Strana 1 z 1

E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Napísané: Pondelok, 18. Novembra 2019, 17:38
od autosearch.sk
Zdravím páni....

Mám X5 E70 173kW 2010 220t km
Chcem vás poprosiť o radu ak ste sa niekto už v praxi stretol s obdobným problémom tak mi to môže ušetriť čas a možno aj € pri odstránení problému...
Na diagnostike mi vyhodilo chyby:
4560RailPressure Sensor - Plausibility -Pressure too Low
4570RailPressure not Plausible
Začal mi motor sám zhasínať, najčastejšie po zastavení do minúty. Pokles tlaku na rampe je citeľný aj na výkone počas jazdy kedy auto len pozvoľna akceleruje (len občasne). Naftový filter samozrejme vymenený, skontrolovaný únik nafty po vedení k motoru... Ešte sa chystáme na podávacie čerpadlo v nádrži....

Prikladám link na video so sledovaním tlaku v rampe až po samotné zhasnutie motora....
- pri voľnobehu

Vopred ďakujem za Váš názor... Ak som zabudol na nejaké info, rád doplním...

Re: E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Napísané: Pondelok, 18. Novembra 2019, 18:14
od TT-SIMIK
Ked mu za jazdy zadelis,tak vyhodi chybu?

Re: E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Napísané: Utorok, 19. Novembra 2019, 15:20
od autosearch.sk
Zalezi do situacie, je to nepravidelne... Niekedy sa rozbehnem kludnou jazdou a po chvíli zacitim rezonanciu motora, poklas vykonu a zobrazii sa kontrolka motora s chybami 4560,4570... Castejsie je jazda ostrejsia :-) a ide v pohode ako treba do vykonu aj dlhsiu dobu a ziadnu chybu nevyhodi ani vykon neklesne, zastavím a do minúty motor zdochne (tiež nie vždy) ako by mu došla nafta...
Idem este skusit dat priehladnu privodnu hadicu pred motor ci netaha falosny vzduch....

Alebo nejaky lepsi napad?
Dakujem

Re: E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Napísané: Utorok, 19. Novembra 2019, 19:47
od TT-SIMIK
Riesil som to viac krat a vzdy to bolo nieco ine...raz ventil na rampe,raz na cerpadle,raz cerpadlo,raz trysky....atd....riesil som to hadam 40x za tie roky,takze vela zdaru zelam....nieje to take uplne jednoduche najst...

Re: E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Napísané: Utorok, 19. Novembra 2019, 23:05
od PeqpeK
Ako pise simik, bude treba systematicky pristup a vylucovat vsetko spomenute, najlahsiu mas kontrolu podavacieho cerpadla, ak sa to prejavuje stale

Re: E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Napísané: Štvrtok, 21. Novembra 2019, 13:28
od autosearch.sk
Takze pani...
Velice zaujimave je to auto...

Zistil som, ze ked odpojim konektor od regulatora tlaku paliva (v prilohe je pre istotu foto daneho dielu) motor ide bezchybne. Nezdochyna, nekolisu otacky, ide do vykonu, nedymi no ide normalne co asi nieje normalne :-)

Neviem ci sa mozem na tom viac povozit aby som cosi dalsie neodpalil ale problem bude asi v tom regulatore aj ked ma este napadlo ci ten regulator neriadi chybne riadiaca jednotka motora a novym by sa teda nic nevyriesilo.


Co myslite???
Dik

Re: E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Napísané: Štvrtok, 21. Novembra 2019, 20:27
od TT-SIMIK
Tento motor ma dvojite regulovanie tlaku paliva,jedno je na rampe a jedno na cerpadle,jedno rail a jedno flow...jedno funguje do určitej teploty a druhe od určitej teploty chladiacej zmesy....aby som sa správne vyjadril:-)))

Function
The high pressure pump constantly generates the system pressure held in the fuel rail. The fuel-rail pressure is adjusted to the correct level according to engine operating parameters by one of the following two possible control methods (dual actuator concept):
  • Pressure regulation by the rail pressure control valve:
    The high pressure pump constantly delivers fuel at high pressure to the rail. The rail pressure control valve diverts any excess fuel volume delivered to the rail into the return line, thereby maintaining the rail pressure at the required level. The higher the control signal current, the higher the rail pressure that is maintained.
    The flow regulating valve is set to maximum flow.
  • Volumetric flow regulation by the flow regulating valve:
    The flow regulating valve only allows the amount of fuel to flow into the high pressure pump from the low-pressure side that is required in order to generate the required fuel rail pressure. The high-pressure pump cylinders are not completely filled with fuel. The higher the control signal current, the lower is the rail pressure that is generated.
    The rail pressure control valve is kept closed, i.e. set to maximum rail pressure.
The two control methods are used under the following engine operating conditions:
  • When the engine is started, rail pressure control is always active.
  • When the engine is running:
    • at coolant temperatures below about 19 °C rail pressure control is always active
    • at coolant temperatures above about 19 °C volumetric flow regulation is active

Re: E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Napísané: Sobota, 23. Novembra 2019, 10:10
od starynovy
Ked to odpojis nic sa nestane, prebytocne palivo pojde do nadrze. Bud mas zly tento ventil alebo samotny DRV je netesny a preto to v rezime regulacie objemu nefunguje. Zistis v tomto stave logovanim striedy DRV pri volnobehu a max. vykone.

Re: E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Napísané: Nedeľa, 24. Novembra 2019, 16:05
od starML
Na videu je jasně viditelné cyklické kolísání tlaku v railu, zvláště na začátku videa. Udělal bych test, který vstřikovač nejvíce propouští naftu do přepadu. Napřed za studena, potom za tepla. A který vstřikovač bude nejvíce propouštět do přepadu, ten vyměnit nebo se pokusit repasovat v BOSCH servisu. A jestli to má najeto 220tkm, tak vymontovat a repasovat všechny vstřikovače.
Jak to startuje, když je motor teplý?
Obrázok

Re: E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Napísané: Nedeľa, 24. Novembra 2019, 16:29
od starynovy
Flasticky na piezach? Ale no.. :D

este: ..115tky sa repasovat nedaju. Z tej delfiny co sampluje asi 1x za minutu to je tazko ale pulzovanie tlaku moze byt kludne odvaleny jeden piest v CP3, aj to sa stava. Proste tapanie na slepo, tipos bingo.

Re: E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Napísané: Nedeľa, 24. Novembra 2019, 18:18
od starML
- navrhuji začít tím nejjednodušším, nejpřístupnějším a nejlacinějším - pokud to tedy je možné,
- to pulzování je možno lépe zobrazit v programu TESTO, pokud je v PC nainstalován EDIABAS,
- že vstřiky ...115 repasovat nejdou bohužel nevím, ani to, že by se nedal změřit přepad - možná, že mi něco uniklo, X5 E70 2010 mi před barákem nestojí - díky,
- příklad použití TESTO https://www.youtube.com/watch?v=i1Rjq0cCzeI