Strana 1 z 1
Prepinanie do train mode
Napísané: Utorok, 11. Augusta 2020, 00:09
od Rower
Mam uz dlhodobejsie problem s obcasnym dusenim motora, zahlti sa ako keby nemal vzduch alebo palivo. Bud to hned prejde, alebo sa prepne do train mode (strati vykon), predpokladam, ze to je nudzovy rezim na vsetky chyby motora. Ked zastanem a vypnem - zapnem motor, vsetko je opat ok. Niekedy sa to nezopakuje, niekedy po par km. Pozoroval som ci to je dlhsou jazdou na dialnici alebo kratkymi jazdami, ale v podstate je to nezavisle od toho.
Co som uz urobil : Diagnostika 3x, vzdy ukazuje problem so vzduchom a roznymi cidlami, egr atd..jedna chyba nadvazuje na druhu..tazko z toho urcit. Zacal som DPF ( regeneruje sa dobre a ma este zivotnost 45000km), rozobral a vycistil som EGR a kupil aditivum na cistenie systemu od karboni + ShellV power viac krat natankobane. Nic nepomohlo, problem pretrvava.
Mate napady: nejake cidlo vzduchu alebo ine cidlo ?
Este zavolam do BMW ohladne zvolavacky, co som sa tu dozvedel.
Dik za rady
Re: Prepinanie do train mode
Napísané: Utorok, 11. Augusta 2020, 05:34
od ViktorDDD
chybova hlaska drivetrain spojena so stratou vykonu je vacsinou kvoli zadrhavajucemu sa EGR, ak bola aj zapisana chyba s EGR tak problem bude asi tam, cistenie nemusi pomoct, proste sa zasekava, zoslapnes plyn ale EGR ostane pootvorene a hodi sa do nudzaku, pomoze najskor iba vymena alebo odstavenie EGR, a riesil by som to cim skor lebo pootvorene EGR hlavne na dialnici vie sposobit velky problem - pretavenie sania a nasledne aj poziar
inak, absolvoval si s autom zvolavaciu akciu na EGR chladic? ak nie kontaktuj najblizsi BMW autorizak
Re: Prepinanie do train mode
Napísané: Streda, 12. Augusta 2020, 18:48
od Rower
Volal som do BMW autor.servisu, zvolavacka ale iba informacna je na moje VIN, ale to je kvoli strate chladiacky na EGR chladici. EGR ako take v pripade mojho VIN BMW neriesi. Takze kup nove a uvidi sa 🤔.
Dnes mi to uz dost cukalo, mam cim dalej tym vacsie podozrenie na to zasekavanie klapky.
Dalsia diagnostika by stala v BMW 100€ a zase podla mna len ukaze kopec chyb spojenych so vzduchom a budu chciet menit vsetky cidla atd...az po EGR a lambda sondu.
Takze silno uvazujem, ze vyradim EGR.
Poslete pls niekto navod/video ako vyradit EGR ventil - 320d Xdrive F31 135kw, 2014, vratane toho ako to poriesim aj elektronicky - vypnutie, aby nesvietila kontrolka engine, ine hlasky/problemy.
A este otazka ako to je potom na EK ? Treba to opatovne zfunkcnit alebo nemusis nic riesit ?
Sorry, ak sa to uz niekde riesilo, pls dajte link.
Dik
Re: Prepinanie do train mode
Napísané: Štvrtok, 13. Augusta 2020, 13:05
od ViktorDDD
dolezite je hlavne to vyriesit softwerovo upravou softu v RJ, cize kvazi postup ako pri chiptuningu
kontaktuj ludi co taketo upravy robia, napr. DDCpowerup, Dracing, alebo sa informuj napr. u uzivatela TT-simik (
https://www.bmwklub.sk/tt-simik-u602/), Flasho (
https://www.bmwklub.sk/flasho-u16453/) nech ti poradia kde a ako
fyzicke odstavenie/odstranenie je potom len taka opcia ci chces alebo nie, hlavne je to dat softwerovo vypnut
na EK potom neni problem, ja som tiez absolvoval EK na 330d 2014 bez EGR a OK, na funkciu DPF to nema vplyv
Re: Prepinanie do train mode
Napísané: Štvrtok, 13. Augusta 2020, 18:51
od 6kamil6
...poslednou dobou nemalo auto ten svoj smrnc poviem to tak. zaradena trojka, za tabulou podlaha a lez mu docvaklo co ponom chcem uz ma zetor obiehal. Vzal som si tiez k srdcu nazor Viktora, dva tyzdne dozadu sa nahrali komplet nove mapy uz BEZ egr-ventilu. Odvtedy je to uplne ine auto, zive chodi jak sa patri. Tak tiez radim cim skor sa rozluc s egrkom a budes mat zasa radost z vozenia. Z EK si starosti nerob. Howk.