Strana 1 z 2
BMW E70 Žhaviče
Napísané: Utorok, 8. Decembra 2015, 01:25
od fano031
Ahojte je možné, že kľaklo naraz všetkých 6 žhavičov? Auto štartuje v pohode...viem že ešte nieje riadna zima...
Je to BMW E70 3.0d xdrive 6/2009.
Ďakujem za rady...
Re: BMW E70 Žhaviče
Napísané: Utorok, 8. Decembra 2015, 07:11
od Slavino
skor RJ zhavenia, vtedy vypise vsetky zhavice chybne, ak sa nemylim
Re: BMW E70 Žhaviče
Napísané: Utorok, 8. Decembra 2015, 10:25
od Bruti
hej hej :)
ak RJ tak automaticky si mysli ze vsetky zhavice su KO...
a e53 do -3C ani nemá potrebu žhaviť. Aspoň moja.. Keď je vačšia zima, tak už vypíše PREHEATING na pár sekúnd.
Re: BMW E70 Žhaviče
Napísané: Utorok, 8. Decembra 2015, 11:02
od jararak
auto prizhavi, ked odomknes a otvoris dvere, zhavi od tusim 5-7 stupnov, ale to je len take bububu, ktore ani nepise.
inac zhavic je jednoducha suciastka, ktora sa pouziva 6x zhodne cize kludne podla mna moze odijst aj viac sucastne.
Re: BMW E70 Žhaviče
Napísané: Utorok, 8. Decembra 2015, 13:13
od fano031
...ďakujem za odpovede, takže asi vymením tu jednotku žhavenia a ak nepomôže tak žhaviče...
Re: BMW E70 Žhaviče
Napísané: Utorok, 8. Decembra 2015, 21:36
od mitocross
Aj ked je najpravdepodobnejsia zavada RJ, tak by som najskor vymenil zhavice. Je to minimalna polozka (urcite mensia ako RJ) a mozno to bude stacit.
Re: BMW E70 Žhaviče
Napísané: Utorok, 8. Decembra 2015, 22:39
od fano031
...teraz si ma zneistil, nechám si to prejsť ešte hlavou...ďakujem za radu...inak vie niekto poradiť kde sa nachádza ta jednotka, tak ako na e60?
Re: BMW E70 Žhaviče
Napísané: Piatok, 11. Decembra 2015, 13:43
od airbone
mitocross napísal:Aj ked je najpravdepodobnejsia zavada RJ, tak by som najskor vymenil zhavice. Je to minimalna polozka (urcite mensia ako RJ) a mozno to bude stacit.
Urcite to nebude stacit. Stacit bude zamysliet sa logicky a pozriet sa na vypis z diagnostiky. Myslis ze naraz v tej jednej sekunde a pri rovnakych km odislo vsetkych 6 zhavicov??? Zavada sa na kazdom opakovala 255 krat.. (co je staticka chyba - maximum).
To by musela byt kurva nahoda, minimalne skusit stastie v loterii, musi to vyjst....
Na vine je samozrejme RJ zhavenia.
Re: BMW E70 Žhaviče
Napísané: Piatok, 11. Decembra 2015, 16:12
od mitocross
Ano,suhlasim. Len mi prislo cudne,ze chce vymenit RJ a zhavice nie. Najlepsia prilezitost vymenit komplet a mat pokoj.
Re: BMW E70 Žhaviče
Napísané: Piatok, 11. Decembra 2015, 19:24
od fano031
mitocross napísal:Ano,suhlasim. Len mi prislo cudne,ze chce vymenit RJ a zhavice nie. Najlepsia prilezitost vymenit komplet a mat pokoj.
Dôvod bol ten, že som si myslel, že k RJ je ľahký prístup no keď sa nachádza pri žhavičoch ako na E60, tak samozrejme že po rozobraní sania vymením aj žhaviče a tesnenia pod saním...
Re: BMW E70 Žhaviče
Napísané: Piatok, 11. Decembra 2015, 19:26
od fano031
Ďakujem za info...
Re: BMW E70 Žhaviče
Napísané: Nedeľa, 13. Decembra 2015, 07:16
od baran30
Zdravim chcem sa opytat ci je potrebne vymenit preventivne vsetky zhavice ked diagnostika vypisuje chybu len na jednom.a v pripade vymeny vsetkych treba menit aj riadiacku?dakujem
Re: BMW E70 Žhaviče
Napísané: Pondelok, 14. Decembra 2015, 12:50
od fano031
baran30 napísal:Zdravim chcem sa opytat ci je potrebne vymenit preventivne vsetky zhavice ked diagnostika vypisuje chybu len na jednom.a v pripade vymeny vsetkych treba menit aj riadiacku?dakujem
Ja idem meniť všetko, už keď bude sanie dole...
Re: BMW E70 Žhaviče
Napísané: Pondelok, 14. Decembra 2015, 13:26
od PeqpeK
baran30 napísal:Zdravim chcem sa opytat ci je potrebne vymenit preventivne vsetky zhavice ked diagnostika vypisuje chybu len na jednom.a v pripade vymeny vsetkych treba menit aj riadiacku?dakujem
Vymena jedneho ta bude stat xx eur, ked to bude cele rozobrate tak gymena zbytku zhavicov zaberie tak max 5min navyse.
Takze je na tebe ci chces po kratkej dobe (kedze vsetky zhavice maju za sebou tie iste km) znovu platit xx eur za tu istu pracu a potom znovu a znovu, alebo to das spravit naraz :)
Re: BMW E70 Žhaviče
Napísané: Utorok, 22. Decembra 2015, 19:57
od fano031
...dnes po výmene a následnej diagnostike, konečne bez chýb...menil som už aj termostaty, lebo teplota bola nízka a na regeneráciu DPF musí byť aj teplota v poriadku...