: E70 dlhý štart

Napísané: Štvrtok, 28. Novembra 2019, 22:18
od TT-SIMIK
Zalezi od motora a od softu...takze by som sa na to nespoliehal...

Re: E70 dlhý štart

Napísané: Štvrtok, 28. Novembra 2019, 23:30
od tomife
ottap napísal:
Už ked tu riešite žhavice chcel by som sa opytat, vie mi niekto na 100% povedat či dpf regeneruje aj ked su zle zhavice? Lebo servisak mi povedal že zhavice nemusím urgentne riešiť lebo ze DPF filter regeneruje aj ked su zhavice nefunkčné. E70 30d 2009 Dakujem za odpoved

Mne nedavno v servise povedal ze urcite to neslo ked som mal zle zhavice
vraj to vobec nesmie mat ziadnu chybu na motore, a navyse dokym som tam mal chybu s tymi zhavicmi tak vzdy tam bola chyba aj s DPF (neregeneraciou)
ked ti to budu robit v bmw tak to vyjde na par stovak nakolko odporucaju menit vsetke +rele zhavicov ale mam pokoj aspon uz

Re: E70 dlhý štart

Napísané: Sobota, 30. Novembra 2019, 22:12
od jararak
e60/90 to takto mali a az neskorsie softy to mali riesene, e70 si niesom isty, ak mas este prvotny niekde z 2007 tak ano, aj u teba sa to takto moze spravat, ale nieje nic jednoduchsie ako na diagnostike si tuknut hned vedla protitlaku kedy ostatne prebehla regeneracia (co tomu chyba k dokonalosti, ci ta regeneracia aj skutocne dobehla)

inac chybu zhavica tam mas poslednych 3000km tak nevidim dovod, preco by to malo byt az teraz zle koli nemu, taktiez mas tlak paliva dostocny na raily, mozno to skusit sledovat pocas startu, ci vyskoci nad 300, btw, aky si mal stav nadrze?

Re: E70 dlhý štart

Napísané: Piatok, 6. Decembra 2019, 14:31
od fano031
...takže žhaviče a jednotka žhavenia vymenená, auto zatiaľ štartuje bez problémov, keď bude času tak pozriem ako regeneruje a aký je stav DPF, zatiaľ dík...