Strana 1 z 1

BMW E53 4.4 210kw

Napísané: Sobota, 31. Decembra 2016, 14:10
od tukesko
BMW E 53 4.4i Ahoj ma tu niekto taketo auto?
Ten motor zaujmaju ma nejake detaili na porovnanie. TN NM PN MY okolie dik

Re: BMW E53 4.4 210kw

Napísané: Sobota, 31. Decembra 2016, 16:01
od jurkyLE
Mal som ten motor v E39, čo chceš počuť? Nekupujte to,údržba tá zruinuje a žerie to aj deti a značky okolo cesty

Re: BMW E53 4.4 210kw

Napísané: Sobota, 31. Decembra 2016, 18:12
od tukesko
Mamho dlho som snim spokojny, aj ked nejaky muchy ma. chcel som porovnat ako ide chladenie kurenie a voda v expanzke. ako sa na tom jazdi porovnat to.

Re: BMW E53 4.4 210kw

Napísané: Sobota, 31. Decembra 2016, 21:17
od jararak
co konkretne by si s nim chcel porovnat? mam ho asi 4 roky, nejazdim ho vela, vzdy bolo 2/3 auto doma.

Re: BMW E53 4.4 210kw

Napísané: Pondelok, 2. Januára 2017, 12:24
od Mischo
Mám ho aj ja. Motor a auto celkovo pokiaľ sú OK, tak zvezenie vynikajúce. Spotreba závisí dosť od nohy, krátke/dlhé trasy, leto/zima. Údržba je drahšia, je to V8, x veci tam je viac krát, alebo len na tento model (3.0d maju rovnaké veci ako v e46 alebo e38/9). Výmena oleja 100,- len materiál. Brzdy, tlmiče či nápravy sa dajú nájsť za rozumnú cenu v druhovyrobe. Automat je držiak, aj keď po 250 000km uz ide riziko poruchy hore. Chladenie, asi klasicky ako každé BMW, hadice expanzka, horšie je už len nechvalne známe valley pan, čo je robota na celý deň. Termostat zvykne pohnevat, hlavne elektronika, vodná pumpa vydrží tiež dosť. Jazda z hľadiska podvozku, pokiaľ je všetko OK, a sú dobré gumy tak auto toho zvládne vzhľadom na suv veľa. Komfort neviem, mám športový paket, vzadu vzduch a jazda na 19" je miestami uskakana hlavne v BA. Riadenie bez servotronicu je len pre chlapov, parkovanie da jemne zabrať. Inak stačí zadat do googlu "m62tu common faults" a človek sa hneď vie odpichnut na čo dávať pozor.