Strana 1 z 5

F30 320d xDrive 140kw CHIP

Napísané: Pondelok, 23. Novembra 2020, 19:04
od beefcake
Zdravim, som relativne novym majitelom F30 320d xDrive 140kw s motorom b47, rok vyroby 2015/12. Auto ma najazdene 70 000 km, menene bolo EGR chladenie, lambda sonda a pretesneny zadny diferak. Inak je auto v 100% stave. Auto bolo servisovane len v BMW, to uz tak nebude kedze predplateny servis tymto rokom konci. Prevodovku mam 8stupnovy automat (myslim ze to nie je sportova prevodovka lebo nemam packy na volante). Chcel by som sa spytat ci ma niekto skusenosti s "cipnutim" takehoto auta. Rozmyslam nad ponukou od profituningu, zo 190hp a 400nm by vedeli spravit cca 230hp a 450-500nm. Je to pre auto bezpecne? Ako velmi to znizi zivotnost motora,prevodovky atd..? Najlepsie by bolo keby sa tu nasiel niekto kto ma auto s cipnutym b47 motorom a podelil by sa o skusenosti. Dakujem!

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Napísané: Pondelok, 23. Novembra 2020, 19:27
od boborjelotor
b48 je benzin, ty mas b47

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Napísané: Pondelok, 23. Novembra 2020, 19:50
od beefcake
Sorry pomylil som sa, ano b47

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Napísané: Utorok, 24. Novembra 2020, 00:12
od starynovy
Znizi to presne o 100 000km a inak skusenosti dobre, rano nastartujem a idem do prace.

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Napísané: Utorok, 24. Novembra 2020, 15:12
od bmwf30
přijde mi to jako úplná blbost, ten výkon je plně dostačující, problémové motory v uvozovkách si ještě takto předchystávat.. dobrovolně.

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Napísané: Utorok, 24. Novembra 2020, 19:11
od beefcake
bmwf30 napísal:
přijde mi to jako úplná blbost, ten výkon je plně dostačující, problémové motory v uvozovkách si ještě takto předchystávat.. dobrovolně.

Dakujem za nazor. Ak sa mozem spytat co presne myslis problemovymi motormi? Mas motor b47? Mal si snim nejake problemy, zle skusenosti?

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Napísané: Utorok, 24. Novembra 2020, 19:12
od beefcake
starynovy napísal:
Znizi to presne o 100 000km a inak skusenosti dobre, rano nastartujem a idem do prace.

Dost si pomohol, diky.

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Napísané: Utorok, 24. Novembra 2020, 20:42
od bmwf30
Přímo né, ale ta B47 je skoro nová kopie pro většinu lidí špatných n47 ať už na rozvody a jiné cukrovinky :D a samozřejmě na nájezd to s tím souvisí, jinak je to motor na výkon a spotřebu parádní, když pominu zvuk - ten je otřesný, ale to asi každé CRko
Ty máš velice dobrý kilometry - pokud jsou reál, proto bych si motor čipem nekazil,

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Napísané: Utorok, 24. Novembra 2020, 20:48
od boborjelotor
"u té B47 to nemyslím ani tak, že je to již bez výměny, ale minimálně nějaké zlepšení bych asi očekával - ale zkušenosti s ním nemám, jinak samozřejmě to může být i úplný opak a motor B47 je na tom ještě hůře, když se lidi naučili dělat rozvody na N47, proč od toho odcházet."

toto si pisal pred par dnami. odvtedy si sa stal expertom na b47?
"ja si myslim; podla mna.." fuckin A.

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Napísané: Utorok, 24. Novembra 2020, 21:19
od beefcake
bmwf30 napísal:
Přímo né, ale ta B47 je skoro nová kopie pro většinu lidí špatných n47 ať už na rozvody a jiné cukrovinky :D a samozřejmě na nájezd to s tím souvisí, jinak je to motor na výkon a spotřebu parádní, když pominu zvuk - ten je otřesný, ale to asi každé CRko
Ty máš velice dobrý kilometry - pokud jsou reál, proto bych si motor čipem nekazil,

Kopia je asi silne slovo ale rozumiem co sa snazis povedat. A co sa tyka zvuku, keby mi ide o zvuk nekupim si diesel :D Ale podla mna na 4 valcovy diesel to nie je spatne ked sa to uz zohreje.

