E53/160kw/3.0D/nové turbo/cesta do chorvátska Topic is solved
Napísané: Piatok, 18. Augusta 2017, 16:55
Ahojte. Stala sa mi taká vec, ze sa mi urvalo ovladanie geometrie lopatiek...turbo slo na repas do KE...ale...caká ma už buduci vikend cesta do chorvatska...auto poriadne nalozene pri tom...pohotovu hmotnost ma 2100...plus ja tak 2210 a zvysok posadky plus batoziny uz je to cez 2500kg
Ako ste riesili majitelia tazsich a starsich aut opatrnu jazdu s novym/vynovenym turbom v kombinacii s automatom?
Pytam sa pre to lebo e53 ma podľa mňa nie príliš ohľaduplne nastavené otáčky motora - prevodové pomery...a tak aj pri normalnom rozbiehani sa pusta motor do vyssich otacok nez by to niekedy pustil sofer, ktory chce este nezabehnute turbo chránit...darmo aj lahka noha..auto je tazke a tak prevodovka robi vsetko aby to nebolo slimacie rozbiehanie...
Je lepsie jazdit v manualnom režime? I tak su dost vysoke otacky pod ktorymi proste to nepodradi ako tie novsie 7-8 stupnove pochopitelne. Celkovo bmw pouziva vyssie otacky u naftovych motorov ako ostatne znacky...
Asi by nebolo dobre ani po dialnici ist 130 vsak?
Diky za kazdu radu...
Ako ste riesili majitelia tazsich a starsich aut opatrnu jazdu s novym/vynovenym turbom v kombinacii s automatom?
Pytam sa pre to lebo e53 ma podľa mňa nie príliš ohľaduplne nastavené otáčky motora - prevodové pomery...a tak aj pri normalnom rozbiehani sa pusta motor do vyssich otacok nez by to niekedy pustil sofer, ktory chce este nezabehnute turbo chránit...darmo aj lahka noha..auto je tazke a tak prevodovka robi vsetko aby to nebolo slimacie rozbiehanie...
Je lepsie jazdit v manualnom režime? I tak su dost vysoke otacky pod ktorymi proste to nepodradi ako tie novsie 7-8 stupnove pochopitelne. Celkovo bmw pouziva vyssie otacky u naftovych motorov ako ostatne znacky...
Asi by nebolo dobre ani po dialnici ist 130 vsak?
Diky za kazdu radu...