prevodovka nudzovy rezim po cisteni sania?
Napísané: Nedeľa, 27. Októbra 2019, 17:27
Ahojte,
minuly tyzden som menil zhavice + RJ. Ked som dal dole sanie, pochopil som, ze aj to treba vycistit.
Po zbaveni sa sadzi som opat vsetko nahodil, nastartoval, motor slape ako hodinky. Ked som sa vsak pohol, zacalo to skakat ako koza, divne radit a nakoniec
to hodilo prevodovku do nudzoveho rezimu. Po opatovnom nastatovani "no faults", po chvili opat kontrolka. Je mozne, ze som nieco pri skladani prehliadol a preto to blbne alebo
nahodou akurat prave teraz naraz, bez varovania, odisla prevodovka? Vopred vdaka za radu.
Vypis ISTA:
Fault code
EGS 4E9B Transmission ratio monitoring, gearshift 2 to x
Fault types
Permanent fault
Not plausible
Fault would not cause a warning light to light up
Environment conditions
Condition First fault memory entry
Frequency 1
Kilometre reading 217496 km
Logistic counter 40
SAE code 6354
SAE code P18D2
System time (in sec as hex value) 515715 V
Output speed non-linearised value 864 %
Turbine speed 2112 Nm
Battery voltage 10.48 V
minuly tyzden som menil zhavice + RJ. Ked som dal dole sanie, pochopil som, ze aj to treba vycistit.
Po zbaveni sa sadzi som opat vsetko nahodil, nastartoval, motor slape ako hodinky. Ked som sa vsak pohol, zacalo to skakat ako koza, divne radit a nakoniec
to hodilo prevodovku do nudzoveho rezimu. Po opatovnom nastatovani "no faults", po chvili opat kontrolka. Je mozne, ze som nieco pri skladani prehliadol a preto to blbne alebo
nahodou akurat prave teraz naraz, bez varovania, odisla prevodovka? Vopred vdaka za radu.
Vypis ISTA:
Fault code
EGS 4E9B Transmission ratio monitoring, gearshift 2 to x
Fault types
Permanent fault
Not plausible
Fault would not cause a warning light to light up
Environment conditions
Condition First fault memory entry
Frequency 1
Kilometre reading 217496 km
Logistic counter 40
SAE code 6354
SAE code P18D2
System time (in sec as hex value) 515715 V
Output speed non-linearised value 864 %
Turbine speed 2112 Nm
Battery voltage 10.48 V