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Napísané: Utorok, 24. Novembra 2020, 21:27
od beefcake
Chalani z profituningu mi povedali ze upravili uz 100ky takycho aut. Citujem: "upravili sme stovky týchto vozidiel.
Vaše vozidlo vieme upraviť na cca +40k (+30kW) +75Nm, podľa toho v akom technickom stave sa vozidlo nachádza a koľko odmeriame sériový výkon. V cene úpravy je zahrnutá diagnostika vozidla pred úpravou,záloha pôvodného softvéru, meranie výkonu vozidla na profesionálnej výkonovej brzde pred a po úprave ."
Je mi vsak jasne ze majitel chiptuningovej firmy nepovie, ze mi doj**e auto za 400 ci kolko eur :D Preto sa snazim najst niekoho, kto stym ozaj skusenosti ma.

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Napísané: Utorok, 24. Novembra 2020, 21:56
od bmwf30
boborjelotor napísal:
"u té B47 to nemyslím ani tak, že je to již bez výměny, ale minimálně nějaké zlepšení bych asi očekával - ale zkušenosti s ním nemám, jinak samozřejmě to může být i úplný opak a motor B47 je na tom ještě hůře, když se lidi naučili dělat rozvody na N47, proč od toho odcházet."

toto si pisal pred par dnami. odvtedy si sa stal expertom na b47?
"ja si myslim; podla mna.." fuckin A.
nejsem a ani nebudu, já těm motorům po 150tkm nevěřím, takže pro mě končí každý v těchto km a jít do nového. Většina expertů teprve na 250tkm začíná a ti potom řeší všechny rozvody a vše kolem, třeba je to celé fáma a tito experti pláčou na rozvodech ale přitom vozidlo má úplně jiný nájezd - větší..což by byla velice dobrá zpráva, já se do těchto km ještě nedostal. Takže expert na životnost nejsem. Ale jak už to bývá vše novější bývá zpravidla prostě horší - to je dáno dobou a musí to tak prostě být, dnes už se dávno nehledí na spolehlivost a dlouhou životnost, samo BMW má tento práh životnosti nastaven prodlouženě na 200tkm. Doporučená je 150tkm. Logicky pak nevidím důvod cílit na bezproblémovost při větším nájezdu a rozvody mohou mít takto již předepsaný interval výměny třeba 100tkm jak to bývá u řemene. Zlepšení bych čekal pouze v tom, že se sice bude umět dobře vytahat, ale neroztrhne se, či se nerozpadnou věci kolem řetězu na tom závislé, jak se stávalo u N47 a jiných.

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Napísané: Utorok, 24. Novembra 2020, 22:13
od beefcake
Co sa tyka najazdu je tam 70 000 km, mam to overene auto bolo len v BMW servise vsetky zaznamy sedia.

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Napísané: Utorok, 24. Novembra 2020, 22:18
od bmwf30
To jsou krásný km.

Re: F30 320d xDrive 140kw CHIP

Napísané: Utorok, 24. Novembra 2020, 22:21
od starynovy
bmwf30 napísal:
nejsem a ani nebudu, já těm motorům po 150tkm nevěřím, takže pro mě končí každý v těchto km a jít do nového. Většina expertů teprve na 250tkm začíná a ti potom řeší všechny rozvody a vše kolem, třeba je to celé fáma a tito experti pláčou na rozvodech ale přitom vozidlo má úplně jiný nájezd - větší..což by byla velice dobrá zpráva, já se do těchto km ještě nedostal. Takže expert na životnost nejsem. Ale jak už to bývá vše novější bývá zpravidla prostě horší - to je dáno dobou a musí to tak prostě být, dnes už se dávno nehledí na spolehlivost a dlouhou životnost, samo BMW má tento práh životnosti nastaven prodlouženě na 200tkm. Doporučená je 150tkm. Logicky pak nevidím důvod cílit na bezproblémovost při větším nájezdu a rozvody mohou mít takto již předepsaný interval výměny třeba 100tkm jak to bývá u řemene. Zlepšení bych čekal pouze v tom, že se sice bude umět dobře vytahat, ale neroztrhne se, či se nerozpadnou věci kolem řetězu na tom závislé, jak se stávalo u N47 a jiných.

A tymto si chcel povedat co? Okrem zjavneho, ze si bezny uzivatel co ma svoje auto a cita internet. Tam cela skusenost s bmv dieslami zacina aj konci. Skratena verzia a jej pointa teda je, nemudrovat v kazdom vlakne kde sa cosi suchne o N47/B47. Lebo prinos toho mudrovania je 0,000nic. Rovnako ako sa pytat o kolko ti "chipovanie" skrati zivotnost motora